LoL: Végre megújul a ping rendszer!

LoL: Végre megújul a ping rendszer!

Több olyan változtatás is érkezik, amikre már nagy szükség volt.

Még 41 nap van hátra a 12. szezonból, azonban már kezdjük érezni az év végét. Október van, javában zajlik a Worlds, így a Riot is elkezdte közzétenni, milyen változásokra számíthatunk a 13. szezontól. Több olyan újdonság is érkezik, amire már talán évek óta szüksége lett volna a közösségnek. Azonban jobb későn, mint soha, üdvözöljük őket.

Az egyik érintett terület a pingeké. Jelenleg öt pinget tudunk használni: Visszavonulás, Úton vagyok, Segítséget kérek, Hiányzó ellenfél, Ellenfél rálátása. Ez bővül ki további hat lehetőséggel, hogy minél részletesebben tudassuk társainkkal szándékainkat vagy az ellenfél lépéseit. Ennek érdekében megújul a pingtárcsa. A négy létező ping mellé rákerül további négy (az óramutató járásával megegyező irányban): Előrenyomulás, Mindent bele!, Várj, Csali. Ezen kívül érkezik még egy tárcsa, amely a rálátással kapcsolatos jelzéseket tartalmazza. Az ellenfél látja ezt a területet mellé bekerül a Rálátás megszüntetve, és a Rálátásra lenne szükség pingek.

Egy másik fantasztikus funkció is érkezik. Egyfajta ready checkként is felfogható. Az egyes objektíveknél nem mindig egyszerű jelezni a szándékainkat. Például azt, hogy részt veszünk-e egy sárkányharcban. A visszavonulás pinget értelmezheti úgyis a dzsungeles, hogy ne csinálja, közben lehet csak azt szeretnénk jelezni, hogy mi nem megyünk. Ennek érdekében lehet létre hozni majd egy szavazást, ahol egyrészt a csapat eldöntheti, hogy támogatja-e a callt, illetve részt szeretne-e benne venni.

Képernyőn kívüli pingek

Az utolsó kommunikációs módosítás egy kisebb kényelmi frissítés, amely a képernyőn kívüli pingek irányáról ad tájékoztatást azáltal, hogy a pinget a képernyő szélén jeleníti meg. A Hiányzó ellenfél pingek az eredeti megjelenítési helyüktől függetlenül láthatóak lesznek a képernyőn, míg a Visszavonulás, a Segítséget kérek, a Várj, a Mindent bele! és az Előrenyomulás pingek csak akkor jelennek meg, ha a képernyő szélétől számítva 3000 egységnyi távolságon belül küldték őket (ez körülbelül a legtávolabbi nézet teljes méretét vagy 20 Teemót jelent).

Mivel a gépelés minden esetben lassabb mint a ping, ráadásul amíg megvan nyitva a chat, képességeket sem tudunk használni, mindenképpen pozitív változtatásnak tartom ezt a bővítést. Sok új, egyértelmű információt kaphatunk a társak szándékairól, így könnyítve meg az együttműködést idegen játékosok között.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktad használni a pingeket?

  • 42 %
  • 50 %
  • 0 %
  • 8 %