Lélegzetelállító anime adaptációt kap a Genshin Impact

Lélegzetelállító anime adaptációt kap a Genshin Impact

A miHoYo az Ufotable animációs stúdióval közreműködve készíti a projektet. 

A videójáték adaptációk manapság rendkívül népszerűnek számítanak, a Sony például sorozatot készít a Horizon Zero Dawnból meg a God of Warból is, na meg jön a Grand Tourismo film is. Az élőszereplős átiratok azonban nehéz kenyérnek számítanak, mivel a készítőket korlátok közé szorítják a színészek meg az anyagi korlátok, ezért egyesek, mint például a CD Projekt RED inkább az animációs vonalon indultak el. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a lengyel stúdió jól döntött, mert a Cyberpunk: Edgerunners zseniális lett, ha kíváncsiak vagytok rá, miért érdemes megnézni a szériát, az alábbi cikket ajánljuk figyelmetekbe. 

Az anime műfaj egyébként egyre elfogadottabb az egész világon, ezért is dönthetett úgy a kínai miHoYo vállalat, hogy a zsánerben adaptálják rendkívül sikeres RPG játékukat, a Genshin Impactet. A projektbe partnernek nem kisebb nevet, mint a japán Ufotable csapatát nyerték meg, akik korábban olyan sikerszériákat szállítottak, mint a Fate/Zero, a God Eater, vagy a Demon Slayer. Szerencsére a bejelentést nem aprózták el egy szimpla bejegyzéssel, inkább villantottak egy látványos előzetest, melyben megcsodálhatjuk a lélegzetelállító világot és a játék két fő karakterét, Aethert és Luminét

Ti ránéztek majd egyébként az adaptációra, vagy maradtok inkább a játéknál? 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések