TFT Mid-Set: Unharted Realms - Új és átrajzolt szinergiák

TFT Mid-Set: Unharted Realms - Új és átrajzolt szinergiák

Lássuk, milyen csapatot rakhatunk majd össze szeptemberben.

Amikor jön a Mid-Set frissítés, akkor nem megy minden a lecsóba. Pár figura és szinergia ugyan eltűnik, de a szett azért nagyban megőrzi a részleteit. Persze ez nem jelenti azt, hogy a patch nem lesz szignifikáns, hiszen lesznek kulcs figurák, amik eltűnnek, bizonyos egységek új szinergiát kapnak és vannak olyan limitek is amik változnak. Példának okáért a Ragewing bónuszok már nem 3, hanem 2 egységenként lesznek egyre erősebbek. Ezel után lássuk, mit is kapunk.

Uncharted Realms szinergiák

Assassin (Diana, Nilah, Qiyana, Rengar)

A kör kezdetén beugranak az ellenfél hátsó sorába. Az Assasin figurák képességei is lehet crit és ezen kívül extra crit esélyt is kapnak  (2 / 4 / 6)

Astral (Aurelion Sol, Lux, Nidalee, Skarner, Varus, Vladimir)

Minden játékos elleni kör után kapnak egy stral gömböt. Az Astral figurák szintje befolyásolja azt, hogy milyen jutalmakat rejt a gömb. Az Astral figurák extra AP-t is kapnak.After each player combat, gain an Astral Orb.  (3 / 5 / 8)

Bard (Bard)

Azok a szövetséges figurák, akik túlélik a harcot lehet, hogy létrehoznak egy Dootot. Bard mindig csinál egyet, ha táncol. Minden Doot egy százalékkal növeli a magasabb értékű figurák megjelenését a boltban.

Bruiser (Jax, Malphite, Olaf, Skarner, Sylas, Sy’fen)

A csapatod extra életerőt kap. A Bruiser figurák az érték dupláját kapják meg. (2 / 4 / 6 / 8)

Cannoneer (Aphelios, Graves, Senna, Zeri)

Minden 5. automatikus Cannoneer támadás robban és a célpont körül AoE-ban sebez. (2 / 4 / 6)

Cavalier (Hecarim, Lillia, Nunu, Rell, Sejuani)

Amikor a elkezdik a harcot,akkor nem lépnek, hanem rohamoznak. Minden Cavalier figura Aromrt és MR-t kap. Minden harc kezdetén, az első 4 másodpercben az alap Armor és MR értékek 200%-át kapják. (2 / 3 / 4 / 5 / 6)

Darkflight (Aphelios, Rell, Rengar, Swain)

A figurát, aki a harc kezdetén a Darkflight hexen kezdi a kört, feláldozzák. A feláldozott egység egyik tárgyát random megkapja valamelyik Darkflight egység és extra életerőt is kapnak. Az emblémák és a nem craftolható tárgyakat nem lehet másolni, ezért ebből Darkflight esszencia lesz. (2 / 4 / 6 / 8)

Dragon (Ao Shin, Aurelion Sol, Daeja, Idas, Shi Oh Yu, Shyvana Sohm, Swain, Sy’fen, Terra, Zippy)

Két figurának számítanak. A sárkányok +3-at jelentenek a választott szinergiájukhoz és más bónusz statokat is kapnak, attól függően, hogy hány Sárkány van a páston. (1 / 2 / 3 / 4 / 5)

Dragonmancer (Kai’sa, Karma, Lee Sin, Sett, Volibear, Yasuo)

Valakire rá lehet tenni a Dragonmancer Áldást. Ez a figura nagyon sok életerőt és AP-t kap, ami 20%-kal növekszik a Dragonmancer figurák szintje után. (2 / 4 / 6 / 8)

Evoker (Aurelion Sol, Lulu, Nomsy, Seraphine, Zyra)

Az Evoker figurák manát kapnak, amikor egy szövetséges elsüti a képességét. (2 / 3)

Guardian (Braum, Idas, Leona, Nasus, Rakan, Zac)

Csatánként egyszer a guardina egységek, 50% életerőn felraknak egy Max életerő alapú pajzsot magukra és a legközelebbi szövetségesre, a pajzsokból egyszerre több is fenn lehet. (2 / 4 / 6 / 8)

Guild (Bard, Jayce, Sejuani, Twitch, Zippy)

Minden egység egyedi bónuszt ad a csapatnak. A Guild figurák ennek a bónusznak a dupláját kapják meg. A bónusz minden Guild figura után nő. (1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8)

Jade (Gnar, Jax, Karma, Shi Oh Yu, Soraka, Wukong)

