Megszólalt az EA vezérigazgatója a cég felvásárlásáról szóló pletykák miatt

Megszólalt az EA vezérigazgatója a cég felvásárlásáról szóló pletykák miatt

Andrew Wilson erről a legutóbbi negyedéves pénzügyi beszámolón beszélt bővebben.

Hosszú múltra néz már vissza a videójáték-ipar egyik legismertebb fejlesztő- és kiadógárdája, az Electronic Arts. 1982-es alapítása óta felsorolhatatlanul sok játékot vagy ők készítettek el, vagy adtak ki, legismertebb sorozataik között pedig ott van a FIFA, az NHL, a Battlefield, a Need for Speed, csak hogy néhány példát említsünk. 

A cég pedig alapítása óta meg is tudta őrizni függetlenségét, sosem vásárolta fel őket senki sem a múltban, a közelmúltban viszont felröppent egy pletyka, miszerint egyesülhet az EA egy másik céggel. A második negyedéves pénzügyi beszámoló során Andrew Wilson, a cég elnök-vezérigazgatója ki is tért erre a pletykára, erről bővebben a PC Guru is beszámolt, ezt alább olvashatjátok:

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések