LoL: 19 hős változott a 12.19-es frissítésben, itt vannak a részletek

LoL: 19 hős változott a 12.19-es frissítésben, itt vannak a részletek

Rengeteg karaktert módosított a Riot Games kisebb-nagyobb mértékben.

Hajnalban élesedett az összes LoL-os szerveren a 12.19-es frissítés, amely a Worlds-patch utáni első patchnek számít. A Riot Gamesnek már nem kell foglalkoznia a kompetitív metával, ezért szabadjára engedhették a fejlesztők a fantáziájukat. Ennek köszönhetően 19 karakter változott, amelyek közül Syndra mini-reworköt, 2 hős nerfet, 16 hős buffot kapott.Spirit Blossom Aphelios, Spirit Blossom Darius, Spirit Blossom Evelynn, Spirit Blossom Master Yi, Spirit Blossom Sett, Spirit Blossom Soraka, Spirit Blossom Syndra, Spirit Blossom Tristana, Spirit Blossom Yorick és Prestige Spirit Blossom Master Yi holnaptól érhető el, ekkortól lehet majd gyűjteni a tokeneket a Tekintély Kiadású skinre.

12.19-es LoL-frissítés: Hősgyengítések és a Syndra mini-rework

  • Master Yi
    • Szintenkénti AD 2,5-ről 2,2-re csökkent
    • Wuju Style (E): Bónusz tényleges sebzés AD aránya 35% bónusz AD-ról 30% bónusz AD-ra csökkent
  • Rek'Sai: Alap AD 64-ről 61-re csökkent
  • Syndra
    • Alap HP 593-ról 563-ra csökkent
    • Transcendent (passzív)
      • Syndra Splinterseket gyűjt, maximum 120 darabot
      • Syndra visszatölt 20-215 manát (1-18-as szinten), ha szerez egy Splinterst
      • Syndra 5 Splinterst kap, ha szintet lép
      • Syndra 1 Splinters of Wrathet kap, ha elpusztít egy ágyús/szuper miniont
      • Ha négy másodpercen belül Syndra két képességével eltalál egy ellenséges hőst, akkor 1/2/3 Splinterst kap 1/11/18-as szinten (8 másodperc töltési idő van az egyes célpontokon)
      • Amikor eléri Syndra a 120 Splinterst 15%-kal nő a teljes AP-ja
    • Dark Sphere (Q)
      • Visszatöltési idő 4 másodpercről 7 másodpercre növekedett
      • Manaköltség 40/50/60/70/80 manáról 40/45/50/55/60 manára csökkent
      • Sebzés: 70/105/140/175/210 (+65% AP-ról) 70/105/140/175/210 (+70% AP-ra) növekedett
      • 40 Splinters után két Dark Sphere-t raktároz el Syndra, 1,25 másodpercnek el kell telnie két cast között
    • Force of Will (W)
      • A gömbök felszedésének sugara 400-ról 500-ra növekedett
      • A nem gömb egységek halhatatlanok lesznek, ha felkapja őket Syndra
      • 60 Splinters után a W 15% (+1,5% minden 100 AP után) tényleges sebzést okoz
    • Scatter of the Weak (E)
      • Sebzés 85/130/175/220/265 (+60% AP-ról) 75/115/155/195/235 (+55% AP-ra) csökkent
      • Scatter szöge 34 fokról 56 fokra növekedett
      • Visszatöltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 15 másodpercre változott
      • Kábítás hatóideje 1,5 másodpercről 1,25 másodpercre csökkent
      • 80 Splinters után a tölcsér szöge 56 fokról 84 fokra növekedik, valamint 70%-ra lassítja az ellenfeleket 1,25 másodpercre
    • Unleashed Power (R)
      • A Dark Sphere (Q) képességnek ad 10/20/30 képességgyorsítást
      • Gömbönkénti sebzés 90/140/190 (+20% AP-ról) 90/130/170 (+17% AP-ra) csökkent
      • 100 Splinters után kivégzi az ellenséges hősöket 15% életerő alatt

A következő oldalon az új patch hőserősítéseit találjátok meg!

