LoL: Érthetetlen gyengítést kap hamarosan a Smite

LoL: Érthetetlen gyengítést kap hamarosan a Smite

Aggodalmukat fejezték ki a játékosok a fejlesztők döntésével kapcsolatban, ugyanis egyáltalán nincs értelme annak, ahogy a Smite-ot nerfelik a jövő héten.

Augusztus 2-án, szerda hajnalban élesedik az összes szerveren a következő nagy frissítés, a 13.15-ös LoL-patch. A nerfek és buffok között csak egyetlen egyet találtok, amelyik a Summoner Spellekhez kapcsolódik. A játékegyensúlyért felelős csapat úgy döntött, hogy a junglerek kötelező Idézői képességére ráfér a gyengítés. A Smite hamarosan drasztikusan kevesebbet sebez majd a nem-minionoknak számító lényekre, így Ivern Daisyjére, Yorick Maidenjére vagy Heimerdinger tornyaira. De mégis mennyivel kevesebbet? Na, itt ugrik a Wukong a vízbe.

Ezeket olvastad már?

13.15-ös League of Legends-frissítés: A Smite-nerf, ami kiverte sokaknál a biztosítékot

  • Smite: Nem-minionoknak (és nem a dzsungeles szörnyeknek) okozott sebzés 600/900/1200-ról 20-160-ra csökken a hős szintjétől függően

Eddig a Sújtás szörnyre, Maidenre és Pitypangra pontosan ugyanannyit sebzett. Ahogy haladt előre a kis dzsungeles állatka fejlődése, úgy növekedett a sebzés mindenre a térképen, kivéve a hősökre. Na ezt változtatja meg jövő szerdától a Riot Games úgy, hogy a hősöknek okozott damot kapják majd meg a nem-minion kategóriába eső lények. Gondoljatok bele, hogy ott áll veletek szemben a végjátékban nagyjából 4000 HP-val rendelkező Tibbers. Bizonyára megérzi majd a démoni mackó, ha 160-at belesebeztek egy Smite elnyomásával.

Tökéletesen értelmetlen meghagyni ezt a kevés sebzést, inkább vették volna el teljesen a lehetőséget, hogy smite-olni lehet a hősök által megidézett entitásokat. Remélhetőleg a rioterek valamit kezdenek ezzel a problémával, mert jelen formájában inkább idegesítő, mint valóban hasznos funkció az, hogy releváns sebzés helyett kedvesen vállon lehet veregetni a több száz, néha több ezer életerővel sétálgató "peteket".

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések