A platform jóval olcsóbban kínálja majd az új szolgáltatást.
2022-ben a Netflix egyeduralma meginogni látszik a streaming piacon, ugyanis több mint 1 millió előfizetőt veszítettek az első két negyedévben, plusz a legnagyobb konkurenciának számító Disney+ úgy jön fel, mint a talajvíz. Nemrég érkezett egy érdekes jelentés a platformok közti háborúról, mely szerint Miki Egérék már egy orrhosszal vezetnek az előfizetők számának tekintetében, legalábbis az ő nézőpontjuk szerint.
A kialakult helyzet miatt a Netflix behúzta a kéziféket egyes divízióinál, kukázták például a saját gyártású animációs projekteket, plusz olyan nagyköltségvetésű sorozatokat, mint a Resident Evil, vagy az Esernyő Akadémia. Ezen kívül a vezetőség beadta a derekát és érkezik egy új előfizetői csomag, ami alapvetően reklámokkal lesz teletűzdelve és a Bloomberg jelentése szerint 7 és 9 dollár között kell majd fizetni érte havonta.
Netflix’s ad-supported tier will cost somewhere between $7 - $9 per month and will launch later this year.
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) August 27, 2022
(Source: https://t.co/cerXmhlR9c) pic.twitter.com/Ab41rGfIL5
A riport szerint a Netflix nagyjából négy perc reklámot tervez leadni óránként ebben a csomagban, míg mondjuk a kábel TV csatornáknál ez az időtartam körülbelül 15-20 perc. Érdekesség, hogy a hirdetések nem az epizódok között, hanem akár alatt is felugorhatnak, mint a YouTube videók esetén, a platform pedig az elemzések szerint 8.5 milliárd dollár profitot remél a befolyt reklámokból 2027-ig. Szerintetek egyébként a felhasználókat érdekli majd az olcsóbb Netflix?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!