Készüljetek a pontos értékekkel a jövő heti LoL-frissítésre, a hivatalos Worlds-patchre.
Négy hőst erősítenek, hat karaktert gyengítenek, kettő meg egyéb változtatásokra készülhet. A Riot Games a 12.16-os, 12.17-es és 12.18-as LoL-frissítésekkel előkészítette, valamint előkészíti az év legnagyobb League of Legends tornáját, a 2022-es világbajnokságot. Pontosan tudja a játékegyensúlyért felelős csapat, hogy úgy kell összerakniuk egy új metát, hogy azt éleseben a profik nem tudják tesztelni a világverseny előtt. A kihívás tehát adott, de magabiztosság terén nincs hiány a Riotnál, így bízhattok abban, hogy tényleg egy szórakoztató másfél hónap vár rátok és a legjobb idézőkre szeptember 29-étől. Az alábbiakban a jövő hét szerdán, szeptember 21-én élesedő 12.18-as LoL-patch pontos értékeit olvashatjátok el.
12.18-as LoL-frissítés: Tervezett pontos értékei a jövő heti hőserősítéseknek
- Ashe - Ranger's Focus (Q): Bónusz támadási sebesség 20/25/30/35/40%-ról 25/32,5/40/47,5/55%-ra növekedik
- Thresh
- Szintenkénti HP 115-ről 120-ra növekedik
- Flay (E): Sebzés 65/95/125/155/185-ről 75/110/145/180/215-re növekedik
- Lee Sin
- Szintenkénti HP 99-ről 105-re növekedik
- Iron Will (W): Bónusz omnivamp 5/9,5/14/18,5/23%-ról 5/10,5/16/21,5/27%-ra növekedik
- Nasus
- Wither (W): Támadási sebesség csökkentése a mozgási sebesség lassításának 50%-ról 75%-ára növekedik
- Fury of the Sand (R): Töltési idő 120 másodpercről 110/100/90 másodpercre csökken
12.18-as LoL-frissítés: Tervezett pontos értékei a jövő heti hősgyengítéseknek
- Miss Fortune
- Szintenkénti AD 2,7-ről 2,4-re csökken
- Szintenkénti HP 107-ről 103-ra csökken
- Kalista: Alap HP 604-ről 564-re csökken
- Hecarim
- Rampage (Q): Bónusz AD-arány 95%-ról 90%-ra, jelzőnkénti Rampage sebzés 6% minden bónusz 100 AD-ról 5% minden bónusz 100 AD-ra csökken
- Spirit of Dread (W): Gyógyítás 30% (+2,5% minden 100 bónusz AD-ról) 25% (+2% minden 100 bónusz AD-ra) csökken
- Kayn (Rhaast) - Reaping Slash (Q): A célpontok HP-arány alapú sebzése változik. 5% volt eddig minden 100 bónusz AD-nál, ez 3,5%-ra csökken minden 100 bónusz AD-nál
- Lulu - Whimsy (W): Mozgási sebesség 30%-ról 25%-ra, a polymorph időtartama 1,25/1,5/1,75/2/2,25 másodpercről 1,2/1,4/1,6/1,8/2 másodpercre, töltési idő 17/16/15/14/13 másodpercről 17/16,5/16/15,5/15 másodpercre csökken
- Nocturne: Szintenkénti AD 3,1-ről 2,6-re csökken
A következő oldalon megtaláljátok a Maokai és Udyr hősmódosításokat, amelyek egyszerre buffok és nerfek!
12.18-as LoL-frissítés: Tervezett pontos értékei a jövő heti Maokai-változtatásoknak
- Sap Magic (passzív): Gyógyítás 4,8-14%-ról (1/6/9/11/13/15/17-es szinten) 4,5-12%-ra (1/6/9/11/13/15/17-es szinten) változik
- Bramble Smash (Q): Szörnyekre a bónusz sebzés 40/60/80/100/120-ról 80/100/120/140/160-ra növekedik
- Sapling Toss (E): Alapsebzés AP aránya 42,5%-ról 40%-ra, felerősített sebzés AP aránya 85%-ról 80%-ra csökken
12.18-as LoL-frissítés: Tervezett pontos értékei a jövő heti Udyr-változtatásoknak
- Szintenkénti HP 106-ról 98-ra csökken
- Szintenkénti armor 5,2-ről 4,7-re csökken
- Wilding Claw (Q)
- Manaköltség 45-28 manáról (1-18-as szinten) egységesen 20 manára csökken
- Új: Az első két ütés extra 50 attack range-et kap
- Új: Felerősített verzió extra 2-5% (+0,03% bónusz AD) sebzést oszt ki az első két támadással a célpont max HP-ja alapján
- Iron Mantle (W)
- Pajzs HP aránya 2/2,4/2,8/3,2/3,6/4%-ról 2,23/2,6/2,8/3,2/3,5%-ra csökken
- Gyógyítás HP aránya 1,2/1,26/1,32/1,38/1,44/1,5%-ról 1,2%-ra csökken
- Életlopás 15%-ról 15/16/17/18/19/20%-ra csökken
- Wingborne Storm (R)
- Sebzés 20/38/56/74/92/110 (+40% AP-ról) 20/36/52/68/84/100 (+35% AP-ra) csökken
- Minionokra a sebzés 50/60/70/80%-ról (1/6/11/16-os szinten) 40/55/70/85%-ra változik
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!