LoL: Nem 4, hanem 6 hős kap buffokat a következő patchben, itt vannak a konkrét tervek

LoL: Nem 4, hanem 6 hős kap buffokat a következő patchben, itt vannak a konkrét tervek

Eredetileg csak négy hőst akart erősíteni a Riot, de végül hatnak adnak buffokat a 13. rangsorolt szezont megnyitó frissítésben.

Kifejezetten nehéz dolga van a League of Legends játékegyensúlyért felelős csapatának, ugyanis valóban éles körülmények között még nem tesztelték a 2023-as rangsorolt szezon változtatásait. Az előszezonban ugyan mindenki számára elérhető az új Idézők szurdoka, de bizonyára vannak olyanok, akik csak a rejtett MMR növelése miatt nem ülnek le ebben a pár hétben rankedezni. Magyar idő szerint január 11-én végre elstartol az alapjaiban megújult 13. évad, annak is az első fele, ugyanezen a napon élesedik a 13.1-es LoL-patch, amely elhozza a Riftbe többek között a Jax mini-reworköt is. Olvassátok el az alábbiakban a tervezett módosítások pontos értékeit!

13.1-es LoL-frissítés: Így erősödhetnek a hősök a jövő héten

  • Shaco
    • Deceive (Q): Manaköltség 60 manáról 40 manára csökken, Backstab (passzív) kritikus sebzése 30%-ról 40%-ra növekedik
    • Two-Shiv Poison (E): Bónusz AD-arány 75%-ról 80%-ra növekedik
  • Jayce
    • Alap AD 54-ről 57-re növekedik
    • To the Skies! (közelharci Q): Alapsebzés 55/100/145/190/235/280-ról 65/115/165/215/265/315-re növekedik
    • Lightning Field (közelharci W): Tickenkénti sebzés 25/40/55/70/85/100-ról 35/50/6/80/95/110-re növekedik
  • Lissandra
    • Szintenkénti HP 104-ről 110-re növekedik
    • Ice Shard (Q): Lassítás 16/19/22/25/28%-ról 20/24/28/32/36%-ra növekedik
    • Ring of Frost (W): Visszatöltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre csökken
  • Sion
    • Alap HP 615-ről 655-re növekedik
    • Decimating Smash (Q): Maximális sebzés 70/135/200/265/330-ról 90/155/285/350-re növekedik
  • Xayah
    • Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,658-re növekedik
    • Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,658-re növekedik
  • Twisted Fate
    • Wild Cards (Q): Visszatöltési idő 6 másodpercről 6/5,75/5,5/5,25/5 másodpercre csökken
    • Pick a Card (W): Kék kártya AP aránya 90%-ról 115%-ra növekedik, vörös kártya AP aránya 60%-ról 70%-ra növekedik

13.1-es LoL-frissítés: Így gyengülhetnek a hősök a jövő héten

  • Aatrox
    • Deathbringer Stance (passzív): Bónusz fizikai sebzés a célpont 5-12% max HP-járól a célpont 4-10% max HP-jára csökken
    • Umbral Dash (E): Gyógyítás az ulti alatt 25/30/35/40/45%-ról 20/24/28/32/36%-ra csökken
    • World Ender (R): Bónusz mozgási sebesség 60/80/100%-ról 50/65/80%-ra csökken
  • Dr. Mundo
    • Alap HP 653-ról 613-ra csökken
    • Szintenkénti armor 4,2-ről 3,7-re csökken
    • Blunt Force Trauma (E): Bónusz AD a max HP 2,5/3/3,5/4/4,5%-áról a max HP 2/2,5/3/3,5/4%-ára csökken
  • Fiora
    • Duelist's Dance (passzív): Sebzés a célpont max HP-jának 3% + (4,5% minden 100 bónusz AD utánról) 3% + (4% minden 100 bónusz AD utánra) csökken
    • Lunge (Q): Bónusz AD-arány 95/100/105/110/115%-ról 90/95/100/105/110%-ra csökken
  • K'Sante
    • Alap mozgási sebesség 335-ről 330-ra csökken
    • Dauntless Instinct (Q): Bónusz fizikai sebzés 10-25-ről 5-20-ra csökken szinttől függően
    • Path Maker (W): Minimum sebzés a célpont max HP-jának 4,25/4,5/4,75/5/5,25%-áról 2/2,25/2,5/2,75/3%-ára csökken, maximális sebzés a célpont max HP-jának 8,25/8,5/8,75/9/9,25%-áról 7/7,25/7,5/7,75/8%-ára csökken
  • Rammus
    • Alap AD 56-ról 53-ra csökken
    • Alap HP 634-ről 614-re csökken
    • Defensive Ball Curl (W)
      • A százalékos bónusz defenzív statok a W alap defenzív statjainak függvényében növekednek
      • Bónusz armor 40-ről 25-re csökken
      • Százalékos armor 60/70/80/90/100%-ról 40/55/70/85/100%-ra csökken
  • Yuumi
    • Prowling Projectile (Q): Alapsebzés 50/90/130/170/210/250-ről 50/80/110/140/170/200-ra csökken, felerősített sebzés 60/110/160/210/260/310-ről 60/100/140/180/220/260-ra csökken
  • Zeri
    • Szintenkénti AD 1,5-ről 1,3-re csökken
    • Burst Fire (Q): Sebzés 15/18/21/24/27-ről 15/17/19/21/23-ra csökken

