Egyre többen vannak, akik eltűntetnék az Atomic Heartot a boltokból

Egyre többen vannak, akik eltűntetnék az Atomic Heartot a boltokból

Az ukrán kormány szerint nem biztonságos az Atomic Heart.

Az ukrán kormány nemrég olyan kéréssel fordult a Valve, a Sony és a Microsoft felé, hogy náluk ne árusítsák az Atomic Heart játékot. Alex Bornyakov, az ország digitalizációért felelős miniszterhelyettese arról beszélt, hogy meg nem erősített források alapján, a játékosok adatai nincsenek biztonságban. Sőt, a Mundfish olyan vádakat is kapott, miszerint a megszerzett információkat az orosz biztonsági szolgálatnak továbbítják. Amit az támaszt alá, hogy a cég befektetői között, állítólag többségben orosz tulajdonosokat találunk.

“Nemsokára hivatalos kérést intézünk a Sony, a Microsoft és a Valve cégek felé, miszerint Ukrajnában állítsák le az Atomic Heart eladását. Azon kívül, hogy a játék pozitív felütéssel ábrázolja a kommunizmus ideológiáját és a Szovjetuniót, más aggályok is felmerültek. Ezen kívül szeretnénk arra sürgetni a kiadókat, hogy korlátozzák az eladásokat más országokban is, hiszen nem tudhatjuk biztosan, hogy a felhasználók adatai nem kerülnek rossz kezekbe. Azt is szeretnénk kiemelni, hogy a fejlesztők nyilvánosan eddig nem ítélték Oroszország támadását.”

A válasz a Mundfish-től egyébként már korábban megérkezett, ekkor egy rövid nyilatkozatot kaptunk tőlük.

“A cégünk politikailag és vallásilag is semleges. Semmilyen formában nem kötődünk világpolitikai eseményekhez. Az viszont biztos, hogy a béke pártján állunk és persze az agressziót elítéljük.”

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben:  hogyan ismerjük fel ezeket? (X)

Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint — különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.