Három hős is lesz, amelynek az összes képességén változtatnak valamit a 12.23-ban.
A League of Legends játékegyensúlyért felelős csapata még egy utolsó nagy frissítést összerakott, amely jövő hét szerda hajnalban (december 7-én) élesedik a szervereken. A 12.23-as LoL-patch változtatásai kifejezetten sok karaktert érintenek, de belenyúlnak a dzsungelbe, valamint két tárgy neve is odakerült a listára. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján számíthattok még egy 12.23b fixre, ugyanis idénre bár már nem terveznek teljes értékű módosításcsomagot a riotosok, de általában sosem sikerül úgy kialakítani az egyensúlyt, hogy az kitartson a következő esztendő elejéig. Az alábbiakban a 12.23-as LoL-frissítés pontos értékeit találjátok meg, 95-100%-ban ugyanebben a formában találkozhattok majd az értékek ide-oda tologatásával a hivatalos patchleírásban.
12.23-as LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel
- Zeri (gyakorlatilag egy mini-reworkként is értelmezhető)
- Alap mozgási sebesség 325-ről 330-ra növekedik
- Alap AD 50-ről 53-ra növekedik
- Alap armor 20-ról 24-re növekedik
- Alap HP 600-ról 630-ra növekedik
- Támadási sebesség aránya 0,568-ról 0,625-re növekedik
- Szintenként kapott HP 109-ről 115-re növekedik
- Living Battery (passzív)
- Gotta Zip (kapott pajzs) 10% alap mozgási sebességre módosul
- Hatóidő 3 másodpercről 2 másodpercre csökken
- Burst Fire (Q)
- Maximálisra feltöltött alaptámadások AP aránya 90%-ról 110%-ra növekedik
- Hatótávolság 825-ről 750-re csökken
- 1,5 feletti támadási sebesség 60%-os arány helyet 70%-os arányban változik AD-vá
- Sebzés 8/11/14/17/20 (+100/105/110/115/120% AD-ról) 15/18/21/24/27 (+104/108/112/116/120% AD-ra) növekedik
- Ultrashock Laser (W)
- Sebzés típusa mágikusról fizikaira módosul
- Sebzés 20/55/90/125/160 (+100% AD)(+40% AP-ról) 20/60/1000/140/180 (+130% AD)(+20% AP-ra) módosul
- Elsütés ideje a támadások 2,5-szereséről 0,55-0,3 másodpercre módosul az alap támadási sebesség függvényében
- Lövedék sebessége 2200-ról 2500-ra növekedik
- Sugár elsütésének ideje 0,75 másodpercről 0,85 másodpercre növekedik
- Spark Surge (E)
- Manaköltség 80 manáról 90/85/80/75/70 manára módosul
- Visszatöltési idő 24/22,5/21/19,5/18 másodpercről 22/21/20/19/18 másodpercre csökken
- Mostantól az első eltalált ellenségre pluszban 20/22/24/26/28 (+12% bónusz AD)(+20% AP) mágikus sebzést okoz, valamint 5 másodpercre átüti az ellenségeket (ez +65% bónusz sebzésig növelhető a kritikus találati esély függvényében)
- Átütő sebzés 60/70/80/90/100%-ról 80/85/90/95/100%-ra növekedik
- Falon keresztüli felfedés (reveal) távolsága 850-ről 1500-ra növekedik
- Lightning Crash (R)
- Eltörlik a bónusz mágikus sebzést a Burst Fire-re
- Pattogó lövedék (chain lightning) távolsága 450-ről 600-ra növekedik
- Robbanás mágikus sebzése 150/250/350 (+80% bónusz AD)(+80% AP-ról) 175/275/375 (+100% bónusz AD)(+110% AP-ra) növekedik
- Ha a robbanás legalább egy ellenséges hőst eltalál, Zeri 10% mozgási és 30% támadási sebességet és pattogó lövedékeket kap 5 másodpercre. Ellenséges hőst ha eltalál, akkor ennek a buffnak a hatóideje 1,5 másodperccel meghosszabbítható (de maximum egyszerre 5 másodperccel)
- Ha eltalál egy hőst Zeri, akkor 1 Overcharge-jelzőt kap (3-at kritiikus találat esetén) 1,5 másodpercre. Minden jelző 0,5% mozgási sebességet ad, amely a végtelenségig stackelhető
Itt még messze nem ért véget a patch részleteinek felsorolása, lapozz a következő oldalra a további buffokért!
