A harci járművek kiállítása előtt azonban rengeteg felújítási munkálatra van szükség – beleértve a jármű belső terét, motorját és az egyéb apró részleteket érintőket.
A tankmúzeumokban világszerte láthatunk kitűnő állapotban lévő történelmi harckocsikat. A harci járművek kiállítása előtt azonban rengeteg felújítási munkálatra van szükség – beleértve a jármű belső terét, motorját és az egyéb apró részleteket érintőket. Richard „The Challenger” Cutland a Bovingtoni Tankmúzeumot látogatja meg, és szemügyre veszi az M3 Stuart amerikai könnyű harckocsit. Tudd meg, hogy milyen munkálatokra van szükség mielőtt egy ehhez hasonló jármű működőképessé válhatna, és nyerj betekintést az eredeti alkatrészekért való vadászatba, amely elengedhetetlen része a felújításnak.
1938 és 1941 között fejlesztették ki az M2-es alapjaira. Több mint 13 000 épült belőle számos verzióban, M3-tól M3A3-ig és majdnem az összes szövetséges nemzetnek szállítottak a kölcsönbérleti szerződés keretein belül. Az M3-ast a britek Stuart I-nek nevezték el, míg az M3A1-et Stuart III-nak. Az M3-ast először Sidi Rezegh-nél vetették be.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!