Megérkeztek az első visszajelzések a játékról, amelyből tanulhat az Infinity Ward.
A PlayStation-tulajdonosok már javában nyüstölhetik a legújabb Call of Duty-játékot, a Modern Warfare 2-t, ugyanis 16-én indult számukra a korai megjelenés, tegnap pedig a nyílt bétateszt. 22-én csatlakozhat hozzájuk a többi platform, de már most sok visszajelzés érkezett róla. Ez alapján a játék magával hozza az Infinity Ward jellegzetes játékmenetét, de egyáltalán nem tökéletes minden.
A program legnépszerűbb részét jelentő multiplayerrel akadtak gondok, ugyanis többen azt véleményezték, túl gyorsan halnak meg. A fejlesztő maga kérte ki a felhasználók tapasztalatait, és a legtöbbször visszatérő kritika az volt, hogy a gyilkoláshoz szükséges idő túl rövid, ami gyorsabb halálhoz vezet. Többen egyetértettek abban, hogy 2019-es Modern Warfare tempójához kellene közelebb lennie.
„Megölnek, mielőtt reagálni tudnék" – mondta az egyik játékos. „Az M4-esek ugyanolyan sebességgel ölnek, mint a sörétes puskák közelről. Ennek finomhangolása szükségesnek tűnik, hogy ösztönözze a közeli harcokat is. Valamint a csekély mértékű túlélőképesség arra kényszeríti az embereket, hogy többet mozogjanak" – írta egy másik. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy, az MW2-ben a lépések hangosabbak lettek. Emellett a baráti lépések is nagyon hangosak, így néha nehéz megkülönböztetni, hogy barát vagy ellenség van-e a közelben. A rajongók kedvenc perkje, a Dead Silence is megváltozott, már nem aktív állandóan, egy korlátozott ideig való használat után töltési ideje van. Szerencsére azért óriási gondok nincsenek, abban nagy az egyetértés, hogy a játék remekül néz ki és jó szórakozást nyújt. Amennyiben az Infinity Ward javítja a hibákat, valóban ez lehet a valaha volt legjobb CoD.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!