Hirdetés

A 13.1b frissítés végre elhozza a Lövészeknek a várva várt változásokat

Ugyan Riotot meghekkelték, de azért nem maradunk frissítés nélkül.

Esport1 Podcast

Londontól a Skorpióig, főszerepben Paplovag

Közel egy évtizede szórakoztatja már a nézőket Paplovag, aki beszélt a múltról, jelenről és jövőről.

Hirdetés

A 13.1b Patch már bőven itt kopogtat az ablakban, viszont az bőven látható, hogy a Riot nem ezt akarta kipattintani. Persze, ha ellopják a forráskódját a játékodnak, akkor nem biztos, hogy az lesz a prió, hogy most akkor hogy nézzen ki Ahri.

Így van, a belengetett és régen várt Ahri kinézeti ráncfelvarrása egyelőre visszakerült a spájzba, az ígéretek szerint majd a február 8-ai körben rákerül a sor. Annie is parkolópályára került pedig ott fontosabb, játéktechnikai változásokat terveztek. Papíron a Sötét Gyermek durva buffokra számíthatott volna és az E-re is várt egy mini rework. Viszont, az ADC-ket nem hagyják az útszélén, hiszen az Infinity Edge buff élesedik, ami bizony durván megboríthatja a dolgokat.

Ha viszont valami nem maradhat ki a frissítésből, akkor az a legújabb skinek garmadája. A lenti képre kattintva megnézhetitek, hogy ebben a körben miket is kaptunk. Az egyszer biztos, hogy első látásra gyönyörűek lettek.

Hőserősítések

  • Ashe
    • Mana Scaling 32-ről 35-re növekedett
    • Mana Regen Scaling 0,4-ről 0,65-re növekedett
  • Caitlyn
    • Mana Scaling 35-ről 40-re növekedett
    • Mana Regen Scaling 0,55-ről 0,7-re növekedett
  • Ezreal
    • Mana Regen Scaling 0,65-ről 1-re növekedett
  • Gangplank
    • Szintenként AD 4-ről 3,7-re növekedett
    • Powder Keg(E): Extra sebzés minden Crit után 10%-ról 5%-ra csökkent
  • Heimerdinger
    • H-28G Evolution Turret (Q): A Turretek életereje 175-700(szint alapján)(+5%-40(szint alapján)AP)-ról 130-640(szint alapján)(+5%-45(szint alapján)AP) változott
    • Hextech Micro-Rockets (W): A rakéták sebzése 50/75/100/125/150 (+45% AP)-ről 40/65/90/115/140 (+55% AP)-ra változott
  • Jhin
    • Deadly Flourish (W): Mana költség 50/60/70/80/90-ről 50/55/60/65/70-re csökkent
    • Captive Audience (E): Mana költség 30/35/40/45/50-ről 30-ra csökkent
  • Jinx
    • Szintenkénti mana 45-ről 50-re növekedett
    • Alap mana 245-ről 260-ra növekedett
    • Zap! (W): Mana költség 50/60/70/80/90-ről 50/55/60/65/70-re csökkent
  • Kai’sa
    • Mana Scaling 38-ról 40-re növekedett
    • Alap Mana 344.8-ról 345-re növekedett
    • Mana Regen Scaling 0,45-ről 0,7-re növekedett
  • Kassadin
    • Force Pulse (E): Töltési idő 21/19/17/15/13 másodpercről ről 21/20/19/18/17 másodpercre csökkent
  • Kindred
    • Dance of Arrows (Q): Sebzés 60/85/110/135/160 (+75% Extra AD)-ról 50/75/100/125/150 (+75% Extra AD)-re csökkent
  • Lillia
    • Dream-Laden Bough (Passzív): Sebzés 5% (+1.2% per 100 AP) célpont maximális életerejéről 5% (+1.5% per 100 AP) célpont maximális életerejére növekedett
    • Blooming Blows (Q): Varázs sebzés 35/45/55/65/75 (+40% AP)-ról 35/45/55/65/75 (+45% AP)-ra növekedett. A képesség Igaz Sebzése 35/45/55/65/75 (+40% AP)-ról 35/45/55/65/75 (+45% AP)-ra növekedett
    • Swirlseed (E): Varázssebzés 70/95/120/145/170 (+45% AP)-ról 70/95/120/145/170 (+60% AP)-re növekedett. A Töltési Ideje 16 másodpercről 14 másodpercre csökkent

  • Lucian
    • Szintenkénti Mana Regen növekedés 0,7-ről 0,85-re növekedett
    • Szintenkénti mana 38-ról 45-re növekedett
    • Alap Mana 349-ről 340-re csökkent
    • Alap Mana Regen 8,18-ról 8-ra csökkent
  • Maokai
    • Bramble Smash (Q): Extra sebzés szörnyek ellen 120/140/160/180/200-ról 100/120/140/160/180 -ra csökkent
    • Sapling Toss (E): Varázssebzés 55/80/105/130/155 (+6% extra életerő) (+40% AP)-ról 55/80/105/130/155 (+5% extra életerő) (+35% AP)-ra csökkent. A felerősített Sapling Varázssebzés  110/160/210/260/310 (+12% extra életerő) (+80% AP)-ról 110/160/210/260/310 (+10% extra életerő) (+70% AP)-ra csökkent
  • Miss Fortune
    • Alap Mana Regen 8,05-ról 8-ra csökkent
    • Szintenkénti mana 35-ről 40-re növekedett
    • Szintenkénti Mana Regen növekedés 0,65-ről 0,8-re növekedett
  • Mordekaiser
    • Indestructible (W): Sebzés-Pajzs konverziós ráta 15%-ról 7%-ra csökkent
  • Nami
    • Ebb and Flow (W): Varázssebzés 70/110/150/190/230 (+50% AP)-ról 60/100/140/180/220 (+55% AP)-ra változik
    • Tidecaller’s Blessing (E): Extra sebzés  25/40/55/70/85 (+20% AP)-ről 20/35/50/65/80 (+20% AP)-ra csökkent
  • Orianna
    • Clockwork Windup (Passzív): Sebzés 10-50 ( 1, 4, 7, 10, 13, és 16-os szint)-ről  10-50 (1-18-as szint) re változik
    • Command: Dissonance (W): Mana költség 70/80/90/100/110-ről  70/75/ 80/85/90-re csökken
    • Command Attack (Q): Minden eltalált ellenfél csökkenti a sebzést 10%-kal (Cap: 60%) => Az első eltalált ellenfél után minden tovább találat a sebzés 70%-át okozza
    • Command: Shockwave (R): Varázssebzés 200/275/350 (+80% AP)-ról 250/350/450 (+90% AP)-ra növekedett
  • Ryze
    • Varázsellenállás 36-ról 32-re csökken
    • Arcane Mastery (Passzív): Maximum Mana 10% per 100 AP-ról 6% per 100 AP-ra változik
  • Senna
    • Szintenkénti Mana Regen növekedés 0,4-ről 0,7-re növekedett
  • Sivir
    • Szintenkénti mana 40-ról 45-re növekedett
    • Ricochet (W): Mana költség 60/65/70/75/80-ról 60-ra csökkent minden szinten
  • Twitch
    • Szintenkénti Mana Regen növekedés 0,45-ről 0,7-re növekedett
    • Alap Mana 287,2-ről 300-re növekedett
  • Udyr
    • Wingborne Storm (R): Alap sebzés tick-enként 10/20/30/40/50/60-ról 10/19/28/37/46/55-re csökkent
    • Wilding Claw (Q): Extra sebzés AD Scalin 3/4/5/6/7/8% (+5% per 100 extra AD)-ról  3/4/5/6/7/8% (+4% per 100 extra AD)-ra csökkent. Az extra támadási sebesség 20/30/40/50/60/70%-ról 20/32/44/56/68/80%-ra növekedett
  • Xayah
    • Szintenkénti Mana Regen növekedés 0,7-ről 0,8-ra növekedett
  • Yuumi
    • Alap Életerő Regen 7-ről 5-re csökkent
    • Alap AD 55-ről 49–re csökkent
    • Támadási Hatókör 500-ról 425-re csökkent
    • Alap Életerő 550-ről 500-ra csökkent
    • Bop ‘N’ Block (Passzív): Ha a passzív készen áll, akkor Yuumi kap 25 extra támadási távolságot arra az egy támadásra. A pajzs ereje 60-380 (szint alapján)-ról 45-300 (szint alapján)-ra csökkent
    • You and Me! (W): Adaptív Erő 12-20 (+12-20% extra)-ról 12-20 (+6-10% extrá)-ra csökkent
    • Zoomies (E): Az Extra Mozgási Sebesség Scaling kikerült, mostantól 20%-ot ad mindig
  • Zoe
    • Sleepy Trouble Bubble (E): Mostantól mikor a célpont alszik, akkor MR Shredet kapnak 20/22.5/25/27.5/30% értékben. Ha célpont felébred a hatás eltűnnik.

A cikk folytatódik, a tárgy, rúna és rendszer változásokat a következő oldalon találjátok.

Hirdetés
Hirdetés
3 db hozzászólás
  • centre_syrup 12 napja
    GG
    0 2 Válasz
  • Detrix 12 napja
    A középső ujjam, hogy Tristana nincs a listán.
    0 0 Válasz
  • DrSynclear 11 napja
    gg
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
3

Kedves látogató!

Észleltük, hogy hirdetésblokkolót használsz, kérjük kapcsold ki, hogy problémamentesen böngészhesd a legújabb gaming és e-sport híreket!
Köszönjük!