Az év eddigi legnagyobb LoL versenye előtt még egyszer, immár utoljára belenyúlt a metába a Riot Games.
Május 2-án a billentyűk közé csapnak a világ legjobb League of Legends játékosai, ugyanis indul a Mid-Season Invitational, avagy az MSI. Az idei év első nagy nemzetközi versenyére igyekezett a Riot Games egy olyan metát összerakni, amely szórakoztató a nézőknek, emellett a profi e-sportolók sem érzik rosszul magukat, amikor ki kell választaniuk az éppen aktuális legerősebb hősöket. Természetesen a maradék időben a Solo Queue-t sem hanyagolták el, több olyan buff és nerf érkezett, amely kifejezetten ezt a területet célozza. A Dawnbringer Renekton, Dawnbringer Vayne, Nightbringer Jarvan IV és Nightbringer Nasus skineket holnaptól tudod megvásárolni a kliensben. Az alábbiakban minden módosítását elolvashatod a 13.8-as frissítésnek.
13.8-as LoL-patch: Hősgyengítések
- Rakan
- Alap armor 32-ről 30-ra csökkent
- Szintenkénti armor 5,1-ről 4,9-re csökkent
- Jarvan
- Szintenkénti AD 3,4-ről 3-ra csökkent
- Dragon Strike (Q): Sebzés 90/130/170/210/250-ről 80/120/160/200/240-re csökkent
- Malphite - Thunderclap (W)
- Felerősített támadás sebzése 30/45/60/75/90-ről 30/40/50/60/70-re csökkent
- Felerősített tölcséres támadás armor aránya 20%-ról 15%-ra csökkent
- Kayn - Shadow Step (E - Assassin)
- Bónusz mozgási sebesség 80%-ról 70%-ra csökkent
- Visszatöltési idő 8 másodpercről 10 másodpercre emelkedett
- Aurelion Sol
- Szintenkénti HP 95-ről 90-re csökkent
- Szintenkénti armor 4,3-ről 4-re csökkent
13.8-as LoL-patch: Hőserősítések
- Nidalee
- Alap armor 28-ról 32-re növekedett
- Szintenkénti armor 4,7-ről 5-re növekedett
- Lillia - Dream-Laden Bough (passzív)
- Szörnyekre a maximális sebzés 50-150-ről 70-150-re növekedett (szinttől függően)
- Gyógyítás a szörnyekből 24-75 (+5,4% AP-ról) 39-54 (+15% AP-ra) változott
- Gyógyítás a hősökből 6-120 (+18% AP-ról) 6-90 (+30% AP-ra) változott
- Poppy
- Hammer Shock (Q): Sebzésben a célpont max HP-jának aránya 8%-ról 9%-ra növekedett
- Steadfast Presence (W-passzív): Bónusz armor és magic resist 10%-ról (20% 40% HP alatt) 12%-ra (24% 40% HP alatt) növekedett
- Leona - Eclipse (W)
- Bónusz armor és magic resist 15/20/25/30/35-ről 20/25/30/35/40-re növekedett
- Sebzés 45/80/115/150/185-ről 55/90/125/160/195-re növekedett
- Alistar - Unbreakable Will (R): Az ulti sebzéscsökkentésének ideje 7 másodpercről 8,5 másodpercre növekedik
- Ezreal: Alap AD 60-ról 62-re növekedett
- Janna
- Zephyr (W): Sebzés 70/100/130/160/190 (+50% AP-ról) 80/110/140/170/200 (+60% AP-ra) növekedett
- Eye of the Storm (E): Pajzs leesésének ideje 1,25 másodpercről 2,5 másodpercre növekedett
- Garen
- Alap AD 66-ról 69-re növekedett
- Alap armor 36-ról 38-ra növekedett
- Kha'zix - Taste Their Fear (Q): Sebzés 60/85/110/135/160-ról 70/95/120/145/170-re növekedett
- Kog'Maw
- Icathian Surprise (passzív)
- Sebzés 125-550-ről 140-650-re növekedett (szinttől függően)
- Új: A halott Kog'Maw át tud haladni az egységeken (unit collision, képes átmenni például a minionokon)
- Caustic Spittle (W): Visszatöltési idő 8 másodpercről 7 másodpercre csökkent
- Void Ooze (E)
- Manaköltség 60/70/80/90/100 manáról 40/55/70/85/100 manára csökkent
- Lassítás 20/28/36/44/52%-ról 30/35/40/45/50%-ra változott
- Icathian Surprise (passzív)
13.8-as LoL-patch: Cosmic Drive rework
- 90 helyett 100 AP-t ad
- Új passzív: Minden kiosztott sebzés egy jelzőt ad. Minden jelző 2,5% bónusz mozgási sebességet jelent 1,5 másodpercre a következő 5 másodpercben. Maximálisan 4 jelző gyűjthető, így a bónusz mozgási sebesség 10%-ra növekedik, valamint maximális jelzőszám mellett további 10% bónusz mozgási sebességet ad (összesen 20%-ot)
Végül meg kell említeni egy újdonságot, amit a match historyban érhettek el. Mostantól már ezen a felületen is lehet jelenteni a csapattársakat és az ellenfeleket, vagyis utólag reportolhatod a szabályszegő játékosokat.