Folytatódnak a normál csata pályák fejlesztésével kapcsolatos munkálatok, melynek részeként Airfield, Steppes és Mines kerül górcső alá.
Mines és Airfield egész egyszerűen túl kicsi pályák ahhoz, hogy élvezetesen lehessen játszani rajtuk magasabb tierekben, míg Steppes meglehetősen kevés lehetőséget biztosít a tankosztályok számára. A Wargaming fejlesztői ezeken a problémákon szerettek volna javítani, így vegyük sorra, hogy pontosan milyen koncepció mentén indultak el és mi lett mindennek az eredménye.
A központi dombok és a nehéz harckocsik pozíciói között kialakítottak egy utat (az E5-E6, illetve a D5-D6 négyzetekben).
Előtte | Utána |
Javításra kerültek a könnyű tankok pozíciók, illetve bővítették a taktikai lehetőségek körét is e kategóriában (a B4–B7 négyzettartományban).
Előtte | Utána |
Steppes
Az A3 négyzetben található védelmi állást úgy alakították át, hogy könnyebben képes legyen megállítani az ellenséges előrenyomulást.
Előtte | Utána |
A dombot úgy bővítették, hogy fedezékként szolgáljon a C4 négyzetben található felső bázis számára.
Előtte | Utána |
Mines
A szigetre (H2-H3 négyzet) vezető út az első csapat oldaláról immár biztonságosabb.
Előtte | Utána |
Elhelyeztek egy fedezéket a G4 négyzetben, amely némi védelmet nyújt a kis szigetről érkező ellenséges lövések elől. Segít továbbá a szigetet elfoglaló járművekkel szembeni védekezésben.
Előtte | Utána |
Elhelyeztek egy fedezéket a sarkon található ütközési pontnál az alsó csapat számára (az E7-E8 négyzetek).
Előtte | Utána |
Immár nem lehet az E7 négyzetben játszó nehéz tankokra lőni az alsó bázisnál található hegyről.
Előtte | Utána |
Elhelyeztek egy házat a D7 négyzetben, amely a sarki ütközési pontot fedezi.
Előtte | Utána |
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!