LoL: Új patchre ébredtek az idézők, élesedett a 12.23b

LoL: Új patchre ébredtek az idézők, élesedett a 12.23b

Az utolsó pillanatban módosított az előzetes terveken a Riot Games.

Nehezen sikerült csak összeraknia a játékegyensúlyért felelős csapat tagjainak, hogy pontosan mi kerüljön bele a 2022-es év utolsó frissítésébe, a 12.23b hotfixbe. Végül számos hős és tárgy kapott nerfeket, valamint buffokat, amelyek már élesedtek az összes szerveren. Az alábbiakban minden módosításról olvashattok, amelynek valamilyen módon hatása van az Idézők szurdokában történő eseményekre.

12.23b League of Legends-frissítés: Egy hős kapott csak buffot

  • Lux
    • Lucent Singularity (E): AP-arány 70%-ról 80%-ra növekedett
    • Final Spark (R): AP-arány 100%-ról 120%-ra növekedett

12.23b League of Legends-frissítés: Jó pár hős nerfeknek "örülhet"

  • Zed
    • Razor Shuriken (Q): Alapsebzés 80/115/150/185/220-ról 70/105/140/175/210-re csökkent
    • Shadow Slash (E)
      • Alapsebzés 70/90/110/130/150-ről 65/85/105/125/145-re csökkent
      • Visszatöltési idő 5/4,5/4/3,5/3 másodpercről 5/4,75/4,5/4,25/4 másodpercre növekedett
  • Rammus - Defensive Ball Curl (W)
    • Alap armor 50-ről 40-re csökkent
    • Alap magic resist 15-ről 10-re csökkent
    • Visszatöltési idő 6 másodpercről 7 másodpercre növekedett
  • Dr. Mundo
    • Alap HP-visszatöltés 0,75-ről 0,55-re csökkent
    • Goes Where He Pleases (passzív)
      • Életerővesztés 3% jelenlegi HP-ról 4% jelenlegi HP-ra növekedett
      • Max HP alapú extra életerő visszatöltés 0,4-2,5-ről 0,4-2,3-re csökkent
    • Infected Bonesaw (Q): HP-költség 60-ról 50/60/70/80/90-re változott
    • Blunt Force Trauma (E): HP-költség 20/30/40/50/60-ról 10/25/40/55/70-re változott
    • Maximum Dosage (R): Visszatöltési idő 110 másodpercről 120 másodpercre növekedett
  • Janna
    • Tailwind (passzív): Bónusz mozgási sebesség 8%-ról 6%-ra csökkent
    • Eye of the Storm (E): Bónusz AD 10/17,5/25/32,5/40 (+10% AP-ról) 10/15/20/25/30 (+10% AP-ra) csökkent
  • Nilah
    • Formless Blade (Q)
      • Aktív sebzés összes AD aránya 90/100/110/120/130%-ról 90/97,5/105/112,5/120%-ra csökkent
      • Aktív sebzés kritikus eséllyel történő erősítése 0-100% kritikus esélyről 0-120% kritikus esélyre növekedett
      • Passzívból okozott sebzés gyógyítássá történő átváltása 15% kritikus esélyről 20% kritikus esélyre növekedett
    • Apotheosis (R)
      • Tickenkénti sebzés bónusz AD aránya 35%-ról 28%-ra csökkent
      • Négy tickes sebzés bónusz AD aránya 140%-ról 112%-ra csökkent (az ötödik nagy tick többet sebez, ez nem változott)
      • Hősöknek okozott sebzés gyógyítássá történő átváltása 30% + 15% kritikus esélyről 20% + 30% kritikus esélyre növekedett (nem hősökből ugyanúgy az okozott sebzés 10%-át alakítja gyógyítássá)
  • Mordekaiser
    • Több nerfet is belengettek, végül csak egy bugfix érkezett a Pentakill banda oszlopos tagjára
  • Hecarim - Rampage (Q): Jelzők után kapott sebzésnövekedés 4% + 5% minden 100 bónusz AD utánról 3% + 4% minden 100 bónusz AD utánra csökkent
  • Lillia
    • Dream-Laden Bough (passzív): A célpont maximális HP-jának 6%-a helyett, csak 5%-ot sebez 3 másodperc alatt (AP-arány nem változott)
    • Blooming Blows (Q): Alapsebzés 40/50/60/70/80-ról 35/45/55/65/75-re csökkent

A következő oldalon folytatódik a 12.23b LoL-frissítés pontos értékeinek felsorolása!

12.23b League of Legends-frissítés: Egy hős, amelyet alaposan átalakítottak

  • Udyr
    • Wilding Claw (Q)
      • Bónusz sebzés 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-járól 3/4/5/6/7/8% (+5% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-jára csökkent
      • Felerősített sebzés 2-5% (+3% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-járól 2-4% (+2% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-jára csökkent
      • Találati (on-hit) sebzés 5/13/21/29/37/45 (+20% bónusz AD-ról) 5/11/17/23/29/35 (+30% bónusz AD-ra) változott
    • Iron Mantle (W): Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökkent szinttől függően
    • Blazing Stampede (E): Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökkent szinttől függően
    • Wingborne Storm (R)
      • Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökkent
      • Alapsebzés másodpercenként 10/18/26/35/42/50-ről 10/20/30/40/50/60-ra emelkedett

12.23b League of Legends-frissítés: Dzsungelt és a tárgyakat érintő módosítások

  • Mosstomper (zöld, tankos kísérőállatka): Pajzs nagysága 75-330-ról 60-281-re csökkent
  • Epikus szörnyek (Herald, sárkányok, Baron Nashor) elleni sebzéscsökkentés 30%-ról 20%-ra csökkent
  • Dzsungelben gyűjthető aranymennyiség
    • Jutalomfalatkák 35 arany helyett 30 aranyat érnek
    • Vörös buff 85 arany helyet 80 aranyat ér
    • Kék buff 85 arany helyett 80 aranyat ér
    • Gromp 75 arany helyett 70 aranyat ér
    • Ancient Krug (nagy gólem) 17 arany helyett 15 aranyat ér
    • Small Murk Wolves (kicsi farkasok) 15 arany helyett 13 aranyat érnek
    • Small Razorbeaks (kicsi raptorok) 8 arany helyett 7 aranyat érnek
    • Medium Krug (közepes gólem) 7 arany helyett 5 aranyat ér
  • Jak'Sho, the Protean
    • Teljes költség 3000 aranyról 3100 aranyra növekedett
    • Minden jelző után 3 helyett 2 armort és magic resistet kap a hős, maximálisan 24 helyett 16-ot
  • Ravenous Hydra
    • Halál után 50% helyett 60%-át veszíti el a hős a jelzőknek
    • Hasítás sebzése az összes AD 50%/25%-a helyett 40%/20%-a lett (közelharci/távolsági) -> Ez a Tiamatnál is így van már
  • Stormrazor: 40 AD helyett 45 AD-t ad
  • Lord Dominik's Regards
    • Passzív bónusz sebzése 0%-15% max HP-különbségről 0%-25% max HP-különbségre növekedett
    • Maximum sebzés 2000 HP-különbségről 2500 HP-különbségre növekedett

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Jó döntés szerinted, hogy Mordekaiser végül nem kapott semmilyen gyengítést?