LoL: Végre befutott a 13.3-as patch, itt van minden nerf és buff

Már játszhattok éles meccsen az átdolgozott Aurelion Sollal.

Egy nap késéssel, de megérkezett minden szerverre a várva várt (reworkölt Aurelion Sol13.3-as League of Legends-frissítés. A profi és a casual metát egyaránt befolyásoló nerfeket és buffokat csempésztek a kliensbe a játékgyensúlyért felelős csapat tagjai, így mindenki izgatottan várhatja, hogy milyen irányba mozdulnak el a statisztikai mutatók. A Heartache Amumu, Heartache Vi és Heartthrob Caitlyn ma estétől vásárolható meg, a három Valentin-napi hőskinézet közül az egyik hivatalos képén két női hős szerepel megkérdőjelezhetetlen kapcsolati viszonyban, ezért cenzúrázni kellett több országban a splash artot. Az alábbiakban elolvashatjátok az új patch összes erősítését és gyengítését.

13.3-as LoL-frissítés: Hősgyengítések

  • Amumu
    • Bandage Toss (Q): Manaköltség 40/45/50/55/60 manáról 45/50/55/60/65 manára növekedett
    • Tantrum (E): Sebzés 80/110/140/170/200-ról 65/100/135/170/205-re csökkent
  • Kassadin
    • Force Pulse (E): Visszatöltési idő csökkentése a közelben elhasznált képességek után 1 másodpercről 0,75 másodpercre csökkent, sebzés 80/105/130/155/180-ról 60/90/120/150/180-ra csökkent
    • Riftwalk (R): Sebzés 80/100/120-ról 70/90/110-re csökkent, minden jelző után a bónusz sebzés 40/50/60-ról 35/45/55-re csökkent
  • Zac
    • Unstable Matter (W): AP-arány 100 AP-nként 4%-ról 3%-ra csökkent
    • Elastic Slingshot (E): Sebzés 60/110/160/210/260 (+90% AP-ról) 60/105/150/195/240 (+80% AP-ra) csökkent
  • K'Sante
    • Ntofo Strikes (Q3): Fellökés hatóideje 1 másodpercről 0,65 másodpercre csökkent, kábítás hatóideje 1-1,25 másodpercről 1 másodpercre csökkent
    • Path Maker (W): Kábítás minimális hatóideje 0,35/0,40/0,55/0,65/0,75-ról 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5-re csökkent
    • All Out (R): Bónusz ellenállások elvesztése 65%-ról 85%-ra növekedett

13.3-as LoL-frissítés: Nem hősöket érintő változtatások

  • Overheal (buff): Pajzs nagysága 10 +9% max HP-ról 20-300-ra változott (szinttől függően)
  • Korai jungle gankek (nerf)
    • Jutalomfalatka 30 arany helyett 20 aranyat ér
    • Minden szörnytábor +5 tapasztalati pontot ad
    • Sárga wardos trinket visszatöltési ideje 240-120 másodpercről 210-120 másodpercre csökkent
    • Tornyokra a sebzés 162-344-ről 182-350-re növekedett (0-14. percben)
    • Eltávolították, hogy az állatkák halálos sebzést okozzanak az epikus szörnyekre
  • Umbral Glaive - Blackout képesség (nerf)
    • Visszatöltési idő 40 másodpercről 50 másodpercre növekedett
    • Mostantól nem pusztítja el instant a csapdákat, de ugyanúgy felfedi őket
    • Wardokra a sebzés távolsági hős esetén 2-re csökken, közelharci karakterek ugyanúgy 3-at sebeznek
  • Radiant Virtue
    • Teljes költség 3000 aranyról 3200 aranyra növekedett
    • Guiding Light képesség
      • Visszatöltési idő 60 másodpercről 90 másodpercre növekedett
      • Maximális életerő 10%-ról 15%-ra növekedett
      • Gyógyítás 8-16% max HP-ról 12% max HP-ra csökkent 9 másodperc alatt
      • Eltávolították a bónusz képességgyorsítást, amit a szövetségesek is megkaptak 1200-as range-en belül
  • Tenacity: Nem lehet stackelni a tenacityt, vagyis összességében ez egy általános gyengítés a CC-k (tömegirányító képességek) elleni legjobb védelemre

A következő oldalon megtaláljátok az új frissítéssel érkezett összes buffot!

