LoL: 20 hős és 4 tárgy változott, ezt tartalmazza a 12.17-es frissítés

LoL: 20 hős és 4 tárgy változott, ezt tartalmazza a 12.17-es frissítés

Jelentős méretű patch forgatná fel az elmúlt hetek LoL-metáját, befutott a legújabb frissítés.

A Riot Games megerősítette, hogy a szeptember 21-én élesedő, 12.18-as LoL-frissítésen játszanak majd a legjobb csapatok és játékosok a 2022-es Worldsön. Addig sem pihennek azonban a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai, ugyanis összedobták a már aktív 12.17-es LoL-patchet, amiben 9 hős erősödött, ugyancsak 9 karakter gyengült, 2 egyszerre kapott nerfeket és buffokat. Hozzányúltak még négy tárgyhoz, amelyek nagy népszerűségnek örvendenek, sőt még néhány skint is hozzáadnak a klienshez. A King Viego, Zenith Games Blitzcrank, Zenith Games Jayce és Zenith Games Lee Sin skinek holnaptól vásárolható meg 1350 RP-s áron. Az alábbiakban a teljes leírását elolvashatjátok a legújabb módosításoknak.

12.17-es LoL-frissítés: Minden hőserősítés

  • Miss Fortune
    • Double Up (Q)
      • Sebzés 20/40/60/80/100 (+100% AD)(+35% AP-ról) 20/45/70/95/120 (+100% AD)(+35% AP-ra) növekedett
      • Castolás ideje 0,25 másodpercről változott az alaptámadások sebességére
    • Strut (W)
      • Manaköltség 45 manáról 35 manára csökkent
      • Támadási sebesség 40/55/70/85/100%-ról 50/65/80/95/110%-ra növekedett
    • Make it Rain (E)
      • Visszatöltési idő 18/16/14/12/10 másodpercről 18/17/16/15/14 másodpercre növekedik
      • Teljes sebzés (8-tick): 80/115/150/185/220 (+80% AP-ról) 70/100/130/160/190 (+100% AP-ra) változott
      • Lassítás 40/45/50/55/60%-ról 50% (+4% minden 100 AP utánra) módosult
  • Twisted Fate
    • Wild Cards (Q): AP arány 70%-ról 80%-ra növekedett
    • Pick a Card (W): Manaköltség 40/55/70/85/100 manáról 30/40/50/60/70 manára csökkent
  • Kassadin - Null Sphere (Q)
    • Visszatöltési idő 11/10,5/10/9,5/9 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökkent
    • Manaköltség 70/75/80/85/90 manáról 60/65/70/75/80 manára csökkent
  • Rell
    • Ferromancy: Crash Down (W): A gyalogos mozgási sebesség 250-ről 280-ra növekedett
    • Attract and Repel (E): Visszatöltési idő 18/16,25/14,5/12,75/11 másodpercről 13 másodpercre változott
  • Graves
    • End of the Line (Q): Visszatöltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 13/11,5/10/8,5/7 másodpercre változott
    • Collateral Damage (R): Sebzés 250/400/550-ről 275/425/575-re növekedett
  • Nocturne
    • Támadási sebesség aránya 0,668-ról 0,721-re növekedett
    • Umbra Blades (passzív): Visszatöltési idő 14 másodpercről 13 másodpercre csökkent
  • Ezreal - Arcane Shift (E): Visszatöltési idő 28/25/22/19/16 másodpercről 26/23/20/17/14 másodpercre csökkent
  • Camille
    • Adaptive Defenses (passzív): Pajzs nagysága 17% max HP-ról 20% max HP-ra növekedett
    • Hookshot/Wall Dive (E): Bónusz AD-arány 75%-ról 90%-ra növekedett
  • Sett
    • Haymaker (W): AD-arány +20% minden 100 bónusz AD utánról +25% minden 100 bónusz AD utánra növekedett
    • Facebreaker (E): Lassítás 50%-ról 70%-ra növekedett

A következő oldalon a 12.17-es LoL-patch hősgyengítéseit olvashatjátok el!

12.17-es LoL-frissítés: Minden hősgyengítés

  • Nami - Tidecaller's Blessing (E): Hiába a három jelző, csak egy sebzésforrásnak számít mostantól (nem aktiválja az Electrocute-ot önmagában egyetlen E-vel a hős)
  • Taric
    • Alap magic resist 32-ről 28-ra csökkent
    • Dazzle (E): Visszatöltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre növekedett
  • Azir
    • Arise! (W)
      • AP-arány 60%-ról 55%-ra csökkent
      • Visszatöltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodpercről 9/8,25/7,5/6,75/6 másodpercre növekedett
    • Shifting Sands (E): Visszatöltési idő 19/18/17/16/15 másodpercről 22/20,5/19/17,5/16 másodpercre növekedett
  • Ahri - Charm (E): Csábítás hatóideje 1,4/1,55/1,7/1,85/2 másodpercről 1,2/1,4/1,6/1,8/2 másodpercre módosult

