Felszámolja a Riot Games az egyik legégetőbb problémát.
Alig néhány héttel ezelőtt szakadt el a cérna (újra) Tyler1-nál, a világ legnézettebb League of Legends streamerénél. Az amerikai tartalomgyártó élő adásban verte szét a billentyűzetét azután, hogy a játék programkódjai konkrétan szabotálták a játékát. A Riot Games nem nézhette tétlenül az eseményeket, ezért úgy döntöttek a fejlesztők, hogy ideje megváltoztatni a remake-et a következő frissítésben, az október 19-én élesedő 12.20-as LoL-patchben.
12.20-as LoL-frissítés: Tervezett remake-változtatások
- A feladás lehetősége 3 percről 1 perc 30 másodpercre csökken
- A feladásra lehetséges időintervallum 30 másodpercről 90 másodpercre növekedik
- Az inaktivitás (AFK) érzékelése 180 másodpercről 90 másodpercre csökken
Ez azt jelenti, hogy egy AFK-oló csapattárs miatt már a 90. másodpercben el lehet indítani a mérkőzés feladását jelentő procedúrát. Nem kell szenvedni a 3. percig teljesen feleslegesen, hamarabb lehet szabadulni a kínok közül. Ez cserében megköveteli azt a játékosoktól, hogy ténylegesen részt vegyenek már a korai szakaszban a meccsekben, avagy vásároljanak tárgyakat, mozgassák a karakterüket, helyezzék el az őrszemeket, kommunikáljanak a csapattársakkal. Valamit valamiért, de összességében több előnnyel jár ez a tervezett újítás, mint amekkora hátrányt jelent a későn "ébredők" számára.
Ti hányszor kerültetek már olyan helyzetbe, hogy élnetek kellett a remake lehetőségével amiatt, mert egy AFK csapattárs karaktere bukkant fel az Idézők szurdokában?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!