12.19-es LoL-frissítés: Hőserősítések

  • Blitzcrank
    • Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,65-ra növekedett
    • Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,7-re növekedett
    • Overdrive (W)
      • Bónusz támadási sebesség 30/38/46/54/62%-ról 40/53/66/79/92%-ra növekedett
      • Manaköltség 75 manáról 85 manára növekedett
      • Új: A W hatóideje alatt Blitzcrank minden alaptámadása 1% max HP alapú mágikus sebzést okoz. Emellett extra sebzést (60-180 mágikus sebzés, ami a szinttel lineárisan növekedik) biztosít nem hőstípusú ellenfelekre (tornyokra és épületekre is)
    • Power Fist (E)
      • Manaköltség 25 manáról 40 manára növekedett
      • Felütés hatóideje 0,9 másodpercről 1 másodpercre növekedett
      • Felerősített alaptámadás sebzése 200% összes AD-ról 200% összes AD (+25% AP-ra) növekedett
      • Új: Mostantól +150% összes AD + 125% AP fizikai sebzést okoz a hős nem hőstípusú ellenfeleknek (tornyok és épületek is)
    • Static Field (R)
      • Egy célponton a maximális száma a jelzőknek 3-ról a végtelenre növekedett
      • Passzív sebzés AP aránya 30%-ról 30/40/50%-ra növekedett
      • Aktív sebzés AP aránya 100%-ról 125%-ra növekedett
  • Fizz - Playful/Trickster (E): AP-arány 75%-ról 90%-ra növekedett
  • Udyr
    • Wilding Claw (Q): Felerősített támadások a minionokra 0 helyett 40-160-at sebez szinttől függően
    • Iron Wantle (W): Minionokból a gyógyítás 50%-ról 60%-ra növekedett
    • Wingborne Storm (R): Minionokra a sebzés 40/55/70/85%-ról 50/60/70/80%-ra változott (1/6/11/16-os szinten)
  • Ryze
    • Overload (Q): AP-arány 50%-ról 55%-ra növekedett
    • Rune Prison (W): AP-arány 60%-ról 70%-ra növekedett
  • Ekko
    • Z-Drive Resonance (passzív): AP-arány 80%-ról 90%-ra növekedett
    • Chronobreak (R): Sebzés 150/300/450 (+150% AP-ról) 200/350/500 (+175% AP-ra) növekedett
  • Jinx
    • Alap AD 57-ről 59-re növekedett
    • Super Mega Death Rocket (R): Elsődleges célpontra a sebzés 250/400/550-ről 300/450/600-ra növekedett
  • Sona
    • Hymn of Valor (Q): Alapsebzés 40/70/100/130/160-ról 50/80/110/140/170-re növekedett
    • Song of Celerity (E): Lassítás 40%-ról 50%-ra növekedett
  • Nasus
    • Fury of the Sands (R)
      • Bónusz Q-távolság 25-ről 50-re növekedett
      • Tick rate (avagy milyen gyakran sebez területre) 1 másodpercről 0,5 másodpercre csökkent (összsebzés nem változott)
      • Új: A területi sebzés sugara Nasus méretével növekedik
    • Wither (W): Támadási sebesség csökkentése a mozgási sebesség lassításának 50%-ról 75%-ára növekedett, vagyis a támadási sebesség csökkentés 35,25/44,25/53,25/62,25/71,25%-ra módosul
  • Garen - Judgment (E): Kritikus sebzés 58% (+1% minden 1% bónusz kritikus sebzés utánról) 75% (+1% minden 1% bónusz kritikus sebzés utánra) növekedett
  • Kai'Sa - Second Skin (passzív): 5. jelző utáni sebzés 15% (+5% minden 100 AP) célpont hiányzó HP-járól 15% (+6% minden 100 AP) célpont hiányzó HP-jára növekedett
  • Malphite
    • Thunderclap (W): A tölcsér fizikai sebzésének AP aránya 20%-ról 30%-ra növekedett
    • Unstoppable Force (R): AP-arány 80%-ról 90%-ra növekedett
  • Nunu & Willump - Absolute Zero (R): AP-arány 250%-ról 300%-ra növekedett
  • Rakan
    • Fey Feathers (passzív): Pajzs AP aránya 85%-ról 95%-ra növekedett
    • Gleaming Quill (Q): Sebzés AP aránya 60%-ról 70%-ra növekedett
  • Shyvana
    • Burnout (W): Tickenkénti mágikus sebzés bónusz AD aránya 10%-ról 15%-ra növekedett, bónusz találati mágikus sebzés bónusz AD aránya 5%-ról 7,5%-ra növekedett
    • Flame Breath (E)
      • Megjelölt célpontokra az alaptámadások 3,75% a célpont max HP-ja helyett 3,5% a célpont max HP-ját sebeznek
      • Sebzés AD aránya 30%-ról 40%-ra növekedett, AP aránya 70%-ról 90%-ra növekedett
      • Sárkány formában az extra sebzés 100-160-ról (szinttől függően) 75-135-re (szinttől függően) csökkent, AD és AP arányai nem változtak
    • Dragon's Descent (R): AP-arány 100%-ról 130%-ra növekedett
  • Tahm Kench
    • Tongue Lash (Q): AP-arány 70%-ról 90%-ra növekedett
    • Abyssal Dive (W): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 100%-ról 125%-ra növekedett
  • Twitch
    • Deadly Venom (passzív): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 2,5%-ról 3%-ra növekedett
    • Contaminate (E): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 33%-ról 35%-ra növekedett

Végül az Eclipse megkapta a +5 AD-t, valamint a -6 Lethalityt. Ezeken kívül még újdonság a Janna vizuális frissítés, amelyről korábban már olvashattatok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked összességében tetszik a Janna VFX, avagy a vizuális frissítése a hősnek?