A DC azon tervei, hogy a közelgő játékai a nagyobb filmes univerzumhoz kapcsolódjanak, nem mindenkit töltenek el örömmel, beleértve a Marvel Midnight Suns kreatív igazgatóját, Jake Solomont is.
Még elég friss élmény sokaknak a James Gunn, valamint Peter Safran által felvázolt és egyben teljesen megújult DC filmes univerzumának tízéves terve, amelyből kiderült milyen filmekre és sorozatokra számíthatnak a rajongók. A bejelentésnek volt egy másik meglepő része is, hiszen a DC Studios társvezérigazgatója, James Gunn ismét megemlítette, miszerint a videójátékok nagyobb részét képezik majd DCU-nak. Továbbá arról is szót ejtett, hogy azok a színészek, akik az élőszereplős filmekben alakítják a karaktereket, valószínűleg gond nélkül megjelenhetnek majd a tévés sorozatokban és az animációs produkciókban is.
„Ez egy rémálom lett volna számunkra a Midnight Suns esetében. Megértem a vágyát (azt hiszem), de a filmek és a játékok annyira, de annyira különbözőek. És mi van azzal a nyomással, ami a videójátékos szinkronszínészekre nehezedik ezáltal? Egyszerűen ezek különböző univerzumok. És ennek így is kell maradnia.” – - mondta el véleményét Jake Solomon, a játék kreatív igazgatója.
Bár az tényleg nem világos, hogy Gunn valóban a filmek színészeit akarja-e viszont látni a videojátékokban, miközben már hónapok óta azt hangoztatja, hogy a játékok nagyobb szerepet kapnak majd DCU-ban. Egy hivatalos interjúban pedig azt javasolta, hogy a videójátékok olyan történeteket meséljenek el a jövőben, amelyek kapcsolódnak valamilyen formában a filmekhez.
„Nem arról van szó, hogy kijön egy új Superman-film és ehhez azonnal kell egy Superman-játék is. Inkább úgy kell elképzelni, hogy kijön mondjuk a Superman-film, majd talán két évvel később követi azt egy Supergirl mozi. De mi történik a kettő között? Van esetleg olyan kriptojáték, amivel játszhatunk, amíg várunk egy következő filmre? Valami olyan alkotás, ami ebben a világban játszódik ezekkel a karakterekkel, de mégis saját maga útját járja. Szeretnénk kiemelni és hangsúlyosabbá tenni azokat a játékokat, amelyek majd ezt megérdemlik.”
Ez elősegítheti esetleg majd, hogy a játékok és filmek nagyon különböző gyártási ciklusai ne zavarják meg egymást, de hogy ez hosszú távon pontosan hogyan működik majd, azt még egyelőre nem tudni és talán ezt Gunn sem tisztázta, még magában sem.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!