LoL: Több bruiser, kevesebb assassin, Hecarim négy képessége változik

LoL: Több bruiser, kevesebb assassin, Hecarim négy képessége változik

Egy újabb LoL-karakternek módosítja négy képességét azért a Riot, hogy más tárgyakat vásároljanak rá.

Már nem kell sokat várni arra, hogy a szervereken élesedjen a 12.17-es LoL-frissítés, a 2022-es világbajnokság hivatalos patche. Tegnap Riot Truexy megosztotta azokat a terveket, amelyek Miss Fortune négy képességét módosítják. A crites build elősegítése érdekében eltolták kicsit az arányokat, valamint a Golyózápor (E) megkapta a kisebb nerfet. Most itt egy újabb karakter, amelyet azért változtatnak, hogy mást építsenek rá a játékosok. Hecarim jelenleg full tankként és assassinként egyaránt bevethető, ami a játékegyensúlyért felelős csapat véleménye szerint nem túl egészséges a LoL ökoszisztémája szempontjából, ezért hozzányúlnak mindegyik képességéhez a hősnek a passzív kivételével. A cél, hogy inkább fighter és bruiser buildek bukkanjanak fel, ha a Háború árnyéka tombolni kezd az Idézők szurdokában.

12.17-es LoL-frissítés: Hecarim tervezett változtatásai

  • Rampage (Q)
    • Sebzés 60/90/120/150/180 (+90% AD-ról) 60/85/110/135/160 (+95% AD-ra) változik
    • Jelzők után kapott extra sebzés 2% (+3% minden 100 bónusz AD utánról) 4% (+6% minden 100 bónusz AD utánra) növekedik
    • Visszatöltési idő jelzők után 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökken
    • Jelzők maximális száma 2-ről 3-ra növekedik
    • Nem az összes jelző esik le azonnal, ha lejár a képesség, hanem másodpercenként egy
    • Manaköltség 28/31/34/37/40 manáról 30 manára változik
  • Spirit of Dread (W): Új -> Hecarim 15/20/25/30/35 armort és magic resistet kap, miközben aktív a képesség

  • Devastating Charge (E)
    • Minimum sebzés 30/45/60/75/60 (+55% bónusz AD-ról) 30/45/60/75/90 (+50% bónusz AD-ra) csökken
    • Maximum sebzés 60/90/120/150/180 (+110% bónusz AD-ról) 60/90/120/150/180 (+100% bónusz AD-ra) csökken
    • Minimális visszafelé lökés 250-ről 150-re csökken
    • Maximális visszafelé lökés 450-ről 350-re csökken
    • Visszatöltési idő 20/19/18/17/16 másodpercről 17 másodpercre változik
  • Onslaught of Shadows (R): Megfélemlítés hatóideje a megtett távolságtól függően 0,75-2 másodpercről 0,75-1,5 másodpercre csökken

A fenti módosításcsomag már kipróbálható a PBE-n, a League of Legends hivatalos teszt szerverén. A tervezett élesítése a Hecarim változtatásoknak szeptember 8-ára, csütörtökre várható.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted melyik lesz a legjobb mitikus tárgy az új Hecarimra?