Szerencsére rengeteg más játékmód van a kliensben, amellyel remekül lehet szórakozni hosszabb távon is.
A Riot Games fejlesztőcsapata szerette volna felpezsdíteni az LTM-ből lett állandó játékmódot az előszezonra. Az All Random All Mid, avagy az ARAM kapott néhány játékmenet alaposan megváltoztató módosítást az elmúlt hetekben, de még mindig rengeteg olyan funkció hiányzik, amely ténylegesen hozzájárulna ahhoz, hogy mindenki számára jó élmény legyen az Ordító szakadékot választani. De mi az, amit kaptak az idézők és mi az, amit még mindig hiányolnak az ARAM-ból?
Az újítások
Két fontos pályamódosítás érkezett, amelyek ideig-óráig kifejezetten szórakoztatóak. Az egyik a hexkapuk megjelenése, a másik a tornyok lerombolása utáni törmelék, amely extra pályaelemként szolgál. Utóbbi extrának köszönhetően az előnyben játszó ötösnek sokkal könnyebb a snowballozás, avagy a fokozatosan elhúzás az ellenféltől. Emellett növeltek még azon az idősávon, ameddig szürke képernyőre kerülnek az átmenetileg elhalálozott hősök, de máshoz érdemben nem nyúlt a Riot.
Mi hiányzik az ARAM-ból?
Továbbra sem lehet tudni azt, hogy egy-egy karakter értékei milyen mértékben változnak meg az Idézők szurdokában tapasztaltakhoz képest. Ennek a valamilyen módon történő megjelenítése talán a legfontosabb követelése a játékosoknak, ugyanis a hivatalos frissítésleíráson kívül jó lenne tudni, hogy pontosan akkor mennyivel több sebzést okoz, illetve szenved el a kiválasztott hős, milyen mértékben változik az erőforrásának visszatöltése, a szívóssága, a páncélja és varázsellenállása. Ezekre az információra mindenkinek szüksége van, de ameddig a kliensben nem lehet ezt átláthatóan lecsekkolni, addig marad a böngészős megoldás.
A fenti kritikáktól függetlenül remek ötlet volt, hogy a Riot egy Clash-hétvégét húzott fel kizárólag az új ARAM-ra, remélhetőleg ezek az ötletek a jövőben visszatérnek majd.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!