LoL: Elstartolt az új szezon, megérkezett a 13.1-es frissítés a szerverekre

Megtöltötte tartalommal a Riot az idei év első patchét.

A LoL-osok többsége már 13. szezonos besoroló lázban ég, de nem szabad elfelejteni, hogy az új rangsorolt szezonnal együtt megérkezett egy méretes frissítés is, amely tele van metát befolyásoló módosítással. A 13.1-es League of Legends patch nem változtatott azon a trenden, hogy a legújabb skinekre várnotok kell egy napot. A Mythmaker Irelia, Mythmaker Galio, Mythmaker Garen, Mythmaker Sivir, Mythmaker Zyra, Lunar Empress Ashe, Lunar Guardian Kha'Zix, Lunar Guardian Malphite, Lunar Empress Qiyana, Lunar Emperor Thresh, Prestige Porcelain Lissandra és Prestige Mythmaker Sivir január 12-étől, azaz holnaptól vásárolható meg a kliensben. Az alábbiakban a 13.1-es patch összes hős-, tárgy- és rúnaváltozását elolvashatjátok!

13.1-es LoL-frissítés: Hőserősítések

  • Shaco
    • Deceive (Q): Manaköltség 60 manáról 40 manára csökkent, Backstab (passzív) kritikus sebzése 30%-ról 40%-ra növekedett
    • Two-Shiv Poison (E): Bónusz AD-arány 75%-ról 80%-ra növekedett, célpont HP-ja, ha 30% alatt van, akkor a bónusz AD-arány 112,5% helyett 120%
  • Jayce
    • Alap AD 54-ről 57-re növekedett
    • To the Skies! (közelharci Q): Alapsebzés 55/100/145/190/235/280-ról 60/110/160/210/260/310-re növekedett
    • Lightning Field (közelharci W): Tickenkénti sebzés 25/40/55/70/85/100-ról 35/50/6/80/95/110-re növekedett
  • Lissandra
    • Szintenkénti HP 104-ről 110-re növekedett
    • Ice Shard (Q): Lassítás 16/19/22/25/28%-ról 20/24/28/32/36%-ra növekedett
    • Ring of Frost (W): Visszatöltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre csökkent
  • Sion
    • Alap HP 615-ről 655-re növekedett
    • Decimating Smash (Q): Maximális sebzés 70/135/200/265/330-ról 90/155/285/350-re növekedett
  • Xayah
    • Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,658-re növekedett
    • Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,658-re növekedett
  • Twisted Fate
    • Wild Cards (Q): Visszatöltési idő 6 másodpercről 6/5,75/5,5/5,25/5 másodpercre csökkent
    • Pick a Card (W): Kék kártya AP aránya 90%-ról 115%-ra növekedett, vörös kártya AP aránya 60%-ról 70%-ra növekedett

13.1-es LoL-frissítés: Hősgyengítések

  • Aatrox
    • Deathbringer Stance (passzív): Bónusz fizikai sebzés a célpont 5-12% max HP-járól a célpont 4-10% max HP-jára csökkent
    • Umbral Dash (E): Gyógyítás az ulti alatt 25/30/35/40/45%-ról 20/24/28/32/36%-ra csökkent
    • World Ender (R): Bónusz mozgási sebesség 60/80/100%-ról 50/65/80%-ra csökkent
  • Dr. Mundo
    • Alap HP 653-ról 613-ra csökken
    • Szintenkénti armor 4,2-ről 3,7-re csökkent
    • Blunt Force Trauma (E): Bónusz AD a max HP 2,5/3/3,5/4/4,5%-áról a max HP 2/2,5/3/3,5/4%-ára csökkent
  • Fiora
    • Duelist's Dance (passzív): Tényleges sebzés a célpont max HP-jának 3% + (4,5% minden 100 AD utánról) 3% + (4% minden 100 AD utánra) csökkent
    • Lunge (Q): Bónusz AD-arány 95/100/105/110/115%-ról 90/95/100/105/110%-ra csökkent
  • K'Sante
    • Alap mozgási sebesség 335-ről 330-ra csökkent
    • Dauntless Instinct (Q): Bónusz fizikai sebzés 10-25-ről 5-20-ra csökkent szinttől függően
    • Path Maker (W): Minimum sebzés a célpont max HP-jának 4,25/4,5/4,75/5/5,25%-áról 2/2,25/2,5/2,75/3%-ára csökkent, maximális sebzés a célpont max HP-jának 8,25/8,5/8,75/9/9,25%-áról 7/7,25/7,5/7,75/8%-ára csökkent
  • Yuumi
    • Prowling Projectile (Q): Alapsebzés 50/90/130/170/210/250-ről 50/80/110/140/170/200-ra csökkent, felerősített sebzés 60/110/160/210/260/310-ről 60/100/140/180/220/260-ra csökkent
  • Zeri
    • Szintenkénti AD 1,5-ről 1,3-re csökkent
    • Burst Fire (Q): Sebzés 15/18/21/24/27-ről 15/17/19/21/23-ra csökkent

A következő oldalon megtaláljátok a Jax mini-rework részleteit, valamint a Rammust, a tárgyakat és a népszerű rúnát érintő nerfeket és buffokat!

