További nerfeket kap az elmúlt héten reworkölt cicus.
A Riot Games szeme előtt már a 2023-as Mid-Season Invitational lebeghet, ugyanis néhány hét múlva megrendezik az idei év első nagy nemzetközi versenyét, ahol a legnagyobb régiók abszolút legjobb csapatai küzdenek meg a dicsőségért. Számíthattok arra, hogy a 13.6-os frissítéstől kezdődően ennek az eseménynek rendelnek majd alá mindent, ugyanis kifejezetten rossz élmény volt a tavalyi MSI nézői szempontból. Remélhetőleg az érkező patchek majd olyan irányba tolják el a profi metát, amely izgalmas összecsapásokat eredményez. Emellett természetesen a játékegyensúlyért felelős csapat figyeli a Solo Queue-t is, nem véletlen kapnak olyan hősök gyengítést mint a frissen reworkölt Yuumi vagy a leggonoszabb mágus, Veigar. Az alábbiakban a jövő hét szerda hajnalban élesedő 13.6-os LoL-patch minden előzetes részletét elolvashatjátok.
13.6-os LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel
- Vayne
- Night Hunter (passzív): Bónusz mozgási sebesség 30-ról 45-re növekedhet
- Tumble (Q)
- Bónusz AD aránya 60/65/70/75/80%-ról 75/85/95/105/115%-ra növekedhet
- Felerősített alaptámadást azonban 7 másodperc helyett csak 3 másodpercig lehet majd elsütni
- Silver Bolts (W): Max HP alapú tényleges sebzés 4/6/8/10/12%-ról 6/7/8/9/10%-ra változhat
- Galio
- Shield of Durand (W): Mágikus sebzés csökkentése 20/25/30/35/40% (+8% varázsellenállásról) 25/30/35/40/45% (+12% varázsellenállásra) növekedhet
- Justice Punch (E): Visszatöltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre csökkenhet
- Talon
- Alap mana 377-ről 400-ra növekedhet
- Blade's End (passzív): Sebzés 75-255-ről 80-280-ra növekedhet szinttől függően
- Rake (W): Manaköltség 55/60/65/70/75 manáról 50/55/60/65/70 manára csökkenhet
- Shadow Assault (R): Sebzés 90/135/180-ról 90/145/200-ra növekedhet
- Ashe - Frost Shot (passzív): Bónusz sebzés 110%-ról 115%-ra növekedhet
13.6-os LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel
- Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Manaköltség 50/55/60/65/70/75 manáról 50/60/70/80/90/100 manára növekedhet
- Visszatöltési idő 7,5/7,25/7/6,75/6,5/6,25 másodpercről 6,5 másodpercre változhat
- A lövedék sebességét és távolságát is gyengíthetik
- Final Chapter (R): A "legjobb barátnak" adott bónusz armor és varázsellenállás 20/40/60-ról 0-ra csökkenhet
- Prowling Projectile (Q)
- Aurelion Sol
- Singularity (E): Visszatöltési idő 12/11,5/11/10,5/10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
- Falling Star (R1)
- Kábítás hatóideje 1,25 másodpercről 1 másodpercre csökkenhet
- Castolás távolsága 1250-ről 1100-ra csökkenhet
- The Skies Descend (R2)
- Fellökés hatóideje 1,25 másodpercről 1 másodpercre csökkenhet
- Castolás távolsága 1250-ről 1100-ra csökkenhet
- Stardustból 75 helyett 100 kellhet
- Veigar
- Alap HP 575-ről 550-re csökkenhet
- Alap armor 21-ről 18-ra csökkenhet
- Dark Matter (W): Sebzés 100/150/200/250/300-ról 85/140/195/250/305-re változhat
- Zeri: Várhatóan egy jövőbeli patchben kap nerfet Zaun szikrája
A következő oldalon a lehetséges tárgy-, rúna- és sárkánymódosításokat találod meg pontos értékekkel!
13.6-os LoL-frissítés: Tervezett tárgyváltoztatások
- Nashor's Tooth (buff)
- 0 helyett 15 képességgyorsítást adhat
- Teljes költség 3000 aranyról 3200 aranyra növekedhet
- Bloodthirster (nerf): Ichorshield 180-450 (9-18-as szinten) pajzs helyett 100-400 (8-18-as szinten) pajzsot adhat
- Navori Quickblades (nerf): Visszatöltési idő csökkentése 15%-ról 12%-ra csökkenhet
13.6-os LoL-frissítés: Tervezett rúnaváltoztatások
- Lethal Tempo (nerf): Távolsági hősök támadási sebessége minden jelző után kapott 5-9%-ról (1-12-es szinten) 4-9%-ra (1-18-as szinten) csökkenhet, összességében 30-54%-ról 24-54%-ra
- Legend: Bloodline (nerf)
- Életlopás jelzőként 0,4%-ról 0,35%-ra csökkenhet, összesen 6%-ról 5,25%-ra
- Bónusz HP maximális jelzőszám mellett 100-ról 85-re csökkenhet
13.6-os LoL-frissítés: Tervezett sárkányváltoztatások
- Hextech Drake: Bónusz képességgyorsítás és támadási sebesség 9%-ról 7,5%-ra csökkenhet
- Infernal Drake: Bónusz AP/AD 6%-ról 5%-ra csökkenhet
- Mountain Drake: Bónusz armor és varázsellenállás 9%-ról 8%-ra csökkenhet
- Ocean Drake: Hiányzó HP visszatöltése 3%-ról 2,5%-ra csökkenhet
A Chemtech Drake és a Cloud Drake a tervek szerint nem változik, de jövő hét szerdáig még bármi megtörténhet.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!