Próbálkoznak a Riotnál úgy nerfelni a mitikus tárgyat, hogy még mindig egy jó választás legyen, de az idézők nem ennyire optimisták a bejelentett változtatásokkal kapcsolatban.
A League of Legends hivatalos megjelenésekor már elérhető volt az idézők számára a Trinity Force, a tökéletesen kiegyensúlyozott, "tons of damage-dzsel" rendelkező tárgy. A hármas szám bűvöletében létrehozott erősítés az évek során rengeteget változott, néha voltak jobb és rosszabb pillanatai. A 13.10-es hatalmas átalakításokat tartalmazó patch előtt tulajdonképpen senkit sem érdekelt, hogy milyen bónuszokat ad, mivel a Divinie Sunderer sokkal inkább volt egy járható út a hősök számára. A nagy szezonközi frissítés után azonban kilőttek a Triforce számai, elképesztő népszerűségére a Riotnak muszáj volt reagálnia.
Milyen nerfeket kap a Trinity Force?
- A jelzők után kapott alap AD-t 4%-ról 5%-ra növelik
- A jelzők számát 5-ről 3-ra csökkentik
- A bónusz támadási sebességet 35%-ról 30%-ra csökkentik
A legnagyobb közösségi fórumon azonnal elkezdték számolgatni, hogy újra a Divinie Sunderer lehet majd a jobb választás, ha tényleg ezek a gyengítések jelennek meg a jövő héten érkező 13.13-as update-ben. Bel'Veth, Zeri és Kindred bizonyára kénytelen lesz új buildet találni, de Fiora, Camille, Viego és Ezreal is elgondolkodhat majd, hogy az Isteni pusztítót fejezze be, mint mythic itemet. A legtöbben arra panaszkodnak, hogy tulajdonképpen a 13.10-es erősítések előtt is játszható volt a tárgy, csak nem minden második hősön bukkant fel, mint jelenleg. Ez a "láthatatóság" lehetett az, ami miatt a Riot úgy döntött, erősítésekre szorul a Hármasság hatalma. Hasonló cipőben jár a Serpent's Fang, ami egyáltalán nem rossz, csak nem kell minden karakterre megvásárolni. A triforce-os ördögi kör a jelek szerint nem akar megszakadni, avagy nerf -> játszhatatlan, buff -> broken, nerf -> játszhatatlan, buff -> broken és így tovább...