13.1-es LoL-frissítés: Tárgyváltoztatások

  • Axiom Arc: 10 lethality helyett 18-at ad
  • Horizon Focus: 85 AP helyett 100-at ad
  • Rod of Ages
    • 300 HP helyett 400-at ad
    • Eternity: Erőforrás visszatöltésekor a bónusz mozgási sebesség 25%-ról 35%-ra növekedett, valamint nem 250 manát/HP-t kell visszatölteni, elég 200 is; a bónusz mozgási sebesség hatóideje 2 másodpercről 3 másodpercre növekedett
    • Eternity (ez a Catalyst of the Aeonsra és az Abyssal Maskra is érvényes): 8% mana helyett 7% manát tárol el a bekapott sebzés alapján, az elköltött mana 20% helyett 25%-ban gyógyít és 15 helyett maximum 20 HP-t tölt vissza másodpercenkénti castolással
  • Winter's Approach
    • Aranyköltség 2700-ról 2600-ra csökkent
    • HP 350-ről 400-ra növekedett
  • Fimbulwinter
    • 350 HP helyett 400 HP-t ad
  • Jak'Sho, The Protean
    • Aranyköltség 3100-ról 3200-ra növekedett
    • Jelzőként 2 védekező statot ad továbbra is, azonban maximális jelzőszámnál 15% összes resist helyett 20%-ot adh
    • 3% max HP helyett 80 + 7% max HP-t lop el az ellenségtől, de minionokból és szörnyekből nem lehet HP-t kinyerni
  • Archangel's Staff
    • Aranyköltség 2600-ról 3000-re növekedett
    • AP 60-ról 80-ra növekedett
    • Képességgyorsítás 0-ról 10-re növekedett
    • Átalakított passzív: 1% bónusz mana alapján AP-t ad
  • Seraph's Embrace
    • Aranyköltség 2600-ról 3000-re növekedett
    • AP 60-ról 80-ra növekedett
    • Képességgyorsítás 0-ról 10-re növekedett
    • Eddig képességgyorsítást adott a bónusz mana arányában, ez változott arra, hogy AP-t ad 2,5% bónusz mana alapján
    • Az Empyrean passzívot eltörlik, helyette Lifeline-t kap, avagy egy 250 + 20% jelenlegi mana méretű pajzs kapcsol be 3 másodpercre, ha a HP 30% alá csökken (ennek a passzívnak 90 másodperces visszatöltési ideje van)

13.1-es LoL-frissítés: Rammus változtatása

  • Alap AD 56-ról 53-ra csökkent
  • Alap HP 634-ről 614-re csökkent
  • Defensive Ball Curl (W)
    • Új: Az alap armor a százalékos armor függvényében növekedik
    • Bónusz armor 40-ről 25-re csökkent
    • Százalékos armor 60/70/80/90/100%-ról 40/55/70/85/100%-ra csökkent

13.1-es LoL-frissítés: Rúnaváltozás

  • Legend: Tenacity: 5% + (2,5% minden legend jelző utánról) 5% (+1,5% minden legend jelző utánra) csökkent a bónusz tenacity, maximum tenacity összes jelző mellett 30%-ról 20%-ra csökkent

13.1-es LoL-frissítés: Jax mini-rework

  • Leap Strike (Q): 60%-os AP-arány 0%-ra csökkent
  • Counter Strike (E)
    • Sebzés: 55/80/105/130/155 (+50% bónusz AD) fizikai sebzésről 55/85/115/145/175 (+ a célpont 4% max HP-ja)(+100% AP) mágikus sebzésre változott
    • Dodge-olt támadásonként a bónusz sebzés 20% összes sebzésről 20% alapsebzésre módosult
  • Grandmaster's Might (R)
    • Visszatöltési idő 80 másodpercről 100/90/80 másodpercre növekedett
    • Passzív sebzés 100/140/180 (+70% AP-ról) 80/120/160 (+60% AP-ra) csökkent
    • Új aktív: Jax megpörgeti a lámpaoszlopot maga körül, így 150/275/350 (+100% AP) mágikus sebzést okoz a körülötte álló ellenségeknek. Ha eltalál egy hőst, akkor 25/45/65 (+40% bónusz AD) armort, plusz minden eltalált hős után 15/20/25% (+10% bónusz AD) armort kap 8 másodpercre. Erre az időszakra a bónusz magic resist a bónusz armor 60%-ával egyenlő. Ebben a 8 másodpercben a passzív 2 ütésenként aktiválódik a korábbi 3 helyett.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted népszerűbb lesz a Rod of Ages a buff után?