Rengeteg változás érkezett a League of Legends kliensébe, mindenképp pörgesd végig az új patch teljes leírását.
A Riot Games csapata szinte teljesen maga mögött hagyta a néhány héttel ezelőtti hackertámadást, így maximális erőbedobással koncentrálhatnak arra, hogy minél jobb és élvezetesebb legyen a League of Legends metája. Az alacsonyabb rangú idézőkre és a profi e-sportolókra egyaránt gondolt a játékegyensúlyért felelős stáb, amikor összerakták a 13.4-es LoL-frissítést. Ennek teljes leírását elolvashatjátok az alábbiakban. Ha az új skinekre fáj a fogad, akkor ne felejtsd el, hogy az Astronaut Fizz, Astronaut Ivern, Astronaut Kennen, Astronaut Singed és Astronaut Xerath hőskinézeteket csak holnaptól tudod megvásárolni.
13.4-es LoL-frissítés: Hőserősítések
- Veigar
- Baleful Strike (Q): Castolás távolsága 950 egységről 1050 egységre növekedett
- Dark Matter (W): Castolás távolsága 900 egységről 950 egységre növekedett
- Cho'Gath
- Szintenként kapott armor 4,7-ről 5-re növekedett
- Rupture (Q)
- Sebzés 80/135/190/245/300-ról 80/140/200/260/320-ra növekedett
- Manaköltség 60 manáról 50 manára csökkent
- Feral Scream (W): Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 70/75/80/85/90 manára csökkent
- Ahri
- Alap HP 570-ről 590-re növekedett
- Alap armor 18-ról 21-re növekedett
- Spirit Rush (R): Visszatöltési idő 140/115/90 másodpercről 130/105/80 másodpercre csökkent
- Malphite - Thunderclap (W)
- Felerősített támadások armor aránya 10%-ról 15%-ra növekedett
- Felerősített támadások (tölcsér) armor aránya 15%-ról 20%-ra növekedett
- Visszatöltési idő 12/11,5/11/10,5/10 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökkent
- Viego
- Blade of the Ruined King (Q): A passzív találati sebzés mostantól kritelhet
- Heartbreaker (R): A célpont hiányzó HP-jának aránya alapján a bónusz sebzés 3%-ról 5%-ra növekedett minden 100 bónusz AD után
- Aphelios
- The Hitman and the Seer (passzív): Bónusz támadási sebesség 7,5/15/22,5/30/37,5/45%-ról 9/18/27/36/45/54%-ra növekedett
- Senna
- Támadási sebesség aránya 0,3-ről 0,4-re növekedett (ez a támadási sebesség minden 100% bónusz támadási sebesség után)
- Dawning Shadow (R)
- Sebzés 250/375/500 (+100% bónusz AD-ról) 250/400/550 (+115% bónusz AD-ra) növekedett
- Visszatöltési idő 160/140/120 másodpercről 140/120/100 másodpercre csökkent
- Orianna
- Alap armor 17-ről 20-ra növekedett
- Command: Dissonance (W): Manaköltség 70/75/80/85/90 manáról 60/65/70/75/80 manára csökkent
- Riven - Runic Blade (passzív)
- Bónusz AD 30/36/42/48/54/60% összes AD-ról 30-60% összes AD-ra változott (minden szinten 1,75%-kal növekedik)
- A passzív bónusz sebzése 50%-os szorzó mellett mostantól aktiválódik a tornyokra is
- Riven passzív jelzőinek számát jobban kiemeli az overlay
A következő oldalon az új patchben érkezett nerfeket találod meg!
13.4-es LoL-frissítés: Hősgyengítések
- Samira
- Daredevil Impulse (passzív): Bónusz mozgási sebesség 3,5%-ról 1/2/3/4%-ra változott (1/6/11/16-os szinten)
- Inferno Trigger (R): Életlopás hatékonysága 66,6%-ról 50%-ra csökkent
- Jax
- Alap HP 685-ről 665-re csökkent
- Szintenkénti HP 99-ről 100-ra növekedett
- Counter Strike (E)
- AP-arány 100%-ról 70%-ra csökkent
- A dodge-olt támadások az összes sebzést növelik, nem csak az alapot
- Maximális sebzés AP aránya 100%-ról 140%-ra növekedett
- Grandmaster-at-Arms (R)
- Találati sebzés 80/120/160-ról 60/110/160-ra csökkent
- Bónusz armor 25/45/65-ről 15/40/65-re csökkent
- Bónusz varázsellenállás 15/27/39-ről 9/24/39-re csökkent
- Maokai
- Bramble Smash (Q): Célpont max HP aránya 2/2,25/2,5/2,75/3%-ról 2/2,5/3/3,5/4%-ra növekedett
- Sapling Toss (E)
- Sebzés 55/80/105/130/155 (+35% AP-ról) 50/75/100/125/150 (+25% AP-ra) csökkent
- Felerősített lassítás bónusz AP aránya 0,9%-ról 1%-ra növekedett minden 100 bónusz HP után
- Felerősített lassítás AP aránya 4%-ról 1%-ra csökkent minden 100 AP után
- Visszatöltési idő 10 másodpercről 14 másodpercre növekedett
- Elise