13.3-as LoL-frissítés: Hőserősítések - 1. adag

  • Kayle
    • Divine Ascent (passzív): Bónusz mozgási sebesség 8%-ról 10%-ra növekedett
    • Starfire Spellblade (E): Találati AP-arány 20%-ról 25%-ra növekedett
  • Lee Sin
    • Sonic Wave/Resonating Strike (Q): Bónusz AD-arány 100%-ról 110%-ra növekedett
    • Tempest (E1): Sebzés 100/130/160/190/220 (+100% bónusz AD-ról) 35/65/95/125/155 (+100% összes AD-ra) változott
    • Cripple (E2): Lassítás 20/30/40/50/60%-ról 20/35/50/65/80%-ra növekedett
  • Kayn
    • The Darkin Scythe (passzív, assasin/kék változat): Bónusz mágikus sebzés 13-40%-ról 15-45%-ra növekedett
    • Reaping Slash (Q, szintén kék változat): Sebzés 75/95/115/135/155 (+65% bónusz AD-ról) 75/95/115/135/155 (+80% bónusz AD-ra) növekedett
  • Jarvan IV
    • Alap armor 34-ről 36-ra növekedett
    • Golden Aegis (W): Visszatöltési idő 9 másodpercről 8 másodpercre csökkent, pajzs hatóideje 5 másodpercről 4 másodpercre csökkent, pajzsnak lett egy +80% bónusz AD-arányos bónusza
  • Trundle
    • A táncolás gyorsasága a mozgási sebesség függvényében változik mostantól
    • Frozen Domain (W): Visszatöltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre csökkent
  • LeBlanc
    • Mana visszatöltése (5 másodperc alatt) 6-ról 8-ra növekedett
    • Szintenkénti mana visszatöltése 0,8-ről 1-re növekedett
    • Sigil of Malice (Q): Manaköltség 50/55/60/65/70-ről 50-re csökkent
    • Mimic (R): Visszatöltési idő 60/45/30 másodpercről 50/40/30 másodpercre csökkent

13.3-as LoL-frissítés: Hőserősítések - Supportok

  • Alistar
    • Triumphant Roar (passzív): Öngyógyítás 23-142-ről 5% max HP-ra változott, szövetségesek gyógyítása 46-284-ről Alistar max HP-jának 6%-ára változott
    • Pulverize (Q): Manaköltség 55/60/65/70/75 manáról 50/55/60/65/70 manára csökkent, AP-arány 50%-ról 70%-ra növekedett
    • Headbutt (W): Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 50/55/60/65/70 manára csökkent, AP-arány 70%-ról 90%-ra növekedett
    • Trample (E): Manaköltség 50/60/70/80/90 manáról 50/55/60/65/70 manára csökkent, AP-arány 40%-ról 70%-ra növekedett
  • Braum
    • Concussive Blows (passzív): A célpont immunitása 8/6/4 másodpercről (1/7/13-as szinten) 8/6/4 másodpercre változott (1/6/11-es szinten)
    • Winter's Bite (Q): Visszatöltési idő 10/9/8/7/6 másodpercről 8/7,5/7/6,5/6 másodpercre csökkent
    • Stand Behind Me (W): Bónusz armor és varázsellenállás 10/14/18/22/26-ról 20/25/30/35/40-re növekedett
  • Nautilus
    • Staggering Blow (passzív): Bónusz sebzés 8-110-ről 14-116-ra növekedett (aktuális szinttől függően)
    • Titan's Wrath (W): Manaköltség 80 manáról 60 manára csökkent, pajzs nagysága 40/50/60/70/80-ról 50/60/70/80/90-re növekedett
    • Riptide (E): Sebzés 55/85/115/145/175 (+30% AP-ról) 55/90/125/160/195 (+50% AP-ra) növekedett
  • Pyke
    • Bone Skewer (Q): AD-arány 60%-ról 100%-ra növekedik
    • Phantom Undertow (E): Sebzés 105/135/165/195/225-ről 105/145/185/225/265-re növekedik
  • Rakan
    • Gleaming Quill (Q)
      • Visszatöltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre csökkent
      • Manaköltség 60 manáról 45 manára csökkent
      • Alap gyógyítás 30-115 (+55% AP-ról) 40-210 (+55% AP-ra) növekedett (szinttől függően)
    • Grand Entrance (W): Sebzés 70/125/180/235/290 (+70% AP-ról) 70/120/170/220/270 (+80% AP-ra) változott
  • Thresh
    • Death Sentence (Q): Sebzés 100/140/180/220/260 (+50% AP-ról) 100/145/190/235/280 (+80% AP-ra) növekedett
    • Dark Passage (W): Minden lélek után 2 helyett 1,5 pajzsot ad
    • Flay (E): Sebzés 75/110/145/180/215 (+40% AP-ról) 75/110/145/180/215-re módosult

Az utolsó oldalon vár a megújult Aurelion Sol, valamint a mini-reworkön átesett Annie!

13.3-as LoL-frissítés: Annie mini-rework

  • Pyromania (passzív): Azonnal maximális jelzőszámmal (stunnal) kezd a meccs elején és minden újraéledésnél (de hazatérés után nem)
  • Molten Shield (E)
    • Pajzs nagysága 40/85/130/175/220 (+35% AP-ról) 60/100/140/180/220 (+55% AP-ra) növekedett
    • Visszatöltési idő 14/13/12/11/10 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre csökkent
    • Csak egyszer sebzi meg minden felhelyezett pajzs után azt a célpontot, amelyik megsebezte a pajzsos Annie-t
    • Visszasebzés 20/30/40/50/60 (+20% AP-ról) 30/45/60/75/90 (+40% AP-ra) növekedett
    • Nemcsak az alaptámadásokra hat a visszasebzés, hanem minden Annie-t eltaláló sebzésre
  • Summon: Tibbers! (R)
    • Tibbers HP-ja 1300/2200/3100 (+0% AP-ról) 1300/2200/3100 (+75% AP-ra) növekedett
    • Tibbers ellenállásai 30/60/90 (+0% AP-ról) 30/60/90 (+5% AP-ra) növekedtek
    • Tibbers mozgási sebessége 350-ről 350/375/400-ra növekedett

