Talán eljön majd az az időszak, amikor Zeri nem kap minden második hónapban mini-reworköt.
A League of Legends alaposan megváltozott néhány óra leforgása alatt, ugyanis befutott a 13. rangsorolt szezon felvezetése, a 2023-as előszezon. A 12.22-es frissítéssel számos újdonság érkezett az Idézők szurdokába, visszatért a Vegytech sárkány, sőt néhány karakter is kapott változtatásokat. Most azonban nem ezekkel, hanem Zerivel kell foglalkozni, a népszerűségben és teljesítményben a "futottak még" kategóriába sorolható lövész az év utolsó patchében, a 12.23-asban egy újabb mini-reworkre készülhet.
A 2023-as előszezon dzsungeles módosításait itt megtalálod, az új és frissített tárgyakról itt olvashatsz, az egyéb módosításokért ide bökj!
Zeri így változhat meg a 12.23-as LoL-frissítésben, a PBE-n már most kipróbálhatjátok ezt a verzióját a hősnek
- Mozgási sebesség 325-ről 330-ra növekedik
- Alap AD 50-ről 53-ra növekedik
- Alap armor 20-ról 24-re növekedik
- Alap HP 600-ról 630-ra növekedik
- Támadási sebesség aránya 0,568-ról 0,625-re növekedik
- Szintenkénti HP 109-ről 115-re növekedik
- Alaptámadások: Maximálisan feltöltött sebzés AP aránya 90%-ról 110%-ra növekedik
- Living Battery (passzív)
- Pajzs bónusz egységesen 10% mozgási sebességre csökken (eddig ezt lehetett boostolni)
- Hatóidő 3 másodpercről 2 másodpercre csökken
- Burst Fire (Q)
- Távolságot 825-ről 750-re csökkentik
- Támadási sebességből kapott AD-arányt 60%-ról 70%-ra növelik
- Alapsebzés 8/11/14/17/20-ról 15/18/21/24/27-re növekedik
- AD-arány: 100/105/110/115/120% AD-ról 104/108/112/116/120% AD-ra növekedik
- Ultrashock Laser (W)
- Mágikus helyett fizikai sebzést okoz
- Sebzés 20/55/90/15/160 (+100% AD)(+40% AP-ról) 20/60/100/140/180 (+130% AD)(+0% AP-ra) módosul
- Castolás ideje támadás 2,5-szereséről 0,55-0,3 másodpercre változik a támadási sebesség függvényében
- Lövedék sebessége 2200-ról 2500-ra növekedik
- Falról a castolás késleltetése 0,75 másodpercről 0,85 másodpercre növekedik
- Spark Surge (E)
- Manaköltség 80-ról 90/85/80/75/70-re változik
- Visszatöltési idő 24/22,5/21/19,5/18 másodpercről 22/21/20/19/18 másodpercre változik
- A castolás utáni 5 másodpercben Zeri Q-ja extra mágikus sebzést okoz az első ellenségnek, amelyet egyébként át is üt (nem használ többet töltényrendszert a képesség)
- Bónusz mágikus sebzés 20/22/24/26/28 (+20% AP)(+12% bónusz AD)
- Új: Extra 65% sebzést okoz a kritikus találati esély alapján
- Az átütés utáni sebzéscsökkentés 60/70/80/90/100%-ról 80/85/90/95/100%-ra növekedik
- Képességek és alaptámadások az E visszatöltési idejét 0,5 másodperccel (kritikus találat esetén 1,5 másodperccel) csökkentik
- Falakon keresztüli felfedés távolsága 850-ről 1500-ra növekedik
- Lightning Crash (R)
- Többet nem okoz extra mágikus sebzést találatonként
- Pattogó lövedék távolsága 450-ről 650-re növekedik
- Castolás sebzése 150/250/350 (+80% AP)(+80% bónusz AD-ról) 175/275/375 (+110% AP)(+100% bónusz AD-ra) növekedik
- Ha az ulti eltalál legalább egy ellenséges hőst, Zeri 10% mozgási és 30% támadási sebességet kap, valamint 5 másodpercre pattognak a lövedékei. Ha hősöket talál el Zeri, akkor ez az erősítés 1,5 másodperccel megnövekedik, maximum 5 másodperccel
- Ha eltalál hősöket Zeri alaptámadással, akkor 1 jelzőt kap (3-at, ha critel) 1,5 másodpercre. Minden jelzőért 0,5% mozgási sebességet kap, amelyet a végtelenségig stackelhet
A Riot célja a fenti változtatásokkal, hogy a brutális mobilitását, az alaptámadásainak (Q) hatalmas range-ét nerfeljék, miközben próbálnak neki mesterséges módon gyenge pontokat teremteni. Három hét múlva kiderül, hogy beváltak-e a játékegyensúlyért felelős csapat tervei, ugyanis december 7-én hajnalban élesednek várhatóan a fenti Zerit érintő módosítások az összes szerveren.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!