LoL: Hamarabb lehet szabadulni a pokolból, változik a remake

LoL: Hamarabb lehet szabadulni a pokolból, változik a remake

Felszámolja a Riot Games az egyik legégetőbb problémát.

Alig néhány héttel ezelőtt szakadt el a cérna (újra) Tyler1-nál, a világ legnézettebb League of Legends streamerénél. Az amerikai tartalomgyártó élő adásban verte szét a billentyűzetét azután, hogy a játék programkódjai konkrétan szabotálták a játékát. A Riot Games nem nézhette tétlenül az eseményeket, ezért úgy döntöttek a fejlesztők, hogy ideje megváltoztatni a remake-et a következő frissítésben, az október 19-én élesedő 12.20-as LoL-patchben.

12.20-as LoL-frissítés: Tervezett remake-változtatások

  • A feladás lehetősége 3 percről 1 perc 30 másodpercre csökken
  • A feladásra lehetséges időintervallum 30 másodpercről 90 másodpercre növekedik
  • Az inaktivitás (AFK) érzékelése 180 másodpercről 90 másodpercre csökken

Ez azt jelenti, hogy egy AFK-oló csapattárs miatt már a 90. másodpercben el lehet indítani a mérkőzés feladását jelentő procedúrát. Nem kell szenvedni a 3. percig teljesen feleslegesen, hamarabb lehet szabadulni a kínok közül. Ez cserében megköveteli azt a játékosoktól, hogy ténylegesen részt vegyenek már a korai szakaszban a meccsekben, avagy vásároljanak tárgyakat, mozgassák a karakterüket, helyezzék el az őrszemeket, kommunikáljanak a csapattársakkal. Valamit valamiért, de összességében több előnnyel jár ez a tervezett újítás, mint amekkora hátrányt jelent a későn "ébredők" számára.

Ti hányszor kerültetek már olyan helyzetbe, hogy élnetek kellett a remake lehetőségével amiatt, mert egy AFK csapattárs karaktere bukkant fel az Idézők szurdokában?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te voltál már olyan helyzetben, hogy AFK-oltál az első perctől?

Közvetítések