13.3-as LoL-frissítés: Aurelion Sol rework

  • Cosmic Creator (passzív): Au Sol Stardustot (Csillagport) gyűjt a sebzett és legyőzött ellenfelekből, amely "token" fejleszti a képességeket
    • Breath of Light (Q)A Q robbanásai további (a Stardust-jelzők 0,031%-a)% maximális életerővel arányos varázssebzést okoznak
    • Astral Flight (W): Növeli a Stardust-jelzők alapján megtett távolságot
    • Singularity (E): Növeli a hatóterületet és a kivégzési küszöbértéket
    • Falling Star/The Skies Descend (R): Növeli a hatóterületet
  • Breath of Light (Q)
    • Manaköltség: 45/50/55/60/65 mana másodpercenként
    • Visszatöltési idő: 3 másodperc
    • Aurelion Sol legfeljebb (3,25/3,25/3,25/3,25/9999) másodpercig csillagtüzet lehel, amivel másodpercenként (15/25/35/45/55 + 30–90 (szinttől függően) + 60% varázserő) varázssebzést okoz az első eltalált ellenfélnek, és ennek 50%-át a célpont körüli ellenfeleknek. Minden teljes másodperc után, amelyben ugyanazt a célpontot támadja, további hirtelen sebzésként (40/50/60/70/80 + 20–40 (szinttől függően) + 50% varázserő) varázssebzést, plusz a maximális életerő (a Csillagpor-jelzők 0,031%-a)%-ával egyenlő varázssebzést okoz, és 1 Csillagport nyel el, ha a célpont egy hős. A képesség hatótávja 750–920 (szinttől függően). A százalékos sebzés dzsungelszörnyek ellen legfeljebb 300 sebzést okoz
  • Astral Flight (W)
    • Manaköltség: 80/85/90/95/100 mana
    • Visszatöltési idő: 22/20,5/19/17,5/16 másodperc
    • Aurelion Sol a kijelölt irányba repül. Repülés közben a Fényleheletnek nincs töltési ideje vagy maximális varázslási időtartama, és a pontalapú sebzése 14%/15,5%/17%/18,5%/20%-kal nagyobb. Az ellenséges hős megsebzése utáni 3 másodpercben elért kiiktatások 90%-kal csökkentik a képesség töltési idejét. A repülés közben elsütött Fénylehelet 50%-kal csökkenti a repülési sebességet. A repülési sebesség 335 + a mozgási sebesség 100%-a.
  • Singularity (E)
    • Manaköltség: 60/70/80/90/100 mana
    • Visszatöltési idő: 12/11,5/11/10,5/10 másodperc
    • Aurelion Sol megidéz egy fekete lyukat, amely 5 másodpercig (10/15/20/25/30 + 40% varázserő) varázssebzést okoz, és a közepe felé húzza az ellenfeleket. A középpontban lévő, a maximális életerejük (5+ a Csillagpor-jelzők 2,6%-a)%-a alá került ellenfelek azonnal meghalnak. A fekete lyuk Csillagport nyel el, ha egy ellenfél meghal a területén, és minden másodpercben, amikor ellenséges hős van a területén. A képesség hatótávja 750–920 (szinttől függően). A területén lévő minionok és dzsungelszörnyek mozgási sebessége 0. (Ez a képesség másodpercenként 1 Csillagport nyel el a hősökből. A fekete lyukban meghalt egységekből elnyelt Csillagpor: hatalmas szörnyek: 10 Csillagpor, hősök és nagy szörnyek: 5 Csillagpor, ostromminionok: 3 Csillagpor, minionok és kis szörnyek: 1 Csillagpor.)
  • Falling Star/The Skies Descend (R)
    • Manaköltség: 100 mana
    • Visszatöltési idő: 120/110/100 másodperc
    • Falling Star: Aurelion Sol leránt egy csillagot az égből, és a földbe repíti, amivel (150/250/350 + 65% varázserő) varázssebzést okoz, 1,25 másodpercre elkábítja az ellenfeleket és 5 Csillagport nyel el minden eltalált hős után.
    • The Skies Descend: Ha összegyűjtesz 75 Csillagport, a következő Hullócsillag Égszakadássá változik. Aurelion Sol egy teljes csillagzattal sújt le ellenségeire, amivel (187,5/312,5/437,5 + 81,25% varázserő) varázssebzést okoz egy megnövelt területen, 1,25 másodpercre fellöki az eltalált ellenfeleket, és hatalmas lökéshullámot kelt, amely (150/250/350 + 65% varázserő) varázssebzést okoz a hősöknek és a hatalmas szörnyeknek, valamint 1 másodpercre 75%-kal lelassít minden eltalált ellenfelet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te kipróbáltad már az új Aurelion Solt?