Lássuk mit is tud Caps meg Froggy.
A tegnapi napon elstartolt a 2022-es Worlds, a League of Legends e-sport legnagyobb és legrangosabb évenként megrendezett versenye. Az idei bajnokság szeptember 29-én kezdődött és tegnap már le is pörgött a Play-in Szakasz első napja. Amit persze magyarul az Esport1 Twtich csatornáján is követhettek, ahol még droppokat is szerezhettek.
A megmérettetést már nagyon sokan várták, hiszen itt a legjobb játékosokat láthatjuk a világ minden részéről, akik magukkal hozzák a saját régiójuk metáját. Persze az átfedés nagyon nagy, hiszen a hősök mindenhol ugyanazt tudják, tehát olyan borzalmas különbségek nincsenek. Ezzel együtt néha azért lehet meglepő dolgokat látni. Példának okáért tegnap a Saigon Buffalo midese, Froggy választása Zac-re esett. Először a kaszterek is arra gondoltak, hogy majd cserél, de amikor elindult az egész és még mindig Froggy kezében volt a hős, akkor azért már érett a meglepetés. A döntés pedig jónak bizonyult, hiszen a csapat megnyerte a meccset, mégpedig magabiztosan, az Istanbul Wildcats ellen.
A meccs után pedig az is kiderült, hogy van egy másik játékos is, aki egészen sokat gyakorolt a karakterrel, mielőtt megindulna a Worlds mérkőzéseire. Ki másról is lenne szó mint a G2 notórius fenegyerekéről, caPsről.
Mint látható, Caps az utóbbi 7 napban 20 meccset ment Zac-kel és 65%-os győzelmi rátát tudott összerakni, ami azon a szinten, ahol ő van, igencsak erős. A build pedig nem a kirobbanó sebzés irányába tolódik, hanem sokkal inkább a tankosság kerül előtérbe. Node lássuk a részleteket.
A vásárolt tárgyak közül a legfontosabb a Mythic Sunfire Cape. A cél általában az, hogy Zac beugorjon az ellenfél arcába, mindent megtegyen azért hogy cc hegyeket rakjon az ellenfele hátára és ezalatt a Sunfire sebzése folyamatosan marad. Ezek után, ha nem elég a köpeny, akkor lehet tovább építeni a Demonic Embrace felé. Ha viszont megvan az előny, akkor lehet tovább szaladni vele és a Spirit Visage felé indulni. Ezzel a passzívban elhullajtott Zac darabok még többet gyógyítanak és így a csapatharcokban szinte megölhetetlen lesz a karakter.
A tárgyak után a rúnák is azt támogatják, hogy maradjunk minél közelebb az ellenfélhez és bátran cseréljünk velük, persze ésszerű keretek között. A Conqueror miatt egyre nagyobb ütéseket viszünk be és ez ha stack-el a Demonic meg a Sunfire dot sebzésével, akkor az már egy erőteljes peel a csapat harcok közepén. Ezzel egyidőben pörög a Second Wind, a Revitalize és Triumph. Ha pedig ezt még megfejeljük egy Spirit Visage-al és hozzárakjuk a az elejtett és felkapkodott nyálka darabokat és a ‘beépített GA’ passzívot, akkor látható, hogy Zac nem szeretne fekete-fehér képernyőt látni, soha.
A képességek sorrendje már sztenderd. Az Unstable Matter első szinteken teljesen egyértelmű, hiszen a játék elején ez adja a legtöbb párbaj potenciált. Ezután az Elastic Slingshot kapja a figyelmet, mert az sokkal hasznosabb egy-egy roam során. Utóbbi képességet kötelező először maxolni, mivel 9-es szinttől a középső ösvényen a szövetséges külső toronytól az ellenséges külső toronyig át lehet csúzlizni.
Végül pedig lássuk az Idézői Képességeket. A Flash teljesen egyértelmű választás, míg az Ignite már egy kicsit érdekesebb. Az egész koncepció abból ered, hogy a legtöbben nem számítanak Zac elég erős alap sebzésére és a korai párbajokban egy jól eltolt Égetés sokszor igencsak jövedelmező tud lenni.
Froggy miatt tehát már láttuk, hogy Zac működik a középső ösvényen. Azzal pedig, hogy caPs is sokat gyakorolja, számíthatunk arra, hogy ő is előhúzza majd a farzsebéből. Addig pedig talán mi is kipróbálhatjuk párszor.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!