12.23-as LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel
- Sion
- Alap mana 330-ról 400-ra növekedik
- Szintenként kapott mana 42-ről 52-re növekedik
- Decimating Smash (Q): Minimum alapsebzés 30/50/70/90/110-ről 40/60/80/100/120-ra növekedik
- Cho'Gath
- Carnivore (passzív): Manavisszatöltés 3,5-7,75-ről 5-10-re növekedik (szinttől függően)
- Feral Scream (W): Sebzés 75/125/175/225/275-ről 80/135/190/245/300-ra növekedik
- Feast (R): Visszatöltési idő 80 másodpercről 80/70/60 másodpercre csökken
- Amumu
- Szintenként kapott HP 89-ről 100-ra növekedik
- Bandage Toss (Q): Manaköltség 30/35/40/45/50 manáról 40/45/50/55/60 manára növekedik
- Despair (W): Sebzés 6/8/10/12/14 (+1/1,15/1,3/1,45/1,6% (+0,25% minden 100 AP után) a célpont max HP-járól) 12/16/20/24/28 (+1/1,25/1,5/1,75/2% (+0,25% minden 100 AP után) a célpont max HP-jára) növekedik
- Tantrum (E): Sebzés 85/100/135/160/185-ről 80/110/140/170/200-ra növekedik
- Maokai
- Sap Magic (passzív): Gyógyítás HP aránya 4-10%-ról 4-12%-ra növekedik szinttől függően
- Bramble Smash (Q)
- Sebzés 65/110/155/200/245-ről 70/120/170/220/270-re növekedik
- Szörnyekre az extra sebzés 80/100/120/140/160-ról 120/140/160/180/200-ra növekedik
- Zac
- Cell Division (passzív): A kis pacákból szerezhető gyógyítás 4/4,75/5,5/6,25%-ról 4/5/6/7% max HP-ra növekedik az ulti szintjének függvényében
- Stretching Strikes (Q)
- HP-arány 2,5% max HP-ról 4% max HP-ra növekedik
- Visszatöltési idő 15/13,5/12/10,5/9 másodpercről 14/12,5/11/9,5/8 másodpercre csökken
- Tahm Kench
- An Acquired Taste (passzív): Mostantól kap +2% AP-t minden 100 bónusz HP arányában
- Tongue Lash (Q)
- AP-arány 90%-ról 100%-ra növekedik
- Gyógyítás HP aránya 3/3,5/4/4,5/5%-ról 5/5,5/6/6,5/7% hiányzó HP-ra növekedik
- Abyssal Dive (W): AP-arány 125%-ról 150%-ra növekedik
- Thick Skin (E): Elraktározott sebzés szürke HP-ként 13/21/29/37/45%-ról (40/42,5/45/47,5/50%-ról, ha több ellenfél van a közelben) 15/23/31/39/47%-ra növekedik (42/44/46/48/50%-ra, ha több ellenfél van a közelben)
- Devour (R): Mostantól a pajzs másodpercenként 200-zal csökken (eddig 2,5 másodperc alatt eltűnt)
- Malphite
- Thunderclap (W)
- Találati (on-hit) sebzés armor aránya 10%-ról 15%-ra növekedik
- Tölcsér sebzése 15/25/35/45/55 (+30% AP)(+15% armorról) 20/30/40/50/60 (+30% AP)(+25% armorra) növekedik
- Ground Slam (E): Sebzés 60/95/130/165/200 (+60% AP)(+30% armorról) 70/110/150/190/230 (+60% AP)(+40% armorra) növekedik
- Thunderclap (W)
- Kayn (Shadow Assasin)
- The Darkin Scythe (passzív): Kék formában a bónusz mágikus sebzés 8-30%-ról 13-40%-ra növekedik szinttől függően
- Shadow Step (E): Gyógyítás bónusz AD aránya 35%-ról 45%-ra növekedik
A következő oldalon a jövő heti hősgyengítések pontos értékei várnak rád!
12.23-as LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel
- Yuumi
- Bop 'n' Block (passzív): Visszatöltési idő 14-6 másodpercről 18-6 másodpercre növekedik szinttől függően
- Final Chapter (R): Lekötés hatóideje 1,75 másodpercről 1,25 másodpercre csökken
- Syndra
- Force of Will (W): Tényleges sebzés 15% (+1,5% minden 100 AP-ról) 12% (+2% minden 100 AP-ra) változik
- Scatter the Weak (E)
- AP-arány 55%-ról 45%-ra csökken
- Visszatöltési idő 15 másodpercről 17 másodpercre növekedik
- Mordekaiser - Darkness Rise (passzív)
- Másodpercenként a szörnyekre okozott sebzés 180-ról 28-164-re csökken szinttől függően
- Mostantól csak a nagy szörnyek ütései proccolják
- Shyvana - Flame Breath (E): Találati sebzés HP aránya a célpont maximális HP-jának 3,5%-áról 3%-ára csökken
- Trundle
- Alap támadási sebesség 0,67-ről 0,6-re csökken
- Subjugate (R): Összes mágikus sebzés a célpont max HP-jának 20/27,5/35%-áról 20/25/30%-ára csökken
- Lillia - Blooming Blows (Q): Sebzés 70/100/130/160/190-ről 80/100/120/140/160-ra csökken
