2023-as LoL-előszezon: Hajnali hősváltoztatások és a Vegytech sárkány felbukkanása

2023-as LoL-előszezon: Hajnali hősváltoztatások és a Vegytech sárkány felbukkanása

Rengeteg minden változott a dzsungelben, azonban néhány hős sem úszta meg a kisebb-nagyobb módosításokat.

Itt az utolsó felvonása a hatalmas méretű 12.22-es LoL-frissítést feldolgozó anyagoknak. Korábban olvashattatok a dzsungelt érintő módosításokról, valamint az új és frissített tárgyakról. Az alábbiakban megtaláljátok az érkezett hősmódosításokat, a Vegytech sárkány tulajdonságait, valamint az egyéb érdekességeket, amelyek bekerültek a League of Legendsbe, avagy részét képezik a 2023-as előszezonnak.

A 12.22-es League of Legends-frissítés dzsungeles változtatásairól itt tudhatsz meg többet!

Itt elolvashatod az új és frissített tárgyak képességeit!

Hősmódosítások a 12.22-es LoL-frissítésben

  • Cho'Gath - Feast (R): Nem hőstípusú ellenfelekre a sebzés 1000 (+50% AP)(+10% bónusz HP-ról) 1200 (+50% AP)(+10% bónusz HP-ra) növekedett
  • Lillia
    • Mostantól nem távolsági, hanem közelharci karakternek számít
    • Alap HP 625-ről 605-re csökkent
    • Szintenkénti HP 104-ről 105-re növekedett
    • Dream-Laden Bough (passzív): Hősökből szerzett gyógyítás 10,5-124,5 (+18% AP-ról) 6-120 (+18% AP-ra) növekedett aktuális szinttől függően
  • Nunu & Willump - Consume (Q): Nem hőstípusú ellenfelekre a tényleges sebzés 340/500/660/820/980-ról 400/600/800/1000/1200-ra növekedett
  • Rakan: Mostantól nem távolsági, hanem közelharci karakternek számít,

Vegytech sárkány (Chemtech Drake)

  • Vegytech sárkány: Ha a Vegytech sárkány életereje 50% alá csökken, akkor 33% sebzésellenállást kap és 50%-kal többet sebez. A sárkány minden egyes támadásakor a teljes varázsereje 100%-át + a célpont életerejének 4%-át viszi be fizikai sebzésként.
  • Vegytech erősítés: Ha a csapatod megöl egy Vegytech sárkányt, egy halmozódó erősítést kap, amely 5% kitartást, valamint 5% gyógyítást és pajzserőt ad
  • Vegytech lélek: A Vegytech lélekkel a játékosok egy olyan erősítést kapnak, amely 10% sebzésellenállást és 10%-kal magasabb sebzést ad 50% alatti életerő esetén.

Vegytech szurdok (Chemtech Rift)

  • Serkentő gyümölcsök: A Mézvirágok Serkentő gyümölccsé fejlődnek, amelyek a szokásos gyógyítást, plusz bónusz pajzsot is adnak, és már nem lassítják az őket elfogyasztó hőst
  • Gránáttobozok: Amikor egy Gránáttoboz felrobban, kétszer messzebbre fogja ellökni a hatótávon belül tartózkodó egységeket
  • Tüzes menta: A jósmenta Tüzes mentává alakul, amelyet ha összetörnek, akkor a szokásos tölcséren kívül – amelynek iránya ellentétes azzal az iránnyal, amelyikből a növény össze lett törve – a növény körül is felfed egy kisebb területet. Ezenfelül az eltalált szövetséges egységeknek rövid időre megnő a mozgási sebességük az adott irányban, a felfedett ellenséges őrszemeknek pedig 1-re csökken az életerejük.

Új kommunikációs eszközök, avagy megújult a pingrendszer

  • Visszatérést jelző pingek (az óramutató járása szerint): Visszavonulás (a korábbi Veszély), Úton vagyok, Segítséget kérek, Hiányzó ellenfél
  • Új pingek (az óramutató járása szerint): Előrenyomulás, Mindent bele!, Várj, Csali

  • (balról jobbra haladva) Rálátás megszűnt, Ellenfél rálátása, Rálátás szükséges
  • Extra funkció: A Rálátás szükséges ping egy apró jelzőt hagy hátra, amely egy percig vagy a közelben elhelyezett őrszem megjelenéséig tart ki. Egyszerre csak egy ilyen jelző lehet aktív. Az ismételt pingelés lecseréli az előző jelzést.

A további extra módosításokat a következő oldalon találod meg!

Felső ösvényt érintő változtatások

  • A középső ösvény arannyal kapcsolatos változásai: Mostantól a 14. perc előtt a középső ösvényen megjelenő minionok elleni végső csapás 1 arannyal kevesebbet ad (korábban csak az ágyús minionok értek kevesebbet, 10 arannyal).
  • Minionokból szerzett tapasztalat: A minionok mostantól 2,15%-kal több tapasztalatot adnak az egyéni hősöknek. A minionokból származó tapasztalat több hős között való megoszlás esetén nem változik.

Idézői varázslat, avagy a Smite

  • Sújtás sebzése: 450 (alap)/900 (Kihívó/Fagyasztó sújtás) ⇒ 600/900/1200 (a kísérők 0/20/40 jelzője esetén)
  • Frissítve - Új Sújtások, új nevek: Sújtás/Kihívó sújtás/Fagyasztó sújtás ⇒ Sújtás/Zabolátlan sújtás/Zsigeri sújtás

Tornyok változtatásai

  • Arany mennyisége páncélonként 160 ⇒ 175
  • Páncél és varázsellenállás toronypáncélonként: 35 ⇒ 40

Hősök alapértékeinek rendezése

  • Alapsebzés, alap életerő, alapmana, alap varázsellenállás, mana növekedése: a legközelebbi egész számra kerekítve
  • Sebzés növekedése, alap mana-regenerálódás, mana-regenerálódás növekedése: a legközelebbi 0,05-ös értékre kerekítve
  • Támadási sebesség növekedése: a legközelebbi 0,005-ös értékre kerekítve

Inaktivitás és feladás, valamint a névtelen hősök története

  • Nincs többé holtidő: A csapatoknak lehetőségük van szavazni a játék egyhangú korai feladásról, ha egy inaktív játékost észlelnek a csapatukban 10:00 és 15:00 helyett 3:30 és 15:00 között.
  • Szövetségesek és barátok: A Rangsorolt egyéni és páros játékoknál a hősválasztáskor az összes olyan idézőnév helyett, ami nem a sajátod vagy a páros partneredé, annyi jelenik meg, hogy „1–5. szövetséges”.
  • Forrás ellenőrzése: 3 percnél korábban, ha egy játékos zsinórban 90 másodpercig a forrásban tartózkodik, a csapata kezdeményezhet újrajátszást. 45 másodperc elteltével a játékos csevegőüzenetet kap arról, hogy el kell hagynia a forrást. 70 másodperc elteltével a játékos felugró üzenetet kap arról, hogy el kell hagynia a forrást.

Végezetül tartsátok fejben, hogy a 2022-es rangsorolt szezon jutalmait december 14-éig biztosan megkapja minden játékos. Ha ma még nincs ott a gyűjteményetekben a Diadalmas Sejuani, akkor hamarosan odakerül majd, ha teljesítettétek a megszerzésének feltételeit.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te tudod mit jelent a "Disco Nunu" kifejezés?