LoL: Így tanulhatna a battle royale-okból a Riot Games

LoL: Így tanulhatna a battle royale-okból a Riot Games

Remélhetőleg a július 20-i élesedéskor ez a frissítés már benne lesz az Arénában.

Hatalmas hype lengi körbe a League of Legends legújabb játékmódját, a 2v2v2v2-t. A PBE-n, azaz a teszt szerveren kipróbálható Arénában folyamatosan pörögnek az események, elképzelhetetlennek hitt őrült kombókkal lehet megkeseríteni az ellenfelek életét. Mivel hamarosan rangsorolt meccseken bizonyíthatod, hogy te vagy a legjobb duós, ezért már most érdemes elkezdeni a gyakorlást, de arra készülj fel, hogy még sokat változhat a hivatalos megjelenésig az egyensúly ebben az LTM-ben. A játékosok pont erre törekednek jelenleg, hogy a fejlesztők még fixáljanak egy-két olyan területet, ahol érezhetőek hiányosságok. Remélhetőleg a Riot Games figyeli ezeket a visszajelzéseket, így tényleg tökéletes állapotban startolhat el két hét múlva a várva várt 2v2v2v2.

Ezeket olvastad már?

Mit kéne átvenni a battle royale játékokból a Riotnak?

Jelenleg az összes pályán tarolnak azok a karakterek, amelyek a campelésre rendezkednek be. Teemo, Heimerdinger és Shaco megkerülhetetlen szereplői a mérkőzéseknek, azonban tehetnének a jelenség ellen a rioterek. Mindössze csak annyi lenne a feladatuk, hogy a véletlenszerű játéktér szűkülés problémáját megoldják. Jelenleg minden egyes alkalommal tudni lehet, hogy pontosan melyik pályaelemek körül alakulhat majd ki a végjáték. Ennek köszönhetően jóval egyszerűbb egy-egy területet védeni, mintha beleszólna az eseményekbe a randomizáció.

A legnagyobb közösségi fórumon már jelezték, hogy ezt a feedbacket mindenképpen eljuttatják a designereknek, így joggal lehet bízni abban, hogy bekerül majd ez a változtatás az Arénába.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések