A fejlesztőcsapat alapítója árulta el a részleteket a kultjáték születéséről.
A Valve égisze alatt az elmúlt évtizedekben olyan legendás franchise-ok látták meg a napvilágot, mint a Half-Life, a Counter-Strike, a Portal és a Left 4 Dead. Utóbbiért az a Turtle Rock Studios felelt, akik korábban összehozták a felemásra sikerült Counter-Strike: Condition Zerót. A CS-nek ezen mellékágának elkészítése után néhány ötlet még maradt a programozók tarsolyában, amely végül egy modban öltött alakot. Ez volt a Terror-Strike, amely a Left 4 Dead alapjait fektette le.
Michael Booth, a Turtle Rock alapítója megosztott egy csomó érdekességet, amely a gamerek elől eddig rejtve volt.
„Miközben a Counter-Strike: Source botjait fejlesztettük, felfedeztük azt, hogy elképesztően szórakoztató állig felfegyverezve pusztítani a 30 késsel felénk szaladó gép által irányított ellenséget. Amikor leszállítottuk 2004-ben a CS: Source-t, utána elkezdtünk dolgozunk egy új játék prototípusát. Az alapkoncepció nem volt bonyolult: néhány haver együttes erővel pusztítja az ellenséges hordákat. Ez a "co-op vs horda" hatalmas ponteciált rejtett magában, ezért komolyabban elmerültünk a részletekben.”
A Terror-Strike gyakorlatilag a fent leírt az elgondolást tartalmazta. A játékosok szanaszéjjel lőhették a többnyire közelharcos ellenségeket, avagy egy szórakoztató mészárszék elevenedett meg a képernyőn. A Counter-Strike pályái között megtalálható a "Zombie_City" névre keresztelt alkotás, amelyet a Turtle Rock büszkén mutatott meg a Valve-nak,
Ha szeretnéd kipróbálni a Left 4 Dead ősét, avagy a "Zombie_City" mapot, akkor innen letöltheted!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!