Még a profik között is vannak olyanok, akik nem értik, hogy mit és miért csinál a Riot Games.
Jövő hét szerdán befut a szerverekre a 13.15-ös League of Legends-frissítés, amely során több olyan hőst is gyengít a Riot Games, amelyek kifejezetten nagy szerepet töltenek be a Solo Queue és a profi metában egyaránt. Az egyik ilyen karakter Kai'Sa, akivel miden és ADC-ként egyaránt jó százalékkal lehet farmolni jelenleg a győzelmeket. Miután a játékegyensúlyért felelős csapat közzétette, hogy pontosan hogyan gyengítik majd a voidos lövészt, szinte azonnal kitört egy kisebb balhé a közösségi médiában. Néhány profi is beszállt, akik azt állítják, hogy ezek a nerfek valójában semmilyen befolyással nem lesznek a champ teljesítményére. A Riot külön posztban magyarázta el, hogy valójában mi is a céljuk azokkal a változtatásokkal, amelyeket nyilvánosságra hoztak néhány nappal ezelőtt.
Ezeket olvastad már?
13.15-ös LoL-patc: Kai'Sa nerfek pontos értékekkel
- Alap HP-t 670-ről 640-re csökkentik
- Ichatian Rain (Q): Lövedékenként a sebzés 40/55/70/85/100 (+50% bónusz AD)(+30% AP-ról) 40/55/70/85/100 (+50% bónusz AD)(+20% AP-ra) csökken
- Void Seeker (W): Visszatöltési idő fejlődés után 77%-ról 75%-ra csökken
Phreak, az egykori az alábbi gondolatokat fűzte a fenti tervekhez.
Q: Mivel alapból az AP Kai'Sának nem a fő fegyvere volt a Q, ezért a jövőben még kevésbé éri meg majd erre a képességre támaszkodni
W: Csökken az esélye, hogy a pálya másik feléről aktiválódjon két szempillantás alatt a passzív. Nagyjából 8%-os CD-nerfként lehet rá hivatkozni összességében
Összességében egyik gyengítés sem drasztikus, de nem is ez volt a célja a riotereknek. 1-1,5%-os győzelmi arány csökkenést tűztek ki maguk elé, amit véleményük szerint ennyi módosítással el lehet már érni. A poszt végére még az alábbi beszólást azért odaszúrta Phreak.
„A játékosok nagyon rosszul olvassák a patch leírásokat. A profik szintén. Tervezzük, hogy egy másik nerfet készítünk csak azért, mert a valóság érzékelésével vannak gondok.”