Ez egy igazi QoL-változtatás, aminek minden játékos örülhet.
Néhány héttel ezelőtt a legnagyobb LoL-os közösségi fórumon hosszú elemzéseket folytattak a játékosok arról, hogy nem megfelelően rajzolódnak ki a bokrokban lapuló, wardok, csapdák és szörnyek. A Riot Games nagyon úgy tűnik, hogy olvasta ezt a bejegyzést, ugyanis a 13.3-as frissítéssel megváltoztatta ezt a kritizált területét a League of Legendsnek. Bár az új patch hivatalos leírásából ez a rész valamiért kimaradt, az Idézők szurdokában és az Ordító szakadékban bizony tényleg megváltozott valami.
A probléma
A közösség jelezte, hogy néhány esetben nem lehet egyértelműen különbséget tenni a bokorban lapuló dolgok között. Az Ornn-ward és a Heimerdinger méretei nagyjából azonosak, így egy kevésbé tapasztalt játékosnak nem egyszerű a másodperc tört része alatt felmérni ezt a helyzetet. Hasonlóan kétértelmű volt egy-egy csapda körvonalainak az ábrázolása, valamint az elkóborolt szörnyek és minionok sem tértek el jelentősen az ellenséges hősöktől.
A megoldás
Nem kellett drasztikus dolgokhoz folyamodnia a Riotnak, egyszerűen elővették a színpalettát, majd kiválasztották a megfelelő árnyalatot. Ennek köszönhetően már nem vörös sziluettje van a wardoknak, csapdáknak, szörnyeknek és minionoknak, hanem kék.
A láthatósággal kapcsolatos problémák száma a fenti módosítással ismét csökkent, előbb-utóbb tényleg nem lesz mire panaszkodnia majd a közösségnek. Természetesen mindig van hova fejlődni, ezt tudják a fejlesztők is. Lehet hamarosan azt is megérik a játékosok, hogy a Pásztázó lencse (Oracle Lens) aktiválása után a felfedett őrszemek mindegyike az alapértelmezett körvonalakat kapja meg, hogy még könnyebb legyen tájékozódnia az idézőknek.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!