Hív a Mars: Sajátítsd el a marsjárók irányítását

Hív a Mars: Sajátítsd el a marsjárók irányítását

 A Hív a Mars eseményen a garázsodban található ereklye, a csatamódválasztó vagy az eseménybanner segítségével vehetsz részt.

Május 11. és május 22. között a Földön kívül van szükség a harci képességeidre: a Marson. Nemrégiben a bolygó körüli pályán keringő űrszondáink erőteljes jelet fogtak a bolygó felszínéről. A forrására a tárgyként hivatkozunk. Tudjuk, hogy földönkívüli eredetű és ősi, de mást egyelőre nem derítettünk ki. És itt jössz te a képbe: közelítsd meg az objektumot a fényes marsjáróddal, vizsgáld meg a kutatási zónákból, és gyűjtsd a pontokat, hogy megszerezd a jutalmaidat!

Számíthatsz némi versenyre a többi alvállalkozó ellen – mindenki csak saját magára számíthat, és nincsenek szabályok. A versenytársaidat nem pusztíthatod el közvetlenül, de a marsjáród impulzuságyúja csodákra képes, amikor más járműveket kell elintézned. A fegyvertárad rengeteg csúcstechnológiás trükköt tartogat, no meg ott van a jó öreg ütközés is.

Találkozási terület

Az objektum a találkozási terület fölött lebeg, ami egy ősi kráter, rendkívül különös terepviszonyokkal. A vörös por mellett mély szakadékok, természetes hidakat alkotó összetett sziklaalakzatok és több csodálatos, erősen maró savas tavacska is található itt. A terület pereméről lélegzetelállító kilátás nyílik, így az ember könnyen elveszítheti a figyelmét, és lezuhanhat a sziklákról – akár valaki más segítsége nélkül is. Összességében a táj lenyűgöző!

Marsjáró

A hatkerekű kutatójárműved gyors, elegáns, és bővelkedik az innovációban. Ha a marsjáród megsemmisül a versengés közben, öt másodpercen elteltével kapsz egy újat a találkozási terület egy véletlenszerű pontján. Korlátlan alkalommal újraéledhetsz.

Teljesítménynövelők

30 másodperccel a harc kezdete után, majd utána 30 másodpercenként teljesítménynövelők (a fejlett idegen technológia megtestesülései) bukkannak fel a találkozási terület különböző pontjain. Erre érdemes odafigyelni:

  • A Túltöltött lövés jelentősen csökkenti az impulzuságyú újratöltési idejét, valamint növeli a lövések sebességét és erejét. Az energia a meghajtóegységből lesz elvonva, így a járműved nem tud mozogni, amíg a Túltöltött lövés aktív.
  • Az Erőtér egy lüktető energiafallal veszi körül a marsjáródat, amely ellöki a többi járművet, és megvédi a tiédet az ütközéstől (de az impulzuságyúk lövéseitől nem).
  • A Szupernóva egy tér-idő anomáliát hoz létre, amelynek kialakítása időbe telik, és amely a közeli járműveket beszippantja, hogy másodpercekkel később véletlenszerű irányokba lökődjenek ki.

A teljesítménynövelők általában veszélyes helyeken jelennek meg, például savas medencék vagy sziklaszirtek közelében. Légy rendkívül óvatos, amikor megpróbálsz felvenni egy teljesítménynövelőt, de azért ne vedd őket semmibe – a segítségükkel gyorsan és látványosan számolhatsz le a konkurenciával.

Egyszerre csak egy teljesítménynövelőt vehetsz fel. Miután aktiváltad, és a különleges képessége lejár, felvehetsz egy másik teljesítménynövelőt.

Célpontok

A projekthez való hozzájárulásodat pontokban mérjük, amelyeket a következő tevékenységekért kaphatsz:

  • A tárgy szkennelése az alábbi utasítások szerint (másodpercenként 20 pont, osztva a kutatási zónában lévő marsjárók számával).
  • Más járművek elleni találatok impulzuságyú-lövésekkel (5 pont) és ütközéssel (5 pont)
  • Teljesítménynövelők felvétele (10 pont) és más marsjárók elleni bevetése (5 pont eltalált járművenként)
  • Győzelem a versenytársak felett a többi marsjáró elintézésével (50 pont járművenként)

Bár kétségtelenül kielégítő nézni, ahogy a riválisok járműve savba fullad, az elsődleges célod a tárgy szkennelése azáltal, hogy a marsjáróddal a kutatási zónákban tartózkodsz:

  • A kutatási zónák csatánként háromszor jelennek meg: 1:00, 3:00 és 5:00 perckor. Mielőtt egy kutatási zóna megjelenik, a játékosok figyelmeztetést kapnak egy visszaszámlálóval a képernyő tetején.
  • Az első és a második kutatási zóna kisebb, és mindkettő 20 másodpercig tart; a harmadik kutatási zóna pedig nagyobb, és egy percig tart. Amikor a harmadik kutatási zóna is eltűnik, a csata véget ér.
  • Amikor aktívak, a kutatási zónák másodpercenként 20 pontot adnak, egyenlően elosztva a zónán belül tartozkodó járművek között.

Minél kevesebb jármű van egy kutatási zónában, annál több pont jut egy játékosnak. Ezért próbáld megakadályozni, hogy más marsjárók bejussanak a zónába. Légy aktív, játssz bátran, kísérletezz és kockáztass!

A riválisok marsjárójának megsemmisítéséért járó összes pontot az az alvállalkozó kapja, aki utoljára érintkezett velük.

Előrehaladás

A kutatásban való versengés során kapott pontok beleszámítanak az előrehaladásodba. Az előrehaladás 10 szakaszból áll, mindegyikben más-más jutalmakkal, többek között kötvényekkel, kísérleti felszerelésekkel, személyes tartalékokkal és rengeteg új, Mars-témájú testreszabással, amelyekkel feldobhatod a tankjaidat. Ezenkívül az 5. és 9. szakaszban egy-egy különleges Mars-ládát kapsz tőlünk, amely ritka járműveket, WoT prémiumfiók-napokat, testreszabási elemeket és még sok mást tartalmazhat.

HARCI KÜLDETÉSEK

A projekt során mindennap különleges harci küldetések lesznek elérhetőek. Válaszolj a Mars hívására, és teljesítsd őket pontokért és kreditért. A napi két küldetés közül kettő ugyanaz lesz, a harmadik pedig egy egyedi, amely arra ösztönöz, hogy különböző trükköket próbálj ki a tárgy vizsgálata során. A Hív a Mars önmagában nem ad semmilyen nyersanyagot, de a különleges harci küldetéseken keresztül mégis sok pontot és kreditet szerezhetsz (ez előrehaladás teljesítése után a küldetések már adnak több pontot, de kreditet továbbra is kapsz).

Kövess Minket!



World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.