- Venomous Bite (Q, pók formában): Sebzés 70/105/140/175/210-ről 60/90/120/150/180-ra csökkent
- Spider Form/Human Form (R): A spiderlingek sebzése 10/15/20/25-ről 8/14/20/26-ra változott
- Amumu
- Szintenkénti HP 100-ról 94-re csökkent
- Szintenkénti armor 4,2-ről 4-re csökkent
- Despair (W): Célpont max HP aránya 1/1,25/1,5/1,75/2%-ról 1/1,15/1,3/1,45/1,6%-ra csökkent
- Udyr
- Szintenkénti HP 98-ról 92-re csökkent
- Alap armor 34-ről 31-re csökkent
- Wilding Claw (Q): Találati bónusz AD-arány 30%-ról 25%-ra csökkent
- Wingborne Storm (R, felerősített): Lassítás 25/28/31/34/37/40%-ról 20/23/26/29/32/35%-ra csökkent
- Jarvan IV - Golden Aegis (W)
- Visszatöltési idő 8 másodpercről 9 másodpercre növekedett
- Bónusz AD-arány 80%-ról 70%-ra csökkent
- Anivia
- Szintenkénti HP 96-ról 92-re csökkent
- Szintenkénti armor 5,2-ről 4,9-re csökkent
- Azir
- Alap mana 480-ról 380-ra csökkent
- Szintenkénti mana 21-ről 36-re növekedett
- Arise! (W): Újratöltési idő 9/8,25/7,5/6,75/6 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre növekedett
- Shifting Sands (E): Sebzés 60/90/120/150/180 (+40% AP-ról) 60/100/140/180/220 (+55% AP-ra) növekedett
- Emperor's Divide (R): Sebzés 175/325/475 (+60% AP-ról) 200/400/600 (+75% AP-ra) növekedett
Az utolsó oldalon Threshről olvashatsz, valamint az egyéb változtatások várnak rád!
13.4-es LoL-frissítés: Thresh, rúnák és tárgyak
- Thresh
- Death Sentence (Q)
- Sebzés 100/145/190/235/280 (+80% AP-ról) 100/150/200/250/300 (+90% AP-ra) növekedett
- Visszatöltési idő 19/17/15/13/11 másodpercről 19/16,5/14/11,5/9 másodpercre csökkent
- Dark Passage (W)
- Pajzs nagysága 50/75/100/125/150-ről 50/70/90/110/130-ra csökkent
- Visszatöltési idő 22/20,5/19/17,5/16 másodpercről 21/20/19/18/17 másodpercre változott
- Flay (E): Sebzés 75/110/145/180/215 (+60% AP-ról) 75/115/155/195/235 (+70% AP-ra) növekedett
- Death Sentence (Q)
- Relic Shield és Steel Shoulderguards HP-visszatöltés 25%-ról 50%-ra növekedett
- Targon's Buckler és Runesteel Spaulders HP-visszatöltés 50%-ról 75%-ra növekedett
- Spellthief's Edge
- Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedett
- Mana visszatöltése 50%-ról 25%-ra csökkent
- Frostfang
- Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedett
- Mana visszatöltése 75%-ról 50%-ra csökkent
- Shard of True Ice: Mana visszatöltése 115%-ról 100%-ra csökkent
- Spectral Sickle and Harrowing Crescent: Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedett
- Magical Footwear: Eladási ár 210 aranyról 90 aranyra csökkent
- Demonic Embrace: Azakana Gaze sebzése maximum 40-et sebez szörnyekre
- Treasure Hunter (rúna): Jelzőnkénti arany 70 + 20 minden Hunter jelző utánról 50 + 20 minden Hunter jelző utánra csökkent (összes arany 550-ről 450-re csökkent)
- Csökkentették a killekből szerezhető XP-t: 1-10-es szinten eddig 15-50% volt, ami most is megmaradt, viszont 2-6-os szinten az adott szint 30%-ának megfelelő XP-t kapja meg a hős, utána 40/45/50%-ot
- A kiiktatásokból származó XP-t úgy csökkentették, hogy ha magasabb szintű ellenséget iktattok ki, akkor 16/32/48/64% (és így tovább) helyett csak 0/20/40/60% (és így tovább) bónusz XP-t kaptok (1/2/3/4... szinttel nagyobb ellenfél esetén)
- Dzsungeles kisállatok sebzésének AP aránya 15%-ról 12%-ra csökkent
- Dzsungeles kisállatok, ha ölnek 25 HP helyett 30 HP-t gyógyítanak
- Gromp HP-ja 2200-ról 2050-re csökkent
- Rift Herald Leash távolsága 1100-ról 1200-ra növekedett
- Doran's Shield: 5 másodperc alatt 6 HP helyett csak 4 HP-t tölt vissza
Végül csökkentették ARAM-on az újraéledéshez szükséges időt, változtatták a hógolyót (lehet Markot castolni legyökerezett állapotban), valamint Aurelion Sol kapott egy nerfet az Ordító szakadék vonatkozásában. Ha szeretnél nyerni egy Call of Duty: Modern Warfare 2-t, akkor klipeld ki és küldd el nekünk legjobb LoL-os megmozduálsaid! További részleteket erről a kihagyhatatlan nyereményjátékról itt olvashatsz.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!