A pástra lekerül egy mozgatható Jade szobor. Azok a figurák, akik a kört egy ilyen szobor mellett kezdték folyamatosan gyógyulnak minden 2. másodpercben és extra támadási sebességet kapnak. Amikor egy szobor életerje elfogy, akkor felrobban és sebzi a körülötte álló ellenséges figurákat. (3 / 5 / 7 / 9)

Lagoon (Kai’Sa, Malphite, Nilah, Seraphine, Sohm, Taliyah, Zac, Zeri)

A Lagoon egységek extra AP-t és támadási sebességet kapnak. Amikor először becsattan a szinergia, akkor megjelenik egy Starshell ikon  a páston, amin egy számláló is lesz. A számláló akkor halad előre, mikor a Lagoon egységek elsütik a képességüket. A folyamatosan növekvő célszám elérése után a játékos extra lootot kap. (3 / 6 / 9 / 12)

Mage (Heimerdinger, Lillia, Lux, Nomsy, Sohm, Sylas, Taliyah, Vladimir, Zoe)

A Mage figurák kétszer lövik el a képességüket és az AP-juk is változik attól függően, hogy mennyien vannak. Mages cast twice and have modified total Ability Power. (3 / 5 / 7 / 9)

Mirage (Daeja, Leona, Nunu, Yasuo, Yone)

A Mirage figurák szinergiája minden játékban változik. (2 / 4 / 6 / 8)

Monolith (Terra)

A Monolith egységek 3 különleges hexet csinálnak. Azok az egységek, akik ezen a hexen kezdik a kört 15%-kal kevesebb sebzést kapnak.  (3)

Mystic (Bard, Rakan, Seraphine, Shi Oh Yu)

A csapatod extra MR-t kap (2 / 3 / 4 / 5)

Prodigy (Nomsy)

Nomsy minden körben kap egy random szinergiát. Ezen kívül egy korábbi Trainer egységet is lehív, aki szintén megkapja ugyanaazt a szinergiát. (3)

Ragewing (Hecarim, Rakan, Senna, Sett, Shyvana, Xayah)

A kör elején az egységek manája átalakul, innentől Rage lesz az erőforrásuk. Minden automatikus támadás 15 Rage pontot generál. Miután a Ragewing figurák elsütik a képességüket, 4 másodpercre kapnak 30% támadási sebességet és Omnivampot is, de ezalatt nem kapnak Rage-et. (2 / 4 / 6 / 8)

Scalescorn (Braum, Diana, Lillia, Olaf)

A Scalescorn figurák 20%-kal kevesebb sebzést kapnak be olyan ellenfelektől, akiknek több életereje van , mint 1900 HP. Ha a csapatukban nincs sárkány, akkor extra százalékos varázssebzést is kiosztanak. (2 / 4 / 6)

Shapeshifter (Gnar, Jayce, Nidalee, Shyvana)

A Shapeshifter egységek bónusz élterőt kapnak, mikor átváltoznak. (2 / 4)

Shimmerscale (Idas, Jax, Nasus, Volibear, Zoe)

Egyedi Shimmerscale tárgyakat ad. (3 / 5 / 7 / 9)

Spell Thief (Zoe)

Zoe minden képesség elsütés után újat kap, ezen kívül minden kör elején új képességet kap random. (1)

Starcaller (Soraka)

Az első képesség, amit körönként a Starcaller egység elmond, a max életerőnket is gyógyítja 2/3/75 mértékben. Ha nincs mit gyógyítani, akkor a gyógyítás megsemmisít egy ellenséges figurát. (1)

Swiftshot (Ezreal, Twitch, Varus, Xayah)

A Swiftshot egységek kpanak 2 hexnyi extra támadási távolságot. A figurák extra támadási sebességet kapnak attól függően, hogy hány hex van köztük és célpontjuk között. (2 / 4 / 6)

Tempest (Ao Shin, Ezreal, Graves, Lee Sin, Qiyana)

A kör kezdete után 8 másodperccel villám csap a pályába. Minden ellenfél stunt kap 1 másodpercre és sebződik a maximum életereje alapján. A Tempest figurák a villámtól extra támadási sebességet kapnak. (2 / 4 / 6 / 8)

Warrior (Olaf, Pantheon, Wukong, Yasuo, Yone)

A Warrior figuráknak mindig van 50% esélyük arra, hogy a következő ütésük erősebb lesz. (2 / 4 / 6)

Whispers (Pantheon, Sylas, Sy’fen, Zyra)

Azok az egységek, akiket a Whisper figurák ütnek, egyre kisebbek lesznek. Ezzel a célpont Armorja és MR-je 40%-kal csökken 6 másodpercre. Amikor a Whsiper egységek egy zsugorított ellenfelet ütnek akkor folyamatosan extra sebzést okoznak. (2 / 4 / 6 / 8)

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések