A tüzérség mindig is a World of Tanks egyik legvitatottabb eleme marad, viszont a frusztráló kábítás a múlté — legalábbis az orosz szerveren.
A tüzérség kábítás mechanikája az egyik legidegesítőbb elem a játékban, azonban a Lesta Studio az orosz szerveren alapjaiban gondolta újra a tüzérséget. Az egyik legfontosabb módosítás, hogy innentől kezdődően a kábítás nem adódik össze, amitől azt várják a fejlesztők, hogy a tüzérek nem egy célpontra fognak fókuszálni, hanem egyszerre többre, hiszen szeretnék maximalizálni a kábítás hatását.
Továbbá a kábítás innentől kezdődően nem lesz hatással a szövetséges tankokra, tehát nem kell attól tartanod a tankodban, hogy a szövetséges tüzér lövése elkábítja a legénységedet, majd emiatt veszíted el az egy az egy elleni szituációt. Vicces módosításnak tekinthető, hogy elvették a lehetőséget a tüzérségtől arra, hogy a saját lövedékével végezhessen magával. Egyelőre arról nincs információnk, hogy az egyéb módon történő öngyilkossági kísérletek lehetőségétől is megfosztaná a Lesta Studio a tüzéreket.
Végül, de nem utolsó sorban újraszámolták a kábítás mértékét is, így összességében kijelenthető, hogy sokkal kevesebb ideig tud kábítani a tüzérség, mint korábban. A példa kedvéért a T92 HMC korábban 14-35 másodpercre kábította el a legénységet, viszont a módosítások után 24,5 másodpercig kábít majd, ami azt jelenti, hogy a játékmenet sokkal kiszámíthatóbbá válik a tüzérekkel.
Ti örülnétek, ha a Wargaming az európai szervereken megvalósítaná a Lesta Studio elképzeléseit?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!