A Bethesda felélesztetette a Wolfenstein: Enemy Territory szervereit

A Bethesda felélesztetette a Wolfenstein: Enemy Territory szervereit

Nagyon jó híreket kapott a Wolfenstein-közösség a Bethesda jóvoltából.

Általában, amikor egy játékstúdió hivatalos bejelentést tesz a szerverekről, az rossz hír. A multiplayer játékok nagy átka, hogy egy idő után elfogy iránta az érdeklődés, a játékosbázis pedig annyira lecsökken, hogy a készítők kénytelenek lelőni a szervereket. Persze ilyenkor megvan a lehetőség arra, hogy elkötelezett rajongók privát szerverekkel életben tartsanak egy nagyszerű programot. Így járt a Wolfenstein-széria egyik tagja is.

A Wolfenstein: Enemy Territory, a Splash Damage által a Return to Castle Wolfenstein önálló kiegészítőjeként készített, végül azonban önállóvá váló ingyenes FPS játéka is így járt. Most viszont hivatalos, dedikált szerverek indulnak újra a Bethesda jóvoltából. Ezeken a hat eredeti pálya lesz elérhető, vanilla játékbeállítások mellett. 

„Bár a közösség számos modot és egyedi pályát tartalmazó szervereket üzemeltetett – és üzemeltet továbbra is –, amelyeket nagyon ajánlunk, azt is megértjük, hogy sok játékos nosztalgikusabb élményre vágyik. Több országban is szervereket állítottunk fel, hogy jobban biztosítsuk, hogy a világ minden tájáról érkező játékosok viszonylag alacsony pinggel játszhassanak."

Hozzánk legközelebb a holland szerver lesz, de Londonban, az auzstráliai Canberrában és Texasban is indul újra adatközpont. Ami a szabályokat illeti, kampány játékmódban kétszer nyolc játékos csaphat össze fegyver- és respawn-korlátozás, valamint Punkbuster nélkül, friendly fire és anti-lag mellett.

Ennek mi az oka? Simán jófej volt a Microsoft vagy van hátsó szándéka? Majd remélhetőleg kiderül.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te játszottál az Enemy Territory privát szerverein?

  • 40 %
  • 60 %

Közvetítések