Ez a két hős eredetileg jóval több módosítást kapott volna a jövő heti LoL-frissítésben.
A Riot Games komoly erőket mozgósított az elmúlt hetekben, hogy a League of Legends következő frissítése egyszerre legyen hatékony és hasznos az ELO-tól független meta szempontjából. A rengeteg változtatás azonban ezek szerint még a fejlesztőknek is túl sok volt, ezért két hős esetében inkább visszaléptek kettőt. Azir és Ashe kevesebb nerfnek és buffnak örülhet összességében, ettől függetlenül a célok nem változtak. Továbbra is szeretnék elérni, hogy a frejlordi lövész ne legyen ekkora prioritás support szerepkörben, valamint a shurimai császár a profi metában veszítsen erejéből. De pontosan milyen módosításokat vontak vissza a 13.5-ös LoL-patch előtt a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai, továbbá ezeket milyen egyéb változtatásokkal pótolták?
13.5-ös LoL-frissítés: Ashe módosítások 2.0-s verziója
- Nem változtatnak a hős alapstatjain
- A Volley (W) visszatöltési idejét nem növelik, cserében 10-zel kevesebb sebzést oszt ki a képesség
- A Ranger's Focus (Q) passzívja megmarad, manaköltségét 20 manával csökkentik, valamint +2 másodpercig tart a hatása
13.5-ös LoL-frissítés: Azir módosítások 2.0-s verziója
- Nem kap +3 alap AD-t a hős
- 1-es szinten a támadási sebessége 0,658-ra változik
- Az Arise! (W) sebzésénél az 55% AP-ból származó bónuszt megtartják
- Az Arise! (W) és Shifting Sands (E) manaköltséghez kapcsolódó buffjait egyelőre elvetették
A középső ösvényes mágus gyakorlatilag patchről patchre mozog ide-oda a játszható-játszhatatlan skálán. A 13.4-es frissítésben erősítették, a 13.5-ös patchben nerfelik. Az egyensúlyt nagyon úgy tűnik, hogy nehezére esik megtalálni a hős esetében a riotereknek, de remélhetőleg egyszer majd ez a pillanat is eljön.
Ha szeretnél nyerni egy Call of Duty: Modern Warfare 2-t, akkor klipeld ki és küldd el nekünk legjobb LoL-os megmozduálsaid! További részleteket erről a kihagyhatatlan nyereményjátékról itt olvashatsz.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!