Esport1 Podcast – Haldoklik az R6S vagy túldramatizálja a közösség?

Esport1 Podcast – Haldoklik az R6S vagy túldramatizálja a közösség?

Amilyen szépen felépítette a Rainbow Six: Siege népszerűségét az e-sport, most mintha a Ubisoft maga rombolná le ezt a sikert. De vajon tényleg rossz úton halad a kiadó?

A Ubisoft egyik legsikeresebb és legnépszerűbb címe a Tom Clancy's Rainbow Six 1998-ban indult útjára és azóta számos epizódot megélt a széria. A legutóbbi felvonása, a Siege, 2015-ben jelent meg és bár az indulást követően nem igazán akartak rákapni a játékosok, a profi közeg, a csapatok és a magas színvonalú versenyek meghozták az áttörést, ezért egyre többen vetették bele magukat a kommandósok küzdelmeibe. Az elmúlt évek során volt hazánknak is egy-két kiváló játékosa, úgy mint SirBoss (Six Invitational 2020 - G2), blas (Pro League S10 - 2020 - PENTA), illetve hxsti (European League, Challenger League), hogy csak néhányat említsünk a legnagyobbak közül. Továbbá a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságban is kiemelt szerepet kapott a játék, ráadásul időközben már a negyedik szezonján is túlvan a közösség.

Mindemellett a Ubisoft mégsem képes a helyes irányban tartani az FPS címet, hiszen az újonnan bemutatott frissítések egy részének már rég meg kellett volna érkeznie, valamint az első osztályú bajnokságaik mellett az utánpótlásra is hatványozottan oda kellene figyelniük, itt viszont inkább ellehetetlenítették a tier 2 és tier 3-as csapatok lehetőségeit. Sokan úgy vélik a következő egy év eldönti, hogy milyen sorsa lesz a játéknak és kiderülhet van-e szükség egy Siege 2-re a franchise életben maradását illetően. Persze játékosbázisa még van a játéknak és magyar offline versenyt is rendeztek a közelmúltban, de valami nagyon hibádzik a kiadónál, mert nem úgy állnak hozzá a dolgokhoz, ahogyan az elvárható lenne. Hogy mi a helyzet a hazai, illetve nemzetközi porondon és mi kellene, hogy újra felvirágozhasson az R6S? Két kiváló szakemberrel beszélgettünk erről, vendégünk volt az Esport1 Podcastban: Pálfy "Bone Daddy" Tamás és Varga-Molnár "B3RC1" Bertalan.

Ha szeretnétek még több adást meghallgatni, akkor mindenképpen keressétek fel az Esport1 podcast saját oldalát, ahol különböző témák várnak titeket!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések