Ki nem találnád milyen kategóriában szeretnék a rajongók, ha nyerne a film.
Csuda érdekes filmek is bekerülnek az Oscar esélyes alkotások közé és talán sokan nem is gondolnák, de még a horrorok sem indulnak esélytelenként ezen a díjátadón. Korábban olyan filmek is kaptak ebben a műfajban Oscart, mint a Tűnj el! (legjobb forgatókönyv), A bolygó neve: Halál (legjobb hangeffektek és legjobb vizuális effektek) vagy Steven Spielberg Cápája.
A Bloody Disgusting és a Cinedigm közös projektje, a Terrifier 2 (Rettegés 2) azonban még talán a fentebb említett filmek között is kivételt képez. Amellett, hogy bekerült az Oscar-díj esélyes alkotások közét, a Damien Leone által rendezett horrorfilm folytatásáról megdöbbentő híreket lehet olvasni. Mára már több, mint 8 millió dollár bevételt termelt, ami persze jócskán eltörpül a blockbusterek mellett vagy akár csúfos bukásnak is tekinthető lenne, ámbár annyira kis költségvetésű moziról van szó, hogy ez az összeg bizony hatalmas sikernek számít ebben az esetben – a második rész közösségi finanszírozás útján valósult meg és így 250 ezer dollár jött össze rá. Ráadásul a halloweeni időszak sokat tett a népszerűgéért, hiszen megnőtt a film iránti érdeklődés. Itt jön azonban a fekete leves, ugyanis kiderült, hogy a brutális jelenetei rossz hatással vannak a nézőkre, akik közül többen is elhagyták a termeket, mivel rosszul lettek vagy egyenesen rókáztak a látottaktól.
Noha a produkciós cég nem számol azzal, hogy a Terrifire 2 Oscar-díjat kaphat, mégis úgy érezték be kell ajánlaniuk az esélyesek közé, mert ez túl mulatságos lehetőség volt ahhoz, hogy kihagyják. Nem szimplán saját ötlet volt ez, mivel a Bloody Disgusting meghallgatta a rajongókat is, akik az elmúlt hetekben a közösségi médiában sürgették magát az Akadémiát, hogy vegyék fontolóra a film előterjesztését a közelgő Oscar-díjra – ahol egyébként magyar filmnek is drukkolhatunk –, legjobb smink és frizura kategóriában. Éppen ezért a Bloody Disgusting most arra kérte fel a Terrifier 2 rajongóit, hogy jelöljék meg az Akadémiát a Twitter bejegyzéseikben és használják az #OscarsForArt hashtaget, hogy egy rajongók által vezérelt Oscar-kampányt hozzanak létre a filmhez. A produkciós cég külön készített ehhez egy trailert és hozzátette:
„Csapunk még egy kis zajt. Lássuk, az Akadémia hány tagjának tudjuk felkelteni a figyelmét egy olyan horrorfilmmel, amelyet egyikük sem nézne meg egyedül.”
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!