Reagált a Riot arra, hogy miért nincs a LoL-ban a Wild Rift egyik népszerű funkciója

Reagált a Riot arra, hogy miért nincs a LoL-ban a Wild Rift egyik népszerű funkciója

Jól használva hasznos lenne a funkció, más kérdés a közösség tudná-e kezelni.

Ahogy azt tegnap megírtuk, érkezhet a Wild Riftbe a párbaj mód, ahol a játékosok 1v1-ben mérkőzhetnek meg egymás ellen az Ordító szakadékban. Ez a mód azonban nincs, és a közeljövőben biztosan nem is lesz elérhető a League of Legendsben. Most viszont nem emiatt, hanem egy másik népszerű funkció miatt kellett reagálni a Riot Gamesnek, ami a mobilos játékban jelen van, de a PC-s verzióból hiányzik. Első hallásra jól hangzik, de készen áll rá a közösség? 

A pick order swapról van szó, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a hősválasztási fázis során a csapattagok megcseréljék, hogy milyen sorrendben pickelnek. Ez több okból is hasznos lehet. Amennyiben van a csapatban olyan, aki valamelyik meta-hőssel játszana, és fél, hogy az ellenfél hamarabb elviszi, az előre kerülhet, míg mások, akik korán választanak, de nem szeretnék, hogy az ellenfél lecounterelje a champjüket, azok így hátrébb léphetnek.

Ez önmagában is felvet kérdéseket. Például, hogy a toxikus közösségben sok játékos nem használná ki az újabb lehetőséget arra, hogy keresztbe tegyen a társainak, ha előtte elvesztett három mérkőzést és dühös a világra. Emiatt pedig nem adja oda a választást akkor sem, ha az a csapat érdekeit szolgálná, neki meg nem okoz hátrányt. Azonban úgy tűnik, a kérdés teoretikus marad, ugyanis a Riot ezt sem tervezi bevezetni a LoL-ba.

„Mindig is reménykedtünk abban, hogy a Wild Riftben kísérletezhetünk néhány olyan új funkcióval, amelyek kockázatosabbak voltak a League-ben, de inspirálhatnak néhány változtatást, ha a játékosoknak tetszenek végül" – mondta Kam 'boourns' Fung fejlesztő, aki hozzátette, hogy eredetileg tervben volt a PC-s verzión is  a pick order swap, „ám túl bonyolultnak" bizonyult, ezért elhalasztották. Ennek átültetése PC-re nem olyan egyszerű, mint gondolnánk. Nagy időbefektetést igényel a rendszer átültetése, de nem ez a végső akadály. A legnagyobb akadályt végső soron az jelenti, hogy a fejlesztés prioritása hol helyezkedik el - és mivel a rendszer nem hibás, ez nem túl magas. Egész egyszerűen költség/megtérülés arányban nem éri meg a Riotnak.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te örülnél ennek a funkciónak?

  • 81 %
  • 19 %