11 hős kapott módosítás, ezért irány a szerver, ahol már élesben kipróbálhatjátok azt a frissítést, amelyen a 2022-es VB-t rendezik meg!
Szeptember 29-én, csütörtök éjjel startol el a 2022-es Worlds, a League of Legends hivatalos világbajnoksága. A játékegyensúlyért felelős csapat három teljes értékű frissítésen keresztül dolgozott azon, hogy olyan metát rakjanak össze az év legfontosabb versenyére, amely mind a nézőknek, mind a játékosoknak egyaránt megfelel. A Riot ma hajnalban élesített, 12.18-as LoL-patchének teljes leírását az alábbiakban elolvashatjátok. Az Ashen Slayer Sylas, Fright Night Annie, Fright Night Draven, Fright Night Nautilus, Fright Night Renata Glasc, Fright Night Trundle, Fright Night Urgot és a Worlds 2022 Azir hőskinézeteket holnaptól vásárolhatjátok meg a kliensben.
12.18-as LoL-frissítés: Minden hőserősítés
- Ashe - Ranger's Focus (Q): Bónusz támadási sebesség 20/25/30/35/40%-ról 25/32,5/40/47,5/55%-ra növekedett
- Thresh
- Szintenkénti HP 115-ről 120-ra növekedett
- Flay (E): Sebzés 65/95/125/155/185-ről 75/110/145/180/215-re növekedett
- Lee Sin
- Szintenkénti HP 99-ről 105-re növekedett
- Iron Will (W): Bónusz lifesteal és spellvamp 5/9,5/14/18,5/23%-ról 5/10,5/16/21,5/27%-ra növekedett
12.18-as LoL-frissítés: Minden hősgyengítés
- Miss Fortune
- Szintenkénti AD 2,7-ről 2,4-re csökkent
- Szintenkénti HP 107-ről 103-ra csökkent
- Kalista: Alap HP 604-ről 574-re csökkent
- Hecarim
- Alap HP 650-ről 625-re csökkent
- Rampage (Q): Bónusz AD-arány 95%-ról 90%-ra, jelzőnkénti Rampage sebzés 6% minden bónusz 100 AD-ról 5% minden bónusz 100 AD-ra csökkent
- Spirit of Dread (W): Gyógyítás 30% (+2,5% minden 100 bónusz AD-ról) 25% (+2% minden 100 bónusz AD-ra) csökkent
- Kayn (Rhaast) - Reaping Slash (Q): A célpontok HP-arány alapú sebzése változott. 5% volt eddig minden 100 bónusz AD-nál, ez 3,5%-ra csökkent minden 100 bónusz AD-nál
- Lulu - Whimsy (W): Mozgási sebesség 30%-ról 25%-ra, a polymorph időtartama 1,25/1,5/1,75/2/2,25 másodpercről 1,2/1,4/1,6/1,8/2 másodpercre csökkent, a töltési idő 17/16/15/14/13 másodpercről 17/16,5/16/15,5/15 másodpercre növekedett
- Nocturne: Szintenkénti AD 3,1-ről 2,6-re csökkent
12.18-as LoL-frissítés: Maokai-változtatások
- Sap Magic (passzív): Gyógyítás 4,8-14%-ról (1/6/9/11/13/15/17-es szinten) 4,5-12%-ra (1/6/9/11/13/15/17-es szinten) változott
- Bramble Smash (Q): Szörnyekre a bónusz sebzés 40/60/80/100/120-ról 80/100/120/140/160-ra növekedett
- Sapling Toss (E): Alapsebzés AP aránya 42,5%-ról 40%-ra, felerősített sebzés AP aránya 85%-ról 80%-ra csökkent
12.18-as LoL-frissítés: Udyr-változtatások
- Szintenkénti HP 106-ról 98-ra csökkent
- Szintenkénti armor 5,2-ről 4,7-re csökkent
- Wilding Claw (Q)
- Manaköltség 45-28 manáról (1-18-as szinten) egységesen 20 manára csökkent
- Felerősített támadás AP aránya 0,6% minden 100 AP-ról 0,8% minden 100 AP-ra növekedett
- Új: Az első két ütés extra 50 attack range-et kapott
- Új: Felerősített verzió extra 2-5% (+0,03% bónusz AD) sebzést oszt ki az első két támadással a célpont max HP-ja alapján
- Iron Mantle (W)
- Pajzs HP aránya 2/2,4/2,8/3,2/3,6/4%-ról 2,23/2,6/2,8/3,2/3,5%-ra csökkent
- Gyógyítás HP aránya 1,2/1,26/1,32/1,38/1,44/1,5%-ról 1,2%-ra csökkent
- Életlopás 15%-ról 15/16/17/18/19/20%-ra növekedett
- Wingborne Storm (R)
- Sebzés 20/38/56/74/92/110 (+40% AP-ról) 20/36/52/68/84/100 (+35% AP-ra) csökkent
- Minionokra a sebzés 50/60/70/80%-ról (1/6/11/16-os szinten) 40/55/70/85%-ra változott
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!