A pályától függően ilyen dinamikus esemény lehet például egy hajó megsemmisülése, egy zeppelin lezuhanása vagy egy vonat érkezése.
Egy újfajta tevékenység, amelynek során különböző események zajlanak a csatatéren. Az események meghatározott időpontban és egy meghatározott, erre kijelölt területen történnek. A pályától függően ilyen esemény lehet például egy hajó megsemmisülése, egy zeppelin lezuhanása vagy egy vonat érkezése. Egy csatában egy vagy több véletlenszerű esemény is előfordulhat.
Minden egyes véletlenszerű esemény megváltoztatja a játékosokat körülvevő környezetet, valamint a csatatéren kialakult harci helyzetet. Például, ha egy repülőgép egy épületbe csapódik, a törmelék eltorlaszolhat egy átjárót; másrészt viszont további fedezéket biztosíthat a járműveknek. Ez lehetővé teheti, hogy váratlanul az ellenséges csapat hátába kerülj, vagy sikeresebben hárítsd el az ellenfelek támadásait.
Safe Haven
|
Ruinberg
|
- Egy lángoló hajó tart a móló felé, ahol lerombolja a hidat, majd a mólónak ütközik.
- Egy repülőgép zuhan a bunker bejáratának tetejére.
- Egy repülőgépraj bombázza a hidat, amitől az összeomlik.
|
- Bombázók támadják a központi teret és a város más részeit.
|
Prokhorovka
|
Himmelsdorf
|
- Két repülőgép csapódik a Prohorovka-fasorba.
- Egy másik repülőgép lezuhan a keleten fekvő hegyre.
- Egy vonat érkezik a vasúti síneken, és tüzérségi csapás éri.
|
- A térkép szélén lévő vasútállomásról elindul egy vonat, majd légitámadás éri.
- Egy sérült zeppelin lezuhan a városban.
|
Nem sokkal a véletlenszerű esemény kezdete előtt az a terület, ahol az esemény bekövetkezik, piros körvonalat és egy időzítőértesítést kap. A visszaszámlálás megkezdése után még lesz egy kis időd, hogy elhagyd a területet, utána a járműved megsemmisül. Az aktuális időzítőértesítés típusa csak a tesztidőszakban érvényes. Az értesítési felületet a jövőben továbbfejleszti a Wargaming.
Tekintsd meg galériánkban a véletlenszerű eseményeket
A fenti képre kattintva megnyílik galériánk, ahol további játékbeli fotókon veheted szemügyre az eseményeket.
Dinamikus fedezék
A második új mechanikát a dinamikus fedezék jelenti. A fent említett négy pálya egyes harci területein szállítmányozási konténereket, betontömböket és más mozgatható tárgyakat találsz, amelyekkel védekezhetsz az ellenséges tűz ellen. Például elbújhatsz egy konténer mögé, vagy előre is tolhatod azt, így megakadályozva, hogy az ellenfél eltalálhassa a járműved sebezhető alsó páncéllemezét. A dinamikus fedezék lehetővé teszi a különböző taktikák szélesebb körének alkalmazását, csapatban és egyedül egyaránt. A dinamikus fedezékek néhány lövéssel megsemmisíthetők, szóval használd őket megfontoltan!
A véletlenszerű események és a dinamikus fedezék izgalmas és látványos elemek, amelyek fordulatot hoznak a megszokott játékmenetbe. Új taktikai lehetőségeket tárnak fel, amelyek képesek lehetnek megváltoztatni bármely csata menetét. Csatlakozz a nyílt teszthez, és segíts az ígéretes mechanikák fejlesztésében!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!