12.23-as LoL-frissítés: Egyéb tervezett hősmódosítások pontos értékekkel
- Kassadin
- Null Sphere (Q)
- A pajzsot nem akkor kapja meg a hős, amikor elhagyja a lövedék a kezét, hanem amikor megnyomja a játékos a Q-t
- Pajzs nagysága 60/90/120/150/180 (+40% AP-ról) 80/110/140/170/200 (+30% AP-ra) növekedik
- Force Pulse (E)
- Nem a közelben elsütött képességek alapján gyűlik a jelző, ami után el lehet sütni a képességet
- A közelben elsütött képességek a visszatöltési időt 1 másodperccel csökkentik
- Visszatöltési idő 5 másodpercről 21/19/17/15/13 másodpercre növekedik
- Null Sphere (Q)
- Dr. Mundo (ez is tekinthető mini-reworknek)
- Szintenként kapott AD 3,5-ről 3-ra csökken
- Alap magic resist 32-ről 29-re csökken
- Szintenként kapott magic resist 2,050-ről 2,3-re növekedik
- Goes Where He Pleases (passzív)
- Vegyi tartályok a jelenlegi HP-t 7% helyett 3%-kal csökkentik
- Vegyi tartályokból kapott gyógyítás a max HP 8%-áról 4%-ára csökken
- Max HP alapján a HP regeneráció minden 5 másodpercben 0,8-1,6%-ról 0,4-2,5%-ra változik (nem lineárisan, 11-es szinten 1,27%)
- Infected Bonesaw (Q): HP-költség 50 HP-ról 60 HP-ra növekedik
- Heart Zapper (W)
- HP-költség 5% jelenlegi HP-ról 8% jelenlegi HP-ra növekedik
- Szürke HP 0%-ról 50%-ra növekedik, ha nem talál el ellenséget Mundo
- Hatóidő 4 másodpercről 3 másodpercre csökken
- Elraktározott sebzés szürke HP-ként 25/30/35/40/45%-ról 80-95%-ra változik (szinttől függően) az első 0,75 másodpercben, majd 25%-ra a maradék 2,25 másodpercben
- Blunt Force Trauma (E)
- Bónusz AD 15/20/25/30/35 (+25/30/35/40/45 a hiányzó HP alapján) helyett 2,5/3/3,5/4/4,5% max HP-ra változik
- Mostantól nem öli meg azonnal a kicsi dzsungeles szörnyeket
- Szörnyekre a sebzés 200%-ról 250%-ra növekedik
- Maximum Dosage (R)
- Mostantól nem ad bónusz AD-t
- Az alap HP-t a hiányzó HP 8/11,5/15%-a helyett 15/20/25%-ban növeli
- Hármas szinten minden közelben tartózkodó hős további 5%-kal megnöveli az alap HP-t és a HP visszatöltését
Már csak a tárgyváltoztatások és a dzsungeles módosítások vannak hátra, irány az utolsó oldal!
12.23-as LoL-frissítés: Tervezett tárgyváltoztatások pontos értékekkel
- Sunfire Cape (buff)
- Teljes költség 2800 aranyról 2700 aranyra csökken
- 400 HP helyett 500 HP-t ad
- Ravenous Hydra (nerf)
- Hasítás AD aránya 60%/30%-ról 50%/25%-ra csökken (közelharci/távolsági)
- Carnivorous nem ad omnivamp jelzőket többé
12.23-as LoL-frissítés: A dzsungel tervezett módosításai pontos értékekkel
- Kísérőállatkák
- Tényleges sebzés 20 (+15% AD)(+10% AP)(+4% bónusz HP-ról) 16 (+15% AD)(+10% AP)(+3% bónusz HP)(+10% bónusz armor)(+10% bónusz magic resistre) változik
- Az első fejlődés után 2 bónusz jutalomfalatot kebeleznek be a nagy szörnyek elpusztítása után
- Az epikus szörnyekre nem hat az alapból beépített 20%-os sebzésnövelés a saját oldalon (bugfix)
- Szörnyek elpusztítása utáni HP 3-ról 6-ra növekedik
- Szörnyek elpusztításai utáni mana 2-ről 4-re növekedik
- Jutalomfalat 50 arany helyett 35 aranyat ér
- Tapasztalati pontok többszörözése 1/1/1,025/1,075/1,15/1,15/1,25/1,25/1,35-ről (1-9-es szinteken) 1/1/1,025/1,075/1,2/1,2/1,3/1,3/1,45-ra növekedik (1-9-es szinteken)
- Szörnyek
- A Gromp alaptámadásainak hatótávolsága 175-ről 150-re csökken
- A nagy pengecsőrnek alaptámadásainak hatótávolsága 300-ról 200-ra csökken
- A póráz (leash) elhelyezkedését változtatták, így több helye lesz a hősöknek mozogni és kite-olni a szörnyek körül
- Mosstomper (zöld/tankos állatka)
- Tenacity erősítés hatóideje 3 másodpercről 1,5 másodpercre csökken, miután összetört a pajzs
- Tenacity típusa megváltozik (tárgy -> hős)
Kifejezetten sok területet érint a december 7-én élesedő patch. Ha szeretnétek már most kipróbálni a változásokat, akkor irány a PBE, a League of Legends hivatalos teszt szervere.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!