LoL: Éles az új frissítés, így változott 16 hős, 3 tárgy és 1 rúna

LoL: Éles az új frissítés, így változott 16 hős, 3 tárgy és 1 rúna

Az egyik legnépszerűbb mitikus tárgy és rúna kisebb gyengítést kapott.

Kifejezetten jó azt látni, hogy a Riot Games betartotta az ígéretét, ugyanis a 12.15-ös LoL-patch az elmúlt hónapok frissítéseihez képest tényleg kisebb lett. Összesen 6 karakter kapott gyengítéseket, 10 hőst erősítettek, emellett belenyúltak három tárgy és egy keystone rúna statisztikáiba. A legújabb frissítéshez kapcsolódó Monster Tamer Lulu, Monster Tamer Veigar és Zap'Maw hőskinézetek holnap, azaz augusztus 11-én kerülnek be a kliensbe. Az alábbiakban elolvashatjátok az új patch teljes leírását, avagy merüljetek el az összes nerfben és buffban.

12.15-ös LoL-patch: Hősgyengítések

  • Master Yi - Wuju Style (E): Töltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 18 másodpercre növekedett
  • Qiyana - Royal Privilege (R): AD-arány 45%-ról 30%-ra csökkent
  • Sivir
    • Szintenkénti AD 3,3-ről 3-ra csökkent
    • Spell Shield (E): Visszatöltési idő 22/20/18/16/14 másodpercről 24/22,5/21/19,5/18 másodpercre növekedett
    • On The Hunt (R): Visszatöltési idő 100/85/70 másodpercről 120/100/80 másodpercre növekedett
  • Gwen - Snip Snip! (Q): Tényleges sebzés átváltása 75%-ról 50%-ra csökkent
  • Taliyah
    • Unraveled Earth (E): Visszatöltési idő 16/15/14/13/12 másodpercről 18/17/16/15/14 másodpercre növekedett
    • Weaver's Wall (R): Hatóidő 5 másodpercről 4 másodpercre csökkent
  • Kalista: Alap AD 69-ről 66-ra csökkent

12.15-ös LoL-patch: Tárgy- és rúnaváltozások

  • Mercurial Scimitar (buff)
    • Magic resist 30-ról 40-re növekedett
    • Aktív elhasználása után a bónusz mozgási sebesség hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekedett
  • Silvermere Dawn (buff)
    • Magic resist 35-ről 40-re növekedett
    • Aktív képesség lassításcsökkentése és tenacityje 40%-ról 50%-ra növekedett
  • Divine Sunderer (nerf): Spellblade "pre-mitigation" (armor és magic resist aktiválódása előtti) gyógyítása 65%-ról 55%-ra csökkent
  • First Strike (nerf): Bónusz tényleges sebzés 10%-ról 9%-ra csökkent

A következő oldalon megtalálod az összes hőserősítést!

12.15-ös LoL-patch: Hőserősítések

  • Lillia - Dream-Laden Bough (passzív): Szörnyekre a maximális sebzés 40-100-ról 50-150-re növekedett 1-18-as szinten
  • Singed
    • Noxious Slipstream (passzív)
      • Mozgási sebesség 20%-ról 25%-ra növekedett
      • Töltési idő az egyes célpontokra 10 másodpercről 8 másodpercre csökkent
    • Insanity Potion (R): Bónusz AP, armor, magic resist és mozgási sebesség 20/60/100-ról 30/65/100-re növekedett
  • Rammus - Soaring Slam (R)
    • Töltési idő 110/95/80 másodpercről 90 másodpercre változott
    • Beugrás távolsága 600 egységről 800 egységre növekedett
    • Mozgási sebességgel a beugrás távolsága növekedett. Eddig a mozgási sebesség 130%-a volt ez a maximális távolság, ez növekedett 150%-ra
    • Minimum dash sebessége 700 mozgási sebességről 900 mozgási sebességre növekedett
    • Maximum dash sebessége 1800 mozgási sebeségről 2000 mozgási sebességre növekedett
  • Leona
    • Shield of Daybreak (Q): Manaköltség 45/50/55/60/65 manáról 35/42,5/50/57,5/65 manára csökkent
    • Solar Flare (R): Kábítás és lassítás hatóideje 1,5 másodpercről 1,75 másodpercre növekedett
  • Thresh - Death Sentence (Q)
    • Visszatöltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 19/17/15/13/11 másodpercre csökkent
    • Alapsebzés 80/120/160/200/240-ről 100/140/180/220/260-ra növekedett

  • Zed
    • Living Shadow (W): Az árnyék és Zed közötti távolság eddig maximum 2000 kellett, hogy legyen a képességek lemásolásához. Ez a távolság végtelenre növekedett
    • Shadow Slash (E): Energiaköltség 50-ről 40-re csökkent
  • Akali - Twilight Shroud (W): Bónusz/visszaállított energia 80-ról 100-ra növekedett
  • Lee Sin
    • Resonationg Strike (Q második cast): Energiaköltség 30-ról 25-re csökkent
    • Iron Will (W második cast)Energiaköltség 30-ról 25-re csökkent
    • Cripple (E második cast)Energiaköltség 30-ról 25-re csökkent
  • Shen - Shadow Dash (E - passzív része): Energia visszatöltés 30/35/40-ről 30/40/50-re növekedett
  • Kennen
    • Electrical Surge (W)
      • Visszatöltési idő 14/12/10/8/6 másodpercről 13/11,25/9,5/7,75/6 másodpercre csökkent
      • Aktívjának az alapsebzése 60/85/110/135/160-ról 70/95/120/145/170-re növekedett
    • Slicing Malestrom (R)
      • Csapásonkénti sebzés 40/75/110 (+20% AP-ról) 40/75/110 (+22,5% AP-ra) növekedett

A 12.15-ös frissítést érdemes alaposan tanulmányozni, ugyanis ezen rendezik majd meg az LEC 2022-es nyári rájátszását

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te megveszed majd holnap valamelyik Monster Tamer-hőskinézetet?