Az Egyesült Államokban egyre kevésbé népszerű Vin Diesel autós orgiája, azonban a világ többi részén még mindig imádják a szériát.
Vin Diesel nem semmi figura, hiszen nem a színészi tehetségével írta be magát a filmes történelemkönyvekbe, hanem egy olyan franchise-zal, amelyben az elején talán még ő sem igazán hitt. 2001-ben jött ki a Halálos iramban széria első része, ami még teljes mértékben az utcai autóversenyzésről szólt, és bár sokan megkedvelték ezt a filmet, a főszereplőt eljátszó (Dominic Toretto) Diesel nem tért vissza a második epizódra. A későbbiekben aztán mégis úgy döntött, hogy van kedve a továbbiakban is furikázni a nagyvásznon, majd egyre extrémebb ötletekkel igyekezett felturbózni a következő felvonásokat, amelynek eredményeként sokan kiábrándultak belőle és igazi trash alkotásoknak bélyegezték meg a Halálos iramban filmeket.
Ez azonban mit sem számított, ugyanis a világ egyes tájain csak még jobban rákaptak a fizikát teljes mértékben mellőző benzingőzös akciójelenetekkel tarkított zsánerre. De, mint mindennek egyszer ennek a franchise-nak is végeszakad, bár Diesel nem akarja olyan könnyen elengedni kedvenc projektjét, az Universal Pictures meg még inkább ragaszkodna hozzá. Az előzetesen két lezáró epizódhoz képest a stúdió fejesei most arról győzködik Dieselt a Fast X premierjét követően, hogy bővítse trilógiává a finálét, bár erről még egyelőre nem született megállapodás.
Az viszont biztos, hogy a Fast X nagyot ment a nyitóhétvégéjén, ugyanis a hazai 67,5 millió dolláros bevétel mellé világszerte további 320 milliót sikerült összekalapozni. Ezzel az év második legjobb globális nyitóhétvégéjét tudhatja magáénak egy másik Universal-film, a The Super Mario Bros.: A film ($377 millió) után. Az Egyesült Államokban ennek ellenére nem érte el az előző résznek a sikerét, az F9 70 millió dollárt hozott a konyhára az amerikai mozikban, mindezt úgy, hogy a pandémia miatt bevezetett korlátozások révén a moziknak csak a 80%-a volt nyitva. Szüksége is van a filmnek erre a hatalmas összegre, mivel a pletykák szerint a gyártási költség és a marketing együttesen legalább 300 millió dollárra rúgott. A stúdió a látottak alapján pedig több, mint elégedett egyelőre az új felvonással.
„Elképesztően jól fogadták az új epizódját ennek a hihetetlen, egyedülálló franchise-nak. A közönség felpörgött, hogy újra a mozikban láthassa szeretett családját a látványos akciójelenetekkel.” – mondta Jim Orr, a Universal hazai forgalmazásért felelős elnöke.
A Fast X ezt a nagyszerű eredményt 84 ország moziainak köszönheti.