LoL: 1 éve nincs hír arról, hogy fixálná a klienst a Riot

LoL: 1 éve nincs hír arról, hogy fixálná a klienst a Riot

Nagyon büszke volt egy évvel ezelőtt a Riot, hogy mennyi mindent javítottak a kliensben.

A 11.17-es LoL-frissítéshez kapcsolódóan a League of Legends hivatalos kliensének fejlesztésén dolgozó csapat kiadott egy hosszú posztot, amelyben tulajdonképpen megveregették a saját vállukat. Hosszú bekezdéseken és táblázatokon keresztül elemezték, hogy mennyivel csökkentek az összeomlások, mennyivel kevesebb memóriát és processzor-kapacitást foglal le a launcher, összességében mennyivel gyorsabb és simább az egész kliens. Azóta eltelt egy év úgy, hogy egyetlen mondatot sem ejtettek arról a folyamatról, amibe belevágtak tavaly. Ilyen tekintetben jogosan merül fel a játékosokban, hogy akkor most ennyi volt ez a projekt? Hivatalosan is kukázta a Riot az egészet?

Mi a helyzet a klienssel?

Amit ti is láthattok, hogy megújult a profil, ugyanis néhány hónappal ezelőtt bevezette a Riot a Kihívások rendszerét. Ezeknek a mini-küldetéseknek, valamint a hozzájuk tartozó extra tartalmaknak az implementálása nem ment zökkenőmentesen, de jelenleg többé-kevésbé úgy működnek a dolgok, ahogyan kell. A Star Guardian-esemény körüli anomáliák szintén a kliensben okoztak problémákat, nem a tényleges mérkőzéseken. Ezeknek a kijavítását inkább teljesen elengedte a Riot, majd jöhetett a kompenzáció. Az alábbiakban csak néhány olyan problémát olvashattok, amivel akár ti is találkozhattok a mindennapi LoL-ozás során:

  • Folyamatosan azt jelzi a Gyűjtemény, hogy új tartalom érhető el, pedig az már régóta ott van
  • Ha gyorsan váltogattok a Gyűjtemény, Profil stb. között, akkor néha teljesen összekuszálódnak a dolgok
  • Mérkőzések után néha beragad a "Skip Waiting for Stats" képernyő
  • Barátlista beállításai néha resetelődnek
  • A feladatok teljesítését megerősítő hangeffektek véletlenszerűen felcsendülnek
  • Custom meccsek lobbyjai még mindig néha kiszámíthatatlanul működnek
  • Hextech-barkácsolás szintén néha nem működik megfelelően
  • Rengeteg idő, mire a honor-képernyő után betöltődnek a statok
  • A bolt nem tölt be megfelelően (át kell klikkelni egy másik fülre, majd vissza)

Természetesen ezek nem olyan dolgok, ami miatt ne lenne érdemes elindítani a LoL-t, de attól még jelen vannak. Remélhetőleg a háttérben dolgozik a Riot azon, hogy egyre stabilabb legyen az a kliens, amit tízmilliók nyitnak meg minden hónapban.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések