Üzelt: Zabálják az Xboxot a gamerek, rekordbevételt jelentett a Microsoft

Üzelt: Zabálják az Xboxot a gamerek, rekordbevételt jelentett a Microsoft

A valaha volt legnagyobb negyedéves bevételt produkálják a Microsoft szerint az xboxos eladások.

Megérkezett a Microsoft 2023 Q1-es üzleti jelentése, amelyből fontos dolgokat lehet kiolvasni a videójátékos iparág egyik legnagyobb szereplőjére vonatkozóan. A gyártó elárulta, hogy összességében mekkora bevételeket produkált a gaming szektoruk szeptember 30-ával bezárólag, avagy mennyi pénzt költöttek világszerte az emberek arra, hogy a Microsofthoz kapcsolódó termékekkel és szolgáltatásokkal töltsék ki a szabadidejüket.

Xbox-bevételek = stonks!

Az elmúlt három hónapban 3,63 milliárd dollárt fordítottak arra az emberek, hogy Xbox-konzolokat vásároljanak. Soha nem fordult még elő a történelemben, hogy ekkora összeg folyt volna be csak a játékkonzolokhoz kapcsolódó eladásokból a Microsofthoz. Vegyesen teljesítenek azonban az xboxos szolgáltatások, annak ellenére, hogy zabálják a játékosok az Xbox Game Passt. Ez a remek előfizetéses konstrukció még mindig verhetetlennek számít a piacon, mivel olcsón kínál rengeteg remek játékot PC-re és Xboxra egyaránt

Hiába az XGP növekedése, összességében 3%-kal kevesebb pénz folyt be a tartalmakból és szolgáltatásokból. Magyarul kevesebbet fordítottak magukra a játékokra, valamint a játékon belüli tartalmakra a gamerek. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések