Eldobod az agyad milyen sitcomot készített a Dragon Ballból a mesterséges intelligencia

Csak a végén nehogy rosszat álmodjon bárki is utána.

Ha elhangzik az a cím, hogy Dragon Ball, akkor valószínűleg itthon mindenki tudja miről van szó és egyesek fejben akár még egy Kamehameha-t is eltolnak. Goku (van a magyaroknak csak Son Goku) és társainak kalandjai generációk életének egy meghatározó szelete volt és olyannyira sikeres volt a mangából induló produkció, hogy a mai napig jönnek az újabb és újabb alkotások. Legutóbb a Dragon Ball: Super sorozat fokozta az izgalmakat, ahol a tét az Univerzumok fennmaradása volt, nem olyan régen pedig a Dragon Ball Super: Super Hero egész estés számítógépes animációs harcművészeti fantasy/kalandfilm folytatta a történetet.

Az internet egyik legmókásabb mémje is ebből a sorozatból származik, hiszen amikor Vegeta (itthon Vegita) és Nappa a Földre való megérkezését követően Gokuval ádáz harcot vív, akkor a két idegen csillagharcos maga sem hisz a szemének, mikor főhősünk erőt gyűjtve átlépi a 9000-es power level-t (erő szint). Vegeta ekkor ámulva jegyzi meg, hogy „it's over 9000 thousand”, majd széttöri a fürkészét.

Egyedül a mozifilm verziója volt katasztrófa, ott nem csak a cgi volt rettenetes, de a casting is félrecsúszott, valamint szegény Piccolo (Szívtelen Sátán) inkább nézett ki egy ki vagy letagadott Skrullnak, mintsem egy valódi namekinek.


Szívtelen Sátán a Dragon Ball Evolúcióban

Egy szó, mint száz sokan gyerekként is imádták ezt a szériát, de felnőtté válva is legalább olyan lelkesedéssel fogadják, ha érkezik valami újdonság belőle. Viszont most egy kicsit más vizekre eveznénk, ugyanis kiderült, hogy a mesterséges intelligencia a Dragon Ballt is a saját képére formálta és létrehozott belőle egy kilencvenes éveket idéző sitcom sorozatot. Korábban bemutattuk nektek azt is, hogy miként nézett volna ki a Family Guy a nyolcvanas években élőszereplős vígjátéksorozatként, így nagyjából ugyanezt a formulát kell elképzelni:

Mit ne mondjunk, egy részt fixen megnéznénk belőle, már csak a karakterek interakciói miatt is!

Kövess Minket!



Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.