Hirdetés

Lassú a magyar Riot-support? Nyugi, hamarosan megkapod a választ!

Rengeteg panasz és kérdés érkezik a magyar Riot-support csapathoz, amelyre választ várnak az idézők.

Esport1 Podcast

Londontól a Skorpióig, főszerepben Paplovag

Közel egy évtizede szórakoztatja már a nézőket Paplovag, aki beszélt a múltról, jelenről és jövőről.

Hirdetés

Ha bármilyen panaszod van a Riot Games videójátékaival kapcsolatban, akkor a múltban, a jelenben és a jövőben is rendelkezésedre áll a támogatói csapat. Ez a különítmény dolgozza fel többek között a League of Legendshez kapcsolódó kérdéseit a magyar közösségnek is már hosszú évek óta. Az utóbbi hetekben azonban történtek események a magyar játékostámogatásért felelős egységben, amelynek az egyik oka, hogy megnövekedett a válaszadási idő. 

Lassabb, de a válasz nem marad el

Ez nem jelenti azt, hogy ne foglalkoznának a te egyedi kérdéseddel, észrevételeddel, panaszoddal. Egyszerűen olyan sokan szeretnétek választ kapni a kérdéseitekre, hogy kénytelen volt reagálni a megnövekedett várakozási időre a Riot Games. Legyél türelmes, előbb-utóbb a te jegyed is sorra kerül!

Ha bármilyen egyéb problémád felmerült a League of Legends, Legends of Runeterra, Teamfight Tactics, VALORANT, League of Legends: Wild Rift és Riot Forge játékokkal kapcsolatban, akkor keresd fel a Riot Games Support hivatalos oldalát. Itt játékokra lebontva keresgélhetsz a leggyakoribban felmerülő kérdések és válaszok között. Nem találtad meg a választ, annyira egyedi helyzetben vagy? Ebben az esetben itt küldhetsz hibajegyet, amelyet egy hús-vér munkatárs igyekszik minél hamarabb elbírálni!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés

Te írtál már valaha hibajegyet a Riotnak?

Hirdetés
3 db hozzászólás
  • centre_syrup 13 napja
    GG
    0 0 Válasz
  • SirLL 13 napja
    "Küldhetsz hibajegyet, amelyet egy hús-vér munkatárs igyekszik minél hamarabb elbírálni!" - 5-ből 4x automatikusan lezárta a Blitzcrank bot valamilyen előre gyártott dumával a szépen összefoglalt hibajegyemet, és utána sose érkezett rá értelmes válasz. Igaz abban az 1 esetben, ha valahogy mégis eljutott valakihez, akkor jellemzően sikerült megoldást találni a dologra.
    0 0 Válasz
  • Komojtalan 12 napja
    Fordítva: Nem sok a ticket, kevés a supportos ... Mivel nem egy egyedi időszakról van szó (pl. Karácsonyi kalácsvásár), így a normál számú esetekkel nem tudnak foglalkozni.
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
3

Kedves látogató!

Észleltük, hogy hirdetésblokkolót használsz, kérjük kapcsold ki, hogy problémamentesen böngészhesd a legújabb gaming és e-sport híreket!
Köszönjük!