Alaposan belenyúlna ismételten a League of Legends metájába a Riot Games.
Ha a 13.4-es LoL-patch nagy volt, akkor a 13.5-ös hatalmas lesz, legalábbis a tervek erre utalnak. A játékegyensúlyért felelős csapat több tagja megosztotta az elmúlt napokban, hogy pontosan milyen irányba terelnének több problémás hőst. Emellett jönnek majd kisebb nerfek és buffok is, amelyek közül szintén néhánynak a konkrét számai szintén kikerültek a közösségi média oldalakra. De pontosan mely karakterek kapnak erősítést és gyengítést, valamint milyen egyéb módosítások érkeznek március 8-án? Erre kapjátok meg a választ az alábbiakban.
13.5-ös LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések
- LeBlanc - Sigil of Malice (Q):
- Ha bármelyik része megöli a célpontot, akkor 30% visszatöltési időt azonnal csökkent, valamint visszatölti a manaköltség 100%-át
- 10-146 (szinttől függő) extra sebzést kap a minionok ellen
- A Mimic: Sigil of Malice (R-Q) pontosan ugyanezeket az extra effekteket megkapja
- Kennen
- Aatrox
- Tryndamere
- Rumble: Kifejezetten a felső ösvényes változatát buffolják
- Fizz
- Jinx
- Samira: Részben visszavonnak több nerfet, ami a 13.4-ben élesedett
13.5-ös LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések
- Gangplank
- Trial by Fire (passzív): Sebzést 55-310-ről 50-250-re csökkentik (szinttől függően)
- Powder Keg (E)
- Visszatöltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 18 másodpercre növekedik
- Az elérhető hordók számát minden játékos láthatja majd GP HP csíkja alatt
- Twitch - Contaminate (E): AP-arány 35%-ról 30%-ra csökken
- Rammus
- Aurelion Sol
- Szintenkénti HP 100-ról 95-re csökken
- Szintenkénti armor 4,8-ről 4,3-re csökken
- Breath of Light (Q): Bónusz mágikus sebzés burst AP aránya 40%-ról 35%-ra csökken
- Caitlyn
- Xayah
- Yorick
13.5-ös LoL-frissítés: Egyéb változtatások
- Mini-reworköt kap Azir: A homokkatonákkal hadakozó császárnak több képességét (passzív és W) és az alapstatjait is megváltoztatja a Riot
- Teljes reworköt kap Yuumi: A varázsmacskát hiába nerfelték és buffolták az elmúlt hónapokban, végül rájöttek a rioterek, hogy egyszerűbb, ha az alapoktól építik fel újra
- Pantheon
- Alap HP-visszatöltés 7,5-ről 6-ra csökken
- Alap támadási sebesség 0,644-ről 0,658-re növekedik
- Támadási sebesség aránya 0,644-ről 0,658-re növekedik
- Comet Spear (Q)
- Visszatöltési idő 13/11,75/10,5/9,25/8 másodpercről 11/10,25/9,5/8,75/8 másodpercre csökken
- Manaköltség 30 manáról 25 manára csökken
- Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,2 másodpercre csökken
- Aegis Assault (E): Visszatöltési idő 22/20,5/19/17,5/16 másodpercről 25/23,5/522/20,5/19 másodpercre növekedik
- Ashe: Igyekeznek valódi ADC-t varázsolni a jelenleg inkább támogatóként használt lövészből
- Zed: Visszavonják a Shadow Slash (E) visszatöltési idejét érintő nerfet
- Cosmic Drive (buff)
- Grasp of the Undying
- Permanens alap HP-növelés 5/3-ról 7/4-re növekedik (közelharci/távolsági)
- Max HP alapú gyógyítás 1,7%/1,02%-ról 1,2%/0,72%-ra csökkent (közelharci/távolsági)
- Új: Alap gyógyítás 3/1,8 (közelharci/távolsági)
- Triumph
- Hiányzó HP alapú gyógyítás 10%-ról 5%-ra csökken
- Új: Max HP alapú gyógyítás 2,5% (ARAM-on 1,5%)
- Jungle változtatások: Tyler1 sem bírta ki, hogy ne őrüljön meg ezek láttán
- ARAM: Az összes torony kap kisebb-nagyobb változtatásokat. A legfontosabb talán, hogy a külső torony bedöntése után 60 másodpercig 30% extra sebzéscsökkentést kap az inhibitort védő torony
A fenti tervek még változhatnak a következő napokban, de nagyjából 90-95%-ban elkészültnek tekinthető már most a jövő heti patch.
Ha szeretnél nyerni egy Call of Duty: Modern Warfare 2-t, akkor klipeld ki és küldd el nekünk legjobb LoL-os megmozduálsaid! További részleteket erről a kihagyhatatlan nyereményjátékról itt olvashatsz.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!