A tervek itt még nem értek véget, a következő oldalon Jaxet, valamint a tárgyakat és a rúnát érintő módosításokat találod meg!

13.1-es LoL-frissítés: Így erősödhetnek a tárgyak a jövő héten

  • Axiom Arc: 10 lethality helyett 18-at adhat
  • Horizon Focus: 85 AP helyett 100-at adhat
  • Rod of Ages
    • 300 HP helyett 400-at adhat
    • Eternity: Erőforrás visszatöltésekor a bónusz mozgási sebesség 25%-ról 35%-ra növekedik, valamint nem 250 manát/HP-t kell visszatölteni, elég lehet 200 is
  • Winter's Approach
    • Aranyköltség 2700-ról 2600-ra csökken
    • HP 350-ről 400-ra növekedik

13.1-es LoL-frissítés: Így gyengülhet egyetlen rúna a jövő héten

  • Legend: Tenacity: 5% + (2,5% minden legend jelző utánról) 5% (+1,5% minden legend jelző utánra) csökken a bónusz tenacity

13.1-es LoL-frissítés: Így változhat két tárgy a jövő héten

  • Jak'Sho, The Protean
    • Aranyköltség 3100-ról 3200-ra növekedik
    • Jelzőként 2 védekező statot ad továbbra is, azonban maximális jelzőszámnál 15% összes resist helyett 20%-ot adhat
    • 3% max HP helyett 80 + 7% max HP-t lop el az ellenségtől, de minionokból és szörnyekből nem lehet majd HP-t kinyerni
  • Seraph's Embrace
    • Aranyköltség 2600-ról 3000-re növekedik
    • AP 60-ról 80-ra növekedik
    • Képességgyorsítás 0-ról 10-re növekedik
    • Eddig képességgyorsítást adott a bónusz mana arányában, ez változhat arra, hogy AP-t ad 2,5% bónusz mana alapján
    • Az Empyrean passzívot eltörlik, helyette Lifeline-t kap, avagy egy 250 + 20% jelenlegi mana méretű pajzs kapcsol be 3 másodpercre, ha a HP 30% alá csökken

13.1-es LoL-frissítés: Így kaphat mini-reworköt Jax

  • Relentless Assault (passzív): Nem változik
  • Leap Strike (Q): 60%-os AP-arány 0%-ra csökken
  • Empower (W): Nem változik
  • Counter Strike (E)
    • Sebzés: 55/80/105/130/155 (+50% bónusz AD) fizikai sebzésről 55/85/115/145/175 + 4% max HP (+100% AP) mágikus sebzésre változik
    • Dodge-olt támadásonként a bónusz sebzés 20% összes sebzésről 20% alapsebzésre módosul
  • Grandmaster's Might (R)
    • Passzív sebzés 100/140/180 (+70% AP-ról) 100/125/150 (+60% AP-ra) csökken
    • Új aktív: Jax megpörgeti a lámpaoszlopot maga körül, így 150/275/350 (+100% AP) mágikus sebzést okoz a körülötte álló ellenségeknek. Ha eltalál egy hőst, akkor 10/25/40 (+10% bónusz AD) armort és magic resistet kap, plusz 14/18/22 (+10% AD) armort és magic resistet is kap minden eltalált hős után másodpercre. Ebben a 8 másodpercben a passzív 2 ütésenként aktiválódik a mostani 3 helyett.

Neked tetszenek a tervezett módosítások?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted Kassadin "broken" lesz a Rod of Ages és Seraph változtatások után?