  • Sylas
    • Alap HP 595-ről 575-re csökkent
    • Chain Lash (Q): Visszatöltési idő 10/9/8/7/6 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre növekedett
  • Trundle - Frozen Domain (W): Visszatöltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 18/17/16/15/14 másodpercre növekedett
  • Wukong
    • Alap támadási sebesség 0,711-ről 0,68-ra csökkent
    • Alap mozgási sebesség 345-ről 340-re csökkent
  • Sivir
    • Szintenkénti AD 3-ról 2,8-re csökkent
    • Ricochet (W): AD arány 30/35/40/45/50% összes AD-ról 25/30/35/40/45% összes AD-ra csökkent
  • Renekton - Cull the Meek (Q): Alapsebzés 65/100/135/170/205 (+80% bónusz AD-ról) 60/90/120/150/180 (+100% bónusz AD-ra) változik, felerősített sebzés 100/150/200/250/300 (+120% bónusz AD-ról) 90/132,5/175/217,5/260 (+140% bónusz AD-ra) változik

Lapozzatok a 12.17-es LoL-patch egyéb hősmódosításaiért, valamint a négy tárgyat érintő változtatásokért!

12.17-es LoL-frissítés: Egyéb hős- és tárgyváltoztatások

  • Maokai
    • Sap Magic (passzív)
      • Új: A nagy szörnyektől elszenvedett minden alaptámadás után a passzív visszatöltési ideje 1,5 másodperccel csökken
      • Gyógyítás 5-45 (+4,5-11% max HP) (1-15-ös szintről) 4-34 (+4,8-14% max HP) (1-17-es szintre) változott
    • Bramble Smash (Q)
      • Alapsebzés 70/110/150/190/230 (+40% AP-ról) 65/110/155/200/245 (+40% AP-ra) változott
      • Új: Maximális életerő alapján is sebez (2/2,25/2,5/2,75/3%)
      • Új: Szörnyekre 40/60/80/100/120 bónusz sebzést okoz
    • Sapling Toss (E)
      • Eltávolítva: Nem sebez max HP alapján
      • Alapsebzés 55/80/105/130/155 (+42,5% AP, + 6% bónusz HP-ra) változott
      • Bokor miatti felerősíttett sebzés 110/160/210/260/310 (+85% AP, +12% bónusz HP-ra) változott
      • Új: A felerősített sebzés nem hat a minionokra
      • Manaköltség 60/70/80/90/100-ról 45/55/65/75/85-re csökkent
      • Lassítás 35%-ról 45%-ra növekedett
      • Új: Felerősített csemeték 45% (+2% minden 100 AP után)(+6% minden 1000 bónusz HP után) lassítanak
    • Nature Grasp (R)
      • A gyökerek kezdő sebessége 50-ről 100-ra növekedett
      • A gyökerek maximális sebessége 650-ről 750-re növekedett
      • A gyökerek gyorsulása 250-ről 300-ra növekedett
      • Új: Maokai 40/50/60% extra mozgási sebességre tesz szert, ami 2 másodperc alatt csökken 0-ra, ha eltalál a gyökerekkel ellenséges hőst
  • Hecarim
    • Alap armor 35-ről 32-re csökkent
    • Szintenkénti HP 104-ről 99-re csökkent
    • Rampage (Q)
      • Sebzés 60/90/120/150/180 (+90% AD-ról) 60/85/110/135/160 (+95% AD-ra) változott
      • Jelzők után kapott extra sebzés 2% (+3% minden 100 bónusz AD utánról) 4% (+6% minden 100 bónusz AD utánra) növekedett
      • Visszatöltési idő jelzők után 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent
      • Jelzők maximális száma 2-ről 3-ra növekedett
      • Nem az összes jelző esik le azonnal, ha lejár a képesség, hanem másodpercenként egyet veszít a hős
      • Manaköltség 28/31/34/37/40 manáról 30 manára változott
    • Spirit of Dread (W)
      • Visszatöltési idő 14 másodpercről 16/15,5/15/14,5/14 másodpercre növekedett
      • Új: Hecarim 15/20/25/30/35 armort és magic resistet kap, miközben aktív a képesség
    • Devastating Charge (E)
      • Minimum sebzés 30/45/60/75/60 (+55% bónusz AD-ról) 30/45/60/75/90 (+50% bónusz AD-ra) csökkent
      • Maximum sebzés 60/90/120/150/180 (+110% bónusz AD-ról) 60/90/120/150/180 (+100% bónusz AD-ra) csökkent
      • Minimális visszafelé lökés 250-ről 150-re csökkent
      • Maximális visszafelé lökés 450-ről 350-re csökkent
      • Visszatöltési idő 20/19/18/17/16 másodpercről 18 másodpercre változott
    • Onslaught of Shadows (R): Megfélemlítés hatóideje a megtett távolságtól függően 0,75-2 másodpercről 0,75-1,5 másodpercre csökkent

  • Stopwatch (nerf): 650 arany helyett 750 aranyba kerül
  • Seeker's Armguard (buff): 20 AP helyett 30 AP-t ad
  • Zhonya's Hourglass: 2600 arany helyett 3000 aranyba kerül, 65 AP helyett 80 AP-t ad, 10 képességgyorsítás helyett 15-öt ad
  • Guardian Angel: 2800 arany helyett 3000 aranyba kerül, 40 AD helyett 45 AD-t ad

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted Maokai jungle-t pickelnek